Sleuteldag Nordicar (Update)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onlangs heb ik met <a href=" www.nordicar.com ">Nordicar gebeld en een datum geprikt voor de voorjaarssleuteldag.
Het is 17 mei geworden.
Ik heb een notitie gemaakt in de <a href="/event">Agenda</a> zodat u zich weer kunt aanmelden.
Wie hebben zich inmiddels aangemeld?
1 Joost Jager2 Manfred de Jong3 Bart Udo4 Ad van Houdt5 Nico Ridder6 Rudiger7 Carel van Nievelt8 Theo Kuil9 Hein Wolda10 Niels van Roij11 Arnoud Ringelberg12 Peter Vrakking13 Harnt de Haan
Inmiddels is alles uitgerekend en verwerkt.
Graag tot zaterdag.
Uw regio-coordinator.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kom maar met al die aanmeldingen: ik heb er weer zin in om te doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Carel van Nievelt
- Nieuw lid
-
Carel van Nievelt (Katterug) lid 933
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als het even kan maar niet vermeld, mijn koelsysteem verversen met nieuw koelmiddel.
Bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gaat u vooral rustig door met aanmelden en opsturen. Ik heb vanaf koninginnedag geen beschikking over een computer en GSM wordt ook lastig, maar na het pinksterweekend werkt het weer als normaal. Dat houdt in dat u over 2 weken, 5 dagen te voren, weet over hoe en wat.
Tijdelijke GSM 06 42 54 52 23.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het formulier volgens instructies gemaild aan het secretariaat; ben 17 mei van den partij met niet zo heel veel werk aan mijn 945, maar kijk ook graag met anderen mee! Ik moet op zoek naar kortsluiting in de bedrading van de stoelverwarming...

- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb n aardig lijstje (denk ik, maar "me is leek" dus misschien valt t mee?)
komt ie:
<!-- DIV {margin:0px;}--><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt"><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt">Aan mijn 944 2.3 16V automaat uit 1991 moet het volgende gedaan worden:verder moet het volgende vervangen worden ivm slippen van riemen, uit laten zoeken door Volvo-dealer;3514151 bevest. arm1378928 bevest. arm969303 bout982793 bout975093 v-riem3514154 span arm1357936 balansaspoelie/meelooprolletje</div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt"> </div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt">-trillen cardanas door speling op kruiskoppeling bij achterwielenverder</div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt"> </div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt"> </div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt">verder als er tijd over is;</div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt"> </div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt">-trekhaak en hulpveren verwijderen</div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt"> </div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt">-vlotter benzine niet ok? als ik tank gaat de meter vaak een kwart buiten zijn eigen schaal om. en de 2e helft van t metertje loopt ie veel sneller "leeg dan de 1e helft...</div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt"> </div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt">-abs lampje gaat soms branden enkele seconden na het starten -remvloeistof al vervangen- doet ie maar heeeeel af en toe, misschien is t iets kleins?remblokken en schijven gechecked door dealer en ok bevonden</div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt"> </div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt">-antenne defect eventueel vervangen door gebruikt exemplaar indien aanwezig</div><div style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: 10pt"><div> </div><div>-stoelverwarming werkt ook af en toe niet, wellicht dat deze ook gechecked kan worden?</div><div> </div>Met vriendelijke groet,Niels van Roij</div></div> 
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik denk dat dat voor onze auto's standaard gedrag is. Helaas. Ik zou dat ook graag anders zien, maar ja, dan moet je de variabele weerstand nieuw wikkelen denk ik. Nadat je eerst een computer verteld hebt hoe de tank er precies uitziet, om zo te laten berekenen, hoe ie precies gewikkeld moet worden.Niels van Roij schreef : -vlotter benzine niet ok? als ik tank gaat de meter vaak een kwart buiten zijn eigen schaal om. en de 2e helft van t metertje loopt ie veel sneller "leeg dan de 1e helft...
Groetjes
Mathy (nu nog een 60 liter tank, maar straks een 75 liter tank)