handbak/automaat conversie
- V700 register
- Nieuw lid
-
groetjes Alex (die het een interessante optie vind)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
groetjes alex
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Anyway, mijn dealer zij "Als je het voor dat bedrag kan laten doen, en je zoekt een automaat, dan moet je het doen".
Je hebt nodig: Pedalen, de bak, ander vliegwiel, andere achteras, andere tussenas, radiateur en wat onderdelen rond de middenconsole. Die jongen die het doet heeft een sloper staan. aangezien hij de handbak enzo van jouw auto zou willen hebben, bouwt hij het spul waarschijnlijk gewoon om. Hij denkt dat hij er een dag mee bezig is. Hij stelde voor om met de trein naar mij te komen, mijn auto op te halen, bij hem de boel om te bouwen, dan weer met mijn auto naar mij rijden en dan weer met de trein terug naar zijn huis.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je weet niet wat je je onder de voeten haalt!
Denk er erg goed over na!
chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik begreep uit de advertentie niet dat het om een ruilactie ging, het stond er alsof je met je handbak naar hem toe gaat en er zonder schakelen weg rijdt. Zou betekenen dat het om een eenmalige actie gaat waarbij je automaat krijgt waarvan je niet weet of hij ok is en je moet ook maar vertrouwen hebben in de sleutelcapaciteiten van de persoon in kwestie. Ik persoonlijk zou de gok niet nemen... Maar ja zoals Marktplaats zelf al aangeeft: "lijkt een advertentie te mooi om waar te zijn, dan is dat waarschijnlijk ook zo"Michael Oud schreef : Die jongen die het doet heeft een sloper staan. aangezien hij de handbak enzo van jouw auto zou willen hebben, bouwt hij het spul waarschijnlijk gewoon om. Hij denkt dat hij er een dag mee bezig is.
njah ik schakel maar weer verder...
groetjes Alex
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-