Pasen 2008

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2008 22:35 #1064431 door V700 register
Pasen 2008 is gemaakt door V700 register
Zo denkend aan Pasen dat morgen begint, kwam vandaag de TV-musical Jesus Christ Superstar voorbij op televisie.
De kinderen, 7,5 jaar en 10,5 jaar oud, hebben meegekeken en moesten wel lachen om de tanks en straaljagers die Andrew Lloyd Webber heeft bedacht bij de bekentenissen van Judas. Het getimmer aan het kruis was wel een beetje eng om te zien maar ze vonden het "best wel mooi".
Zelf was ik 13 jaar en zat net op de middelbare school in 1977, toen deze musical te zien was op een groot scherm in de kantine. Hij maakte indruk en dat deedtie vandaag dus weer. Vreemde gewaarwording om dat zo weer te beleven. En na bijna 31 jaar is er niets veranderd aan deze musical.
Of het allemaal berust op de waarheid ? Geen idee. Er worden standpunten aangehaald die op dit moment moeilijk te controleren zijn maar aangezien de mensheid hier al lang over vertelt en schrijft, kan het bijna niet anders dan dat er waarheden worden verteld.

Ondanks ieders opvattingen, wil ik u een paar fijne Paasdagen toewensen. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2008 22:55 #1195294 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Vertelsellen en verzinsellen
Hallo Mark

MSuidgeest schreef : ... maar aangezien de mensheid hier al lang over vertelt en schrijft, kan het bijna niet anders dan dat er waarheden worden verteld.

Dat feit alleen is natuurlijk nog geen reden om aan te nemen dat het klopt.  In de categorie "huismiddeltjes" en dan vooral de ondercategorie "oosterse geneesmiddelen" vind je gegarandeerd remedies die ouder zijn.  In de categorie "bijgeloof en paranormale verschijnselen" wordt ook al heel lang vanalles en nogwat gepreekt.  Zullen we daarvan dan ook maar zeggen dat het allemaal waar is?
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 00:35 #1195313 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sceptisch?

Mathy schreef : Hallo Mark

MSuidgeest schreef : ... maar aangezien de mensheid hier al lang over vertelt en schrijft, kan het bijna niet anders dan dat er waarheden worden verteld.

Dat feit alleen is natuurlijk nog geen reden om aan te nemen dat het klopt.  In de categorie "huismiddeltjes" en dan vooral de ondercategorie "oosterse geneesmiddelen" vind je gegarandeerd remedies die ouder zijn.  In de categorie "bijgeloof en paranormale verschijnselen" wordt ook al heel lang vanalles en nogwat gepreekt.  Zullen we daarvan dan ook maar zeggen dat het allemaal waar is?
Groetjes
Mathy

welk een scepsis Mathy, en lijkt mij ook iets te kort door de bocht. Zullen we Mark I's laatste regel in zijn bericht niet in ere houden, het gaat, volgens mij althans, vooral om het eenieder die het leest toewensen van een paar hele fijne dagen:
"Ondanks ieders opvattingen, wil ik u een paar fijne Paasdagen toewensen."  
Groetz,
Tom.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 01:36 #1195318 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Lezen
Hallo Tom

voltomvo schreef : welk een scepsis Mathy, en lijkt mij ook iets te kort door de bocht.

Als je m'n bericht nog eens leest, zie je dat ik het niet over het verhaal opzich, maar over Mark's redenering heb.
Groetjes
Mathy 

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 10:13 #1195340 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Goede pasen toegewenst
Zo, vandaag de eieren even lekker in de verf zetten.
Ei-witten, maar ook andere kleuren.........

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 14:05 #1195370 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dat snap

Mathy schreef : Hallo Tom

voltomvo schreef : welk een scepsis Mathy, en lijkt mij ook iets te kort door de bocht.

Als je m'n bericht nog eens leest, zie je dat ik het niet over het verhaal opzich, maar over Mark's redenering heb.
Groetjes
Mathy 

ik ook wel, maar volgens mij ging het bericht nou juist eigenlijk over de paaswens, niet over welke redenering dan ook. Hoe dan ook, FIJNE PASEN! ... eitje derbij??
Tom

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 14:10 #1195373 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Zout
Hallo Tom
Ik let niet alleen op het grote verhaal, maar ook op de kleinigheidjes eromheen.  Een eitje is lekker, maar jij wilt er toch ook wat zout op!?  (als het tenminste geen chocolade-ei is)
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 20:24 #1195386 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Werken

MSuidgeest schreef : Ondanks ieders opvattingen, wil ik u een paar fijne Paasdagen toewensen. <p class="MsoNormal">

<p class="MsoNormal">Ik moet helaas werken, dus geen ei-witten (of gelen) voor mij, beetje olie-koken dat wel, afgelopen nacht weer <strike>7500</strike> 10.000 ton crude weggewerkt samen met de collega's, komende nacht weer......<p class="MsoNormal">Maar de extra vergoeding vergoed een hoop, dus ik klaag niet.<p class="MsoNormal">In ieder geval wens ik een ieder ook een fijn, dan wel vrolijk of zalig pasen algelang de gewenste wens................

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 01:57 #1195435 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Crude?
Hey Maarten, wat is crude? En waar halen ze dat uit?
Groetjes Hugo

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 02:07 #1195437 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Vogels
Dat zit altijd aan die zeevogels die je zo makkelijk kan aaien op het strand......
En die "zwarte" vlekken in je zwembroek, die je niet meer uit krijgt.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC