V90 ...is dit iets?
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik was vandaag een beetje op internet aan het surfen. Kijken of er nog ergens mooie Volvo's aangeboden worden. Kom ik <a href=" voorraad.wheelerdelta.nl/s236a731801e80e...details/?sid=1527957 " target="_blank" title="deze">deze tegen.
Zo op het oog een hele mooie wagen. De meeste V90ers zijn volgens mij een stuk duurder. Misschien als ik nog ergens een zak geld opduikel dan................
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Jammer van de nogal bout gemonteerde en gedemonteerde telefoonhouder, maar ziet er verder optisch in ieder geval netjes uit.
En klopt die 150Kw (203 Pk)?

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat me wel opvalt is: "Voor 650.00 euro meer krijgt de auto een afleverbeurt, onderhoudsbeurt en garantie verlenging"
Ik ben benieuwd wat dat dan allemaal inhoudt.
Vraag ook even het VIN op. Dan kunnen we kijken of de gegevens kloppen. Het lijkt een limited edition te zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
ook opgevallen, is een werkje voor Dr,Vynil.Miquelangelo1969 schreef : Jammer van de nogal bout gemonteerde en gedemonteerde telefoonhouder.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Miquelangelo1969 schreef : Inderdaad een mooie wagen, voor dat geld helemaal...
Jammer van de nogal bout gemonteerde en gedemonteerde telefoonhouder, maar ziet er verder optisch in ieder geval netjes uit.
GG,
En gelijk die zijpanelen ook maar laten doen bij de dames Vinyl.
Bijna goed Miquel, tis 204 pk......
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Jij iets meer goed dan ik, maar toch, 203,94 PkPaul schreef :
En gelijk die zijpanelen ook maar laten doen bij de dames Vinyl.Miquelangelo1969 schreef : Inderdaad een mooie wagen, voor dat geld helemaal...
GG,
Bijna goed Miquel, tis 204 pk......

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Nog goed thuis gekomen gisterenavond? Of diep weggezonken in gedachte over NWMV en moest je vrouw/vriendin terugrijden.....
Groet,
Paul
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Dus ik heb haar terug naar Kolhorn gereden, waar we veilig zijn aangekomen!

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Overigens kun je daar best wel een koop doen: Michel is weliswaar een praatjesmaker maar weet wel waar hij het over heeft. Mijn auto komt er ook vandaan en tot nu toe geen spijt.