Vadis opnieuw installeren
- V700 register
- Nieuw lid
-
UPDATE HET DATUM PROBLEEM IS OPGELOST, NU HET ADMIN WACHTWOORD NOG VINDEN.
Via een van onze clubleden in 2006 een VADIS versie 2003 ontvangen en geinstalleerd, er zat toen een beschrijving over een datum aanpassing en de wachtwoorden. Nieuwe PC gekocht en je raad het al documentje kwijt. Geen VADIS dus nu, de installatie loopt verder prima. De foutmelding is dat de versie verlopen is.
Wie helpt mij verder, alvast bedankt.
Eric
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kunt ook alles uit het register halen door bij Start, Uitvoeren 'regedit' in te tikken en vervolgens alle VADIS onderdelen te deleten.
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
henk 940LPT schreef : ik heb gemerkt dat als je m eenmaal fout geinstalleerd hebt, het erg moeilijk is m daarna goed te installeren. heb m maar geformateerd. er blijft hier en daar nog wat op de schijf en/of in het register staan
Hehe, na bijna 4 jaar nu ook op VADIS werkend op mijn PC..Jan-Willem schreef : Je kunt ook alles uit het register halen door bij Start, Uitvoeren 'regedit' in te tikken en vervolgens alle VADIS onderdelen te deleten.
Bedankt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mooi dat het bij jullie werkt. Ikzelf heb VADIS een paar maanden terug via Marktplaats gekocht. Het lukt me echter niet om het er volledig op te krijgen. Bij de installatie van het laatste onderdeel (Update) krijg steeds een foutmelding (code 1008) Heeft iemand dezelfde ervaring en misschien een oplossing? Het betreft een vrij recente versie (iig modellen tot 2005) die ook in het Nederlands in te stellen schijnt te zijn. Maar vooralsnog lukt het mij niet. Installatie duurt ongeveer 5 minuten en dan dus die foutmelding.
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
zet de datum van je computer terug naar augustus 2005 en probeer het dan nog eens, als je ook een virusscanner aan hebt staan zet deze dan uit.
Hej då Toon
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die opties heb ik al geprobeerd. Werkt helaas niet. Bedankt voor je reactie.
Groet,
Jan-Willem
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Waarschijnlijk kan de installer een bestand niet lezen op de Vadis DVD, en breekt de installatie af. Er is echter een hele grote kans dat je dat bestandje nooit nodig hebt.Jan-Willem schreef : Mooi dat het bij jullie werkt. Ikzelf heb VADIS een paar maanden terug via Marktplaats gekocht. Het lukt me echter niet om het er volledig op te krijgen. Bij de installatie van het laatste onderdeel (Update) krijg steeds een foutmelding (code 1008) Heeft iemand dezelfde ervaring en misschien een oplossing? Het betreft een vrij recente versie (iig modellen tot 2005) die ook in het Nederlands in te stellen schijnt te zijn. Maar vooralsnog lukt het mij niet. Installatie duurt ongeveer 5 minuten en dan dus die foutmelding.
Een trucje is om de DVD niet in zijn geheel te installeren op je harddisk, maar het van de DVD te blijven lezen. Scheelt ook een berg ruimte en aantal bestanden op je harddisk.
Kijk eens op je C: schijf. Als het goed is heb je al een mapje C:\Volvo\Utils\ConfigDaar staat een programma in dat je moet starten: config.exe. Hiermee pas je het systeemregister aan, o.a. de verwijzingen naar VADIS.
Dan moet je bij het tweede tab ("locations") bij twee sleutels de driveletter van je harddisk wijzigen in die van je CD/DVD speler.Stel dat je CD-drive letter E heeft. Verander dan C: naar E: als volgt:
VVIndex E:\InfoData E:\Info
Dan moet je wel VADIS altijd gebruiken met de DVD in je drive.
Ik ben benieuwd of je er zo uitkomt.