Animo-check blinderingsfolie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hiertoe ga ik denk ik blinderingsfolie Monza Black gebruiken.Monza Black, heeft de volgende specs:Uv straling en doorlatingspercentage: 2% Uv weerkaatsing: 98% Energie weerkaatsing: 36% Energie doorlating: 64% Lichtdoorlatingsheid (zichtbaar licht): 5% Weerkaatsing zichtbaar licht: 95%
De afname eenheid is 25 meter, op 1 meter breed. Als het goed is, is 1m2 genoeg voor de achterruiten.
Kosten zullen rond de 32,50 euro worden, excl verzending, per m2Verzendkosten komen op 6,20, in kokervorm, moet alleen nog even nagaan, wellicht kan er ergens een paar 'op de kop tikken'
Zijn er meer mensen die dit ooit hebben overwogen, maar er niet toe gekomen zijn, maar nu interesse hebben?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Ik heb er wel over nagedacht, maar ben ergens een beetje bang voor het "sjonnie-syndroom".
Maar goed, ik heb ook al blauwe teller verlichting, dus what the hack, I'm in.
Mag je het trouwens ook zonder meer op je achterruit plakken, en wat heeft dat voor invloed op de achterruitverwarming?

Gulle Groet,

Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
De verleiding is groot, maar ik ben de neon balken die onder mijn wheels hangen nog aan het afbetalen.
Al zou het wel dope staan bij de carbon-look die ik op mijn spiegels heb laten aanbrengen.
(Sorry! Kon het niet laten!)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geen interesse, begrijp ik?Volvo Project schreef : Uber lauwe actie!
Het gaat mij niet om pimpen of the homy-look, maar meer om de kofferbak aan het zicht te ontrekken en wat warmte buiten te houden.
Wetgeving:Voorste zijruiten max 30% dacht ik (maar daar gaat het hier niet om) en alles achter de B-stijl mag je dichtplakken.Ik zal het zo even opzoeken. Het gaat mij om de achterbak, rest blijft open.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Gulle Groet,

- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lelijk vind ik het niet <a href=" www.garaget.org/?car=86132&image=779857 " target="_blank">deze zwarte 740Candisa schreef : Jammer dat het in België verboden is de voorste zijramen te tinten, anders had ik wel interesse (enkel de achterste zijruiten + achterruit staat niet echt op een sedan vind ik)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, maar ik hoop dat ik je desondanks wel mag blijven lastigvallen met mijn vragen.Baseman schreef : Geen interesse, begrijp ik?