Animo sleutelruimte nabij Tilburg
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een sleutelruimte gevonden die op zich redelijk acceptabel is qua prijs en op 10 km van Tilburg, 30 kms van Den Bosch en 20 km van Eindhoven ligt.
(kaartje afkomstig van routenet.nl)
De ruimte betreft 125 m2 en ik voorzien van krachtstroom en 230v.Wat er verder aanwezig is weet ik niet, maar vragen kan ik het altijd nog.
De ruimte is afsluitbaar met een roldeur met doorgang 2m50.
De ruimte zelf kost per jaar (minimale huurtermijn) 40 euro de meter.
Voor de volle 125 m2 komt dat dus neer op 5000 euri.Mochten er bijvoorbeeld 6 mensen zijn die hierin interesse hebben, komt dat neer op 70 euri per persoon per maand.
Al zou je het als stallingsruimte gebruiken, is het nog best te doen.
Ik hoor het graag.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedrijfsruimte huren is meestal ex-BTW, omdat het zakelijk is en dat wordt vaak vergeten in de prijs.
Bij 5000 euro per jaar komt er nog eens een kleine 1000 euro bij. Dus dat is ruwweg 160 euro per per soon per jaar dus ook nog eens iets van een kleine 12 euro per maand.

Verder wel een leuk initiatief.

- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
FF snel rekenen. Kost dus (ff niet gelet op het verhaal van Maarten) 840 euris per jaar om te sleutelen, mits je natuurlijk minimaal 6 man hebt. En dus waarschijnlijk exclusief electra kosten.
Er komen wellicht meer mensen, hoe ga je daar mee om, laat je ze betalen ?
Als je het niet doet, hou je geld over om een leuke 740 te kopen en tijdens de sleuteldagen op te knappen.
Hmm, dilemma dus.
Eerste reactie, nu even niet.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Is een heel goed idee. Alleen jammer van die prijs. Dat kan bruintje helaas niet trekken. Want wat je er aan kosten op een sleuteldag bij een bedrijf aan uitspaart, ben je dik en dubbel kwijt aan huur etc. Erg jammer, want "20 km vanaf Eindhoven" is vanuit Heerlen niet eens zo heel ver.
groetjes
Mathy (die een beetje jaloers is op de liefhebbers)
- V700 register
- Nieuw lid
-
De ruimte heeft een aparte verdeelinrichting en de bijkomende kosten bestaan dan ook uit electra.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
125 vierkante meter is ruim 11 x 11 meter, of 10 x 12 meter. Of in grote Volvo's: twee achter elkaar en zes naast elkaar.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik woon zelf in Tilburg en als ik iets aan de volvo doe ga ik altijd naar "Rob's doe het zelf garage". Aangezien die sleutelruimte met 6 man al gauw op een 70 eurie per maand uitkomen en ik zelf hier in Tilburg geen geschikte ruimte kan vinden is me dit zeer goed bevallen. Je huurt een 4-kolloms brug voor 10 euro per uur. Het eerste uur ben je sowiezo 10 eurie kwijt al ben je maar 40 min. bezig, maar na dat uur is de huur per half uur te betalen. Rob staat je bij met hulp en advies en kan als gewenst ook onderdelen voor je bestellen en laten bezorgen. Je zou het eens een keertje moeten proberen, het is mij goed bevallen en het is een stuk goedkoper dan een ruimte huren.
Hier het adres: Rob's doe het zelf garage
St. Annahof 3
5025 LP Tilburg
013 - 5352491
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij Rob ga ik een keer kijken, thanks, is dichterbij dan Carlo Schmidt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Greetz, Boy
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hej BoyBoy Bakhuys schreef : Ik voorzichtig met een passer op mijn LCD-scherm...10 van Tilburg, 20 van Eindhoven, 30 van Den Bosch....AHRGGR...leeg plekje op Base zijn kaartje! Waar ligt het nou? Ik ben nieuwsgierig en weet misschien iemand die onderdelen van kleine Volvo's op wil slaan enzo (bijt elkaar in ieder geval niet:-)
Greetz, Boy
Vlg mij staat er een marker boven de tekst Hilvarenbeek.