gespot nabij N277/A67
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op de N277, vlak bij de aansluiting A67 afslag Helden, ter hoogte van de Mc Donalds zag ik gisteren (donderdag 28 juni) rond 14:45u een spierwitte 780 met vlak daarachter een blauw-metallic 740. Beide auto's hoorden duidelijk bij elkaar....clubgenoten?
Voor de herkenning: ik stond met mijn (donkergrijs metallic) 740-neus voor een stoplicht te wachten, nadat ik bij de McDonalds zojuist een koffie verkeerd had achterovergeslagen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
U gaat door voor de koelkast!
Ja, inderdaad, dat tandem is gisteren onderweg geweest van Weert naar Lelystad: de nieuwe 780 TD van Jan Huijsmans, gevolgd door de 740 TD, eveneens van Jan, bestuurd door Web...
Beide wagens zijn heelhuids in Lelystad gearriveerd, zoals in een ander draadje te lezen is (Mag ik u voorstellen...)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Wouter
Dat zal Jan Huijsmans zijn geweest. Jan's moeder woont in Helden.
Groetjes
Mathy (die in Helden geboren is)
Als mensen klagen over de herrie, een ietwat te hoge snelheid e.d., ik ontken alles tot men met bewijs komt. (hopelijk niet, gaat een dure worden) We waren toen nog in de positieve veronderstelling dat de apk afspraak van 15:30 nog gehaald zou kunnen worden. (hopelijk was de flitser op de A30 de 1e die langs de route stond, net voor nijmegen hebben we het opgegeven)
BTW nette 740.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Jan Huijsmans
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Wouter
Wouter1973 schreef : Voor de herkenning: ik stond met mijn (donkergrijs metallic) 740-neus voor een stoplicht te wachten, nadat ik bij de McDonalds zojuist een koffie verkeerd had achterovergeslagen.
Over de koffie bij McDonalds kan ik niks zeggen, maar als je toch in Helden bent en trek hebt in de snelle(re) hap, probeer dan eens friture 't Bergske. Daar kun je zelfs kiezen tussen "dikke friet"en "dunne friet". Er staan ook meestal minimaal 3 man achter de balie. Maar als het er druk is, willen er ook wel eens 11 man staan.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
jhuijsmans schreef :
Als mensen klagen over de herrie, een ietwat te hoge snelheid e.d., ik ontken alles tot men met bewijs komt. (hopelijk niet, gaat een dure worden) We waren toen nog in de positieve veronderstelling dat de apk afspraak van 15:30 nog gehaald zou kunnen worden. (hopelijk was de flitser op de A30 de 1e die langs de route stond, net voor nijmegen hebben we het opgegeven)
BTW nette 740.
Ik klaag niet, maar de rijstijl was inderdaad minimaal als 'vlot' te typeren
Enneh, dat lijkt wel een compliment, dank je! Die 780 zag er ook puik ook, mooi zijn ze in smetteloos wit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
web schreef : Jaja, twee van die rookpluimen op pad. De voorste pluim trouwens iets kleiner dan de achterste gok ik, die wat meer toeren moest maken om het bij te sloffen
Ik moet eerlijk zeggen dat me niet opgevallen was dat het om diesels ging...geen opvallende pluimen gezien. Ik was meer aan het letten op hoe de bocht werd genomen, waarbij de 740 wel wat sterker overhelde dan de 780
Maar ja, geen mooier gezicht dan een sterk overhellende 740 estate in een vlot genomen bocht....vind ik...
Jan Huijsmans