Hoe rijdt die van jou?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je oude Volvo van een 10/ 15 jaar of nog minder jong rijdt heb je geen echte
referentie of de auto nog wel helemaal technisch goed hoort/ aanvoelt..
Want ik rij sinds pas in een 965, tot volle teveredenheid, maar het geluid van de motor,
of de versnellingsbak, is het normaal zoals deze aanvoelt? geen idee, of referentie..
Dus naast de bekende sleuteldagen, zijn er dan ook z.g.n. instap, proefritdagen, onder het mom van: mijn Volvo, jouw Volvo? en dan het zelfde type natuurlijk...
Want ik wil wel graag eens een blokje om met een 2.5 965 van een jaartje of 10 oud.
Ben dan gewoon benieuwd hoe deze dan rijdt, misschien gaat er een wereld voor me open..
Ik hoor het wel weer in de wandelgangen...
p.s. regio Achterhoek...kieken wat wordt..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb 965 van 1996. 2.5 ltr Automaat
Als Paul ook komt kan je ook in een 3.0 rijden als dat van Paul mag natuurlijk.

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, het gaat natuurlijk om de hele beleving, het aanvoelen, de sound van de auto.
Puur even te vergelijk en een stukje ervaring delen...that's it.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Binnenkort Hans maar eens vragen of ik in zijn auto mag rijden terwijl hij de mijne bestuurt.
Misschien is het een format voor een nieuw televisieprogramma: "Jouw auto - Mijn auto"
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nooit aan gedacht maar vind het een zeer goed idee. Wanneer spreken we af Rob?R. Korteweg schreef : Lijkt mij een goed plan. het gaat er idd om dat je soms dingen voelt of hoort waarvan je denkt: "Hoort dit, hebben anderen dit ook?"
Binnenkort Hans maar eens vragen of ik in zijn auto mag rijden terwijl hij de mijne bestuurt.
Misschien is het een format voor een nieuw televisieprogramma: "Jouw auto - Mijn auto"

Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Idee ?

- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Een heel goed idee! Ik zou dat wel willen voor de oudere versie, de 965 1991-1994.wilfred 965 schreef : Want ik wil wel graag eens een blokje om met een 2.5 965 van een jaartje of 10 oud. Ben dan gewoon benieuwd hoe deze dan rijdt, misschien gaat er een wereld voor me open..
Iemand in Noord-Holland die daar aan mee wil doen?
Het zou al helpen als ik überhaupt wist wie er binnen de vereniging (of bezoekers) zo'n auto heeft om ervaringen uit te wisselen!