Wie rijdt via Oosterhout naar de Coos-revival-dag
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als het even kan, wil ik morgen naar de Coos-revival-dag komen. Helaas komt Bodejodel niet. En kan dus ook mijn nieuwe achterlichten niet meenemen.
Is er misschien iemand die wel naar Den Bosch komt en via Oosterhout kan en wil rijden?
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je hoeft mij niet op te halen, maar als je bij Jeroen (Bodejodel) m'n nieuwe achterlichten op zou kunnen halen, zou dat geweldig zijn. Het gaat trouwens om het Oosterhout met de postcode 4902.
Zelf kom ik uit het uiterste zuiden. En ben waarschijnlijk niet bij de eersten die aankomen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ga nu weer terug naar m'n soep voor morgen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Is dat voor jou geen omweg? Volgens mij moet je gigantisch omrijden. Het gaat hier NIET om het Oosterhout bij Nijmegen.
Groetjes
Mathy
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Het is dus oosterhout Noord Brabant, boven Breda...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk was ik even optimitisch? Ik dacht Lent, Oosterhout daar kom ik langs. Breda is wel een heel eind om en dat met een volle pan aspergesoep. Nee dan misschien de volgende keer. Maarrrehh, de vrouw van Jeroen gaat toch shoppen (lees stappen)? In Den Bosch zijn toch ook winkels?Mathy schreef : Hallo Gerard
Is dat voor jou geen omweg? Volgens mij moet je gigantisch omrijden. Het gaat hier NIET om het Oosterhout bij Nijmegen.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik vond het al bij je eerste reactie wat vreemd. Ik meende me te herinneren dat je "ergens in het oosten" woont en het Oosterhout dat ik bedoel ligt meer naar het westen. Vandaar dat ik een en ander toch maar even nagekeken heb.
BTW als de vrouw van Jeroen toch in Den Bosch gaat shoppen, mag ze dan ook een bordje aspergesoep?
Enneh Jeroen: ik dacht dat je wat leuks ging doen met de kids. Je gaat ons toch niet vertellen, dat je de hummeltjes allebei een schortje om doet en ze een emmer sop en een borstel in de handen drukt. Of wel.
Groetjes
Mathy (die dus nogsteeds iemand zoekt, die via 4902 Oosterhout, boven Breda, wil rijden morgen, op weg naar de Coos-revival-dag)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy, Er is meer dan genoeg. En ik zit er ook niet mee door te zeggen dat ie weer heerlijk smaakt. Wat over is neem ik morgenavond mee naar een barbecue.Mathy schreef : BTW als de vrouw van Jeroen toch in Den Bosch gaat shoppen, mag ze dan ook een bordje aspergesoep?