Dagboek ophogen in de lijst?

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2006 17:59 #1053207 door Boris Duijndam (GAST)
Dagboek ophogen in de lijst? is gemaakt door Boris Duijndam (GAST)

Hallo iedereen!
Ik heb zojuist mijn carputer topic de nek omgedraaid in de Index van de site door een nieuwe post over mijn bezoekje aan de sloop. Mijn vraag is eigenlijk, is het mogelijk mijn topic over m�n carputer weer hoger in de lijst te krijgen, aangezien ik hem steeds weer update. Maar wel gewoon blijft dalen in de ranglijst? Is hier een oplossing voor of moet ik er maar mee leven dat ik niet meer hoger in de lijst ook als update ik de topic steeds?

Groetjes, Boris Duijndam

-Volvo 740 Blackline Sedan van 1989
Bekijk mijn Carputer Project <a href="index.php?q=node/4096"><font color="#000066">&lt;font color=" </font></a>

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2006 18:03 #1131061 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Interessant punt
Die ga ik in ieder geval meenemen op het moderatorenlijstje.
Je kan je dagboek in ieder geval bovenaan de lijst krijgen door er een nieuwe post in te doen. Als je een heel nieuw stuk toevoegt lijkt me dat ook het meest interessant voor andere lezers.

Willem van Strik
<font color="#ff0000">moderator</font>
Volvo 764GLE 1985 B28E 250.275 km
Volvo 945GL 1990 B230FB LPG 397.583 km
While (!asleep()) sheep++;

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2006 10:09 #1131680 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Misschien nog een handig
<font face="arial,helvetica,sans-serif"><font face="Times New Roman" size="2">
Misschien nog een handig idee voor het forum. Is het misschien handig om na de zoveel reactie's een nieuwe pagina aan te maken en dat daar de converastie op doorloopt. zoals bijvoorbeeld op mijn carputer pagina. Die word al behoorlijk groot en lang om doorheen te scrollen. Het zorgt er denk ik voor dat mensen zoiets hebben van, jeetje dat is lang en overzichtelijk laat maar.
Het zijn geen klachten want dit forum en de site is geweldig en ik kom hier heel graag!Bekijk mijn Carputer Project <a>index.php?q=node/4096<fon< /></a></font></font>

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2006 11:19 #1131691 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Lastig
Een van de weinige nuttige functies die wij als moderator NIET hebben is het splitsen van threads of het verplaatsen van losse postings naar een andere thread.
Je kan je instellingen zo zetten, dat er maximaal 90 berichten tegelijk op je pagina worden getoond. Over het algemeen proberen wij moderatoren door de onzinnige berichten er na enige tijd uit te filteren een discussie te beperken tot circa 50 berichten.

Willem van Strik

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2006 12:37 #1131705 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic index van de site?

Hej Boris
Wat bedoel je precies met "de Index van de site"? is dat "recente berichten"?
Je dagboek is toch nog steeds in tact? zie de dagboek ingang in het menu (voor alle dagboek entries) of de dagboek ingang in jouw profiel voor je eigen dagboek entries.
Je probleem is een navigatie probleem: hoe vind je snel wat je zoekt. Misschien moeten er wel meer/handigere manieren komen nu de site zo groot wordt. Wil ik graag onderzoeken: Vraag.. zou het handig zijn om 1 pagina per persoon te hebben met links naar alle pagina's die die persoon heeft gemaakt, forum discussies, foto's, dagboek entries etc (niet opmerkingen dus!).
Johan

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2006 15:36 #1131718 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Re: index van de site?

Admin schreef : Je probleem is een navigatie probleem: hoe vind je snel wat je zoekt. Misschien moeten er wel meer/handigere manieren komen nu de site zo groot wordt. Wil ik graag onderzoeken: Vraag.. zou het handig zijn om 1 pagina per persoon te hebben met links naar alle pagina's die die persoon heeft gemaakt, forum discussies, foto's, dagboek entries etc (niet opmerkingen dus!).

Ik herken dat inderdaad als een probleem hier, navigatie (en zoeken). Met name dagboeken en foto albums zijn een probleem voor mij. Ik snap nu wel dat je de dagboeken van een persoon vanuit zijn profiel kan vinden, maar het nadeel is dat je dan al eerst naar een bepaalde persoon moet gaan (zoeken) en dan pas bij zijn dagboeken komt. Ik zou dat liever andersom zien, een soort lijst van personen met (�©�©n of meer) dagboeken en dan doorklikken naar die dagboeken.
Bij foto albums is het me nog niet helemaal duidelijk. Sommigen hebben bij hun profiel een link naar 'mijn foto album'. Ik weet niet hoe je zo iets moet maken, sterker nog, hoe kan je nu een eigen foto album hebben hier?
Een verwarde groet,
Eric

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2006 15:52 #1131721 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Foto albums van leden

kijk bij albums onder priv�© berichten

Dank je, dat zocht ik inderdaad. Maar ik verwachte niet een lijst met albums van iedereen in mijn persoonlijke menu te vinden. Ik zocht in het site menu. Zou dat niet logischer zijn?
Eric

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2006 15:54 #1131722 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: index van de site?

Eric,
ga naar je profiel.
Daar staat Mijn favorieten
Mijn profiel
Prive berichten
Albums
ect, ect.
Klik op Albums daarna verschijnt create album en my album.
Klik op create album en dan kun je daar 15 foto's in plaatsen.
Deze komen dan in my albums testaan.
Succes.
Voor dagboeken ga ik even kijken hoe dat zit.

site-moderator

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2006 16:12 #1131723 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Waar moet je een foto plaatsen?
Dit brengt op nog een onderwerp: waar word ik geacht een foto naar toe te uploaden?
Recent voorbeeld: ik heb een aantal foto's van mijn Bor gemaakt die ik met jullie wil delen.
Ik heb ze nu maar in 'foto's van auto's van leden' gezet. Dat is toegankelijk vanaf de foto upload pagina in het site menu bij foto albums. Echter, als ik upload via de message editor zie ik veel meer directories (o.i.d.), bijvoorbeeld '- 960 -' of 'modellenoverzicht'. Is dit naar eigen inzicht?
Die foto's gebruik ik dan bijvoorbeeld weer in 'mijn profiel' of in 'mijn dagboek' (blog) door er naar te linken, dat snap ik wel.
Hoe past dan 'mijn foto album' in de structuur? Is dit alleen een pagina met door mij geuploade foto's? Wat is het verschil met de andere foto albums?
En stel nu dat ik foto's wil verplaatsen in de structuur. Kan dat dan?
- Eric

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2006 18:17 #1131731 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Idee
Ik zit dit hier ter plekke te bedenken hoor, maar volgens mij is het als volgt:
je eigen album gebruik je voor foto's die je een tijdje wil delen, via een post op de site. Als het niet meer ter zake doet, bijvoorbeeld bij een te koop aangeboden, dan kan je ze zonder problemen weer verwijderen en iets anders neerzetten.

In "auto's van leden" mag je foto's van je auto posten, dus die 960-foto's staan al goed. In modellenoverzicht mag je als het goed is niet posten, dat hoort via een moderator te lopen, maw je post komt dan in een goedkeuringsrij.

Weer andere fotoalbums zijn voor een specifiek evenement, heb je daar foto's van dan kan je die daarin plaatsen. De naam van het album zegt wel genoeg, bijvoorbeeld "sleuteldag Carlo Schmidt".

Willem van Strik

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC