handbak/automaat conversie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2009 13:57 #1072620 door V700 register
handbak/automaat conversie is gemaakt door V700 register
Ik zag op marktplaats <a href=" link.marktplaats.nl/224497267 ">deze advertentie voorbijkomen. Lijkt me niet duur voor de geleverde dienst ervan uitgaande dat de automaat in goede staat verkeerd. Blijkbaar is het geen enorme klus want voor €250,- inclusief onderdelen kan je niet veel tijd spenderen. Wat denken jullie ervan?

groetjes Alex (die het een interessante optie vind)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2009 14:47 #1228665 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Even kijken
Kijk even in het tuning en motorsport subforum

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2009 16:56 #1228670 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waar?
Ik snap de aanwijzing van Michael niet helemaal. Ik vind in het tuning en motorsport subforum niets wat gerelateerd is aan de vraag van Alex. Wie wel?
Groet,
Jan-Willem

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2009 17:19 #1228673 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mijhij
Volgens mij had ik daar de vraag gesteld hoeveel vermogen een automaat aan kan. Dat gaat over dezelfde advertentie. En daar staan ook wat opmerkingen over een eventuele ombouw.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2009 18:32 #1228679 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic andere insteek
ik heb ook al even in het draadje gekeken maar kon de relatie niet ontdekken, de advertentie staat niet genoemd geloof ik. Hoe dan ook ging het mij niet om hoeveel vermogen de bak kan hebben, meer dat ik me verbaaste dat je voor zo'n relatief klein bedrag de ombouw kon realiseren. Ik heb weleens eerder mensen horen opperen om een handbak om te bouwen naar automaat maar dat stuitte volgens mij op problemen met de draadboom en aansturing van motormanagement etc. Vandaar mijn topic.
groetjes alex

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2009 18:39 #1228680 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bak
Volgens mij de automaat voor een B230F een redelijk simpele automaat, itt tot bijv. de 960 en S/V bak. Daar spelen genoemde problemen wel...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2009 18:59 #1228685 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ok, vergissing
Wellicht haalde ik eea door de war, en dacht ik dat daar ook wat aanwijzingen waren gegeven.
Anyway, mijn dealer zij "Als je het voor dat bedrag kan laten doen, en je zoekt een automaat, dan moet je het doen".
Je hebt nodig: Pedalen, de bak, ander vliegwiel, andere achteras, andere tussenas, radiateur en wat onderdelen rond de middenconsole. Die jongen die het doet heeft een sloper staan. aangezien hij de handbak enzo van jouw auto zou willen hebben, bouwt hij het spul waarschijnlijk gewoon om. Hij denkt dat hij er een dag mee bezig is. Hij stelde voor om met de trein naar mij te komen, mijn auto op te halen, bij hem de boel om te bouwen, dan weer met mijn auto naar mij rijden en dan weer met de trein terug naar zijn huis.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2009 22:22 #1228706 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic auto
Zou zo iets nooit door een vreemde laten doen.
Je weet niet wat je je onder de voeten haalt!
Denk er erg goed over na!

chris

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2009 13:53 #1228754 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic op die fiets

Michael Oud schreef : Die jongen die het doet heeft een sloper staan. aangezien hij de handbak enzo van jouw auto zou willen hebben, bouwt hij het spul waarschijnlijk gewoon om. Hij denkt dat hij er een dag mee bezig is.

ik begreep uit de advertentie niet dat het om een ruilactie ging, het stond er alsof je met je handbak naar hem toe gaat en er zonder schakelen weg rijdt. Zou betekenen dat het om een eenmalige actie gaat waarbij je automaat krijgt waarvan je niet weet of hij ok is en je moet ook maar vertrouwen hebben in de sleutelcapaciteiten van de persoon in kwestie. Ik persoonlijk zou de gok niet nemen... Maar ja zoals Marktplaats zelf al aangeeft: "lijkt een advertentie te mooi om waar te zijn, dan is dat waarschijnlijk ook zo"
njah ik schakel maar weer verder...

groetjes Alex

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2009 14:01 #1228756 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic zal ik het dan maar zeggen ;-)
De naam kwam me bekend voor uit de rallywereld(JanV zal em ook wel kennen van de VOCH). Ik ken em alleen van naam maar als je <a href=" www.google.nl/search?sourceid=navclient&...mp;q=rinse+zwaagstra ">hier even kijkt dan vindt je meer van hem. Hij zal idd wel willen ruilen en ik denk dat ze echt wel kunnen sleutelen hoor. Als je een automaat wilt is dit een bod dat je niet af kunt slaan.  Gewoon bellen en vragen, met speculeren kom je er niet....
&#160;
&#160;

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC