officiele lijst sleuteldag Flevoland (gesloten)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2008 22:41 #1063443
door V700 register
officiele lijst sleuteldag Flevoland (gesloten) is gemaakt door V700 register
We zijn gek met lijstjes en tabellen, dus hier komt er weer een:
De officiele lijst met aanmeldingen voor Jacob Schaap te Emmeloord op 2 februari.
1 Rudiger van Oppens2 Rob Hiemstra3 Vader en zoon Duijndam, in plaats van Ad Kompagne4 Bas van den Eelaart5 Andre van den Berg6 Peter van der Wal7 Hein Wolda8 Joost Jager (ziek, snel weer beter?)9 John Peter Elverding10 Harnt de Haan11 Henk Holwerda12 Jippe de Graaf13 Hans van Oostveen14 Rik Jelijs15 Klaas Keller16 Jan Peetoom17 Peter Mulder18 Willem van Strik19 Hedwig Lambrechts20 Wim van Stein[Edit: en natuurlijk een aantal niet-officiele koffietesters]
[Edit 2: Tractieweg 6 te Emmeloord]
Wie wil, kan zich natuurlijk nog opgeven met een inschrijfformulier. U heeft de tijd tot zaterdag 19 januari en dan heb ik nog even de tijd om de zaken te bespreken met ons contactpersoon ter plaatse.
Uw regio-coordinator
De officiele lijst met aanmeldingen voor Jacob Schaap te Emmeloord op 2 februari.
1 Rudiger van Oppens2 Rob Hiemstra3 Vader en zoon Duijndam, in plaats van Ad Kompagne4 Bas van den Eelaart5 Andre van den Berg6 Peter van der Wal7 Hein Wolda8 Joost Jager (ziek, snel weer beter?)9 John Peter Elverding10 Harnt de Haan11 Henk Holwerda12 Jippe de Graaf13 Hans van Oostveen14 Rik Jelijs15 Klaas Keller16 Jan Peetoom17 Peter Mulder18 Willem van Strik19 Hedwig Lambrechts20 Wim van Stein[Edit: en natuurlijk een aantal niet-officiele koffietesters]
[Edit 2: Tractieweg 6 te Emmeloord]
Wie wil, kan zich natuurlijk nog opgeven met een inschrijfformulier. U heeft de tijd tot zaterdag 19 januari en dan heb ik nog even de tijd om de zaken te bespreken met ons contactpersoon ter plaatse.
Uw regio-coordinator
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2008 09:31 #1188495
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 3 januari...
...mijn inschrijfformulier gemaild. (?)
Mag ik er nog bij?
Joost
Mag ik er nog bij?
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2008 19:56 #1189295
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic het schiet op
Er is nog wat per post onderweg, maar ik ga na het weekend organiseren en plannen.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2008 20:19 #1189298
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic en de officieuze lijst ?
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2008 11:58 #1189351
door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Aanmelding.
Net ook aangemeld
Nooit geweest bij Schaap te Emmeloord wel lang geleden eens voorbij gereden toen de ALV in Emmeloord is gehouden.Wel al veel van gehoord dus altijd interessant eens kennis te maken.
Op de planning, maar ja of dat een garantie is voor uitvoering weet ik zo niet, staan:- nazicht ophanging vooraan, hoor soms een raar geluid,- uitlaatsysteem nazien vanaf het uitlaatspruitstuk, maakt precies meer geluid dan vroeger.- verbruik, heb de indruk dat er de laatste tijd ongeveer 10% meerverbruik is of kan dat aan de nieuwe winterbanden liggen?
Als er kans toe is een bezoek brengen aan Balk, 16V bekijken samen met....?
Groeten.Hedwig
Nooit geweest bij Schaap te Emmeloord wel lang geleden eens voorbij gereden toen de ALV in Emmeloord is gehouden.Wel al veel van gehoord dus altijd interessant eens kennis te maken.
Op de planning, maar ja of dat een garantie is voor uitvoering weet ik zo niet, staan:- nazicht ophanging vooraan, hoor soms een raar geluid,- uitlaatsysteem nazien vanaf het uitlaatspruitstuk, maakt precies meer geluid dan vroeger.- verbruik, heb de indruk dat er de laatste tijd ongeveer 10% meerverbruik is of kan dat aan de nieuwe winterbanden liggen?
Als er kans toe is een bezoek brengen aan Balk, 16V bekijken samen met....?
Groeten.Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2008 20:36 #1189386
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben van de partij. Mijn vrouw wil niet mee.

Met onze 960 Stockholm. Even de olie verversen.

Rik
Met onze 960 Stockholm. Even de olie verversen.

Rik
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-01-2008 01:57 #1189415
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Ook van de partij
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2008 16:02 #1189552
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kom misschien ook langs
Ik zal proberen ook langs te komen, ik heb nog enkele vragen over mijn V90 en die kunnen dan misschien beantwoord worden. Alles is bij mij nog garantie dus ik ga nog niet zelf er aan klussen.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2008 22:32 #1189737
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic afronden
Heren,
De lijst wordt binnenkort bijgewerkt (voor hen die van lijstjes houden) en dit weekend ga ik een draaiboek maken.
Nog even geduld aub.
Uw regio-coordinator.
De lijst wordt binnenkort bijgewerkt (voor hen die van lijstjes houden) en dit weekend ga ik een draaiboek maken.
Nog even geduld aub.
Uw regio-coordinator.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2008 22:07 #1189797
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klaar !
Beste leden,
Begin volgende week krijgt u de definitieve planning van deze sleuteldag.
Ik ga een brugindeling maken en een begintijd invullen wanneer u ongeveer kunt starten met de wekrzaamheden. Ook zal ik proberen rekening te houden met de plaats waar u woont en de te verwachten reistijd en starttijd.
Tot zaterdag !
Begin volgende week krijgt u de definitieve planning van deze sleuteldag.
Ik ga een brugindeling maken en een begintijd invullen wanneer u ongeveer kunt starten met de wekrzaamheden. Ook zal ik proberen rekening te houden met de plaats waar u woont en de te verwachten reistijd en starttijd.
Tot zaterdag !
Moderators: Jerry Stam