Bevestiging A stijlen
- Jeroen van den Berg
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2017 20:44 #1106789
door Jeroen van den Berg
Bevestiging A stijlen is gemaakt door Jeroen van den Berg
Hoi mede Volvo-rijders,
Recent is mijn hemeltje vervangen van de 740 sedan.
Zo goed als het uit elkaar halen ging, zo slecht ging het in elkaar zetten van de interieurdelen.
Nu zijn de clips voor het vastklikken van de delen aan de A stijl afgebroken en kwijt ook...
Hebben jullie ideeën om deze weer (netjes) terug te zetten?
Alvast bedankt!
Recent is mijn hemeltje vervangen van de 740 sedan.
Zo goed als het uit elkaar halen ging, zo slecht ging het in elkaar zetten van de interieurdelen.
Nu zijn de clips voor het vastklikken van de delen aan de A stijl afgebroken en kwijt ook...
Hebben jullie ideeën om deze weer (netjes) terug te zetten?
Alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-06-2017 11:44 #1438217
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Dat is altijd een probleem.
Dat is altijd een probleem. Meestal worden ze vervolgens met kit vastgezet.
- Jeroen van den Berg
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-06-2017 17:54 #1438222
door Jeroen van den Berg
Beantwoord door Jeroen van den Berg in topic Bedankt voor je reactie. De
Bedankt voor je reactie. De kit dan langs de randen zodat je dit kan opensnijden mochten ze weer een keer eraf gehaald moeten worden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-06-2017 20:50 #1438225
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kit
Die kunststof delen worden bros en palletjes en lipjes breken dan makkelijk af. Als je de clips niet meer kunt krijgen kun je proberen of je de delen met een parker vast kunt zetten.
Heb ook vaak gehad dat delen niet meer vast blijven zitten. was daar een keer goed zat van en heb ik zwarte parkers gehaald.
bepaal waar je een parker zou kunnen gebruiken en welke lengte je moet hebben. Boor (2,5mm boortje) dan alles voor met het paneel op de juiste plek en afhankelijk van de parker of schroef die je gebruikt kun je eventueel het gat verzinken in het kunststof.
met lijmkit kun je ook goede resultaten behalen maar zorg dan dat je goed ontvet.
Heb ook vaak gehad dat delen niet meer vast blijven zitten. was daar een keer goed zat van en heb ik zwarte parkers gehaald.
bepaal waar je een parker zou kunnen gebruiken en welke lengte je moet hebben. Boor (2,5mm boortje) dan alles voor met het paneel op de juiste plek en afhankelijk van de parker of schroef die je gebruikt kun je eventueel het gat verzinken in het kunststof.
met lijmkit kun je ook goede resultaten behalen maar zorg dan dat je goed ontvet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-06-2017 20:51 #1438226
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kitten
met kitten overigens niet rondom kitten maar gewoon op de plek waar de clips zitten een flinke dot kit aanbrengen na ontvetten.
- Jeroen van den Berg
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2017 11:13 #1438242
door Jeroen van den Berg
Beantwoord door Jeroen van den Berg in topic Bedankt voor je feedback.
Bedankt voor je feedback.
Als ik het zo hoor denk ik dat ik voor de kit-oplossing ga.
Als ik het zo hoor denk ik dat ik voor de kit-oplossing ga.
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2017 23:51 #1438252
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Geloof
Dat ik met dezelfde klus in een bak onderdelen gedoken ben en een ander clippie/pieleke gebruikt heb. Van de hoedenplank bevestiging of zo. Of uit een portier. Zoiets meen ik me vaag te herinneren. Werkte ook. Maar alleen als de plek waar die in moet aan de achterzijde van het A stijl plastic nog heel is en niet uitgescheurd.
Was er wel blij mee want kitten leek mij minder. Ik zal de laatste zijn die mezelf een vakman noemt maar ik hoorde een keer een mooi gezegde ( Kitten en Purren begint waar vakmanschap eindigt) . Het is een oplossing in de categorie "je moet toch wat" en soms kan het ook niet anders en is het fijn dat dat soort producten bestaan.
Was er wel blij mee want kitten leek mij minder. Ik zal de laatste zijn die mezelf een vakman noemt maar ik hoorde een keer een mooi gezegde ( Kitten en Purren begint waar vakmanschap eindigt) . Het is een oplossing in de categorie "je moet toch wat" en soms kan het ook niet anders en is het fijn dat dat soort producten bestaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2017 09:43 #1438263
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic GCP heeft A stijlen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-06-2017 00:52 #1438295
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic GCP en de dealer
Hallo Rob
Bestel nooit rechtstreeks bij GCP, zonder dat je eerst bij de dealer bent geweest. Vooral niet als je relatie met de magazijnman/-vrouw van de dealer goed is. Meestal kan die hetzelfde onderdeel uit het magazijn van GCP (dat bij de dealer waarschijnlijk "klassiekermagazijn" noemt) voor een lagere prijs leveren. Al was het alleen al, omdat je bij de dealer geen porto hoeft te betalen. En je hoeft ook niet thuis te zijn op een bepaald moment, omdat er een bezorger langs komt.
Mocht de dealer dan toch duurder blijken te zijn, dan kun je alsnog rechtstreeks bij GCP bestellen.
groetjes
Mathy
Bestel nooit rechtstreeks bij GCP, zonder dat je eerst bij de dealer bent geweest. Vooral niet als je relatie met de magazijnman/-vrouw van de dealer goed is. Meestal kan die hetzelfde onderdeel uit het magazijn van GCP (dat bij de dealer waarschijnlijk "klassiekermagazijn" noemt) voor een lagere prijs leveren. Al was het alleen al, omdat je bij de dealer geen porto hoeft te betalen. En je hoeft ook niet thuis te zijn op een bepaald moment, omdat er een bezorger langs komt.
Mocht de dealer dan toch duurder blijken te zijn, dan kun je alsnog rechtstreeks bij GCP bestellen.
groetjes
Mathy
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-06-2017 01:04 #1438298
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Wat is
GPC dan voor soort leverancier ?
Is dat een onderdeel van Volvo ? Wat ook rechtstreeks met particuliere klanten zaken doet ? Maar kan dat goedkoper als de dealer de toegang naar GPC benut ?
Of is het geen onderdeel van Volvo maar besteld Volvo daar ook ?
Is dat een onderdeel van Volvo ? Wat ook rechtstreeks met particuliere klanten zaken doet ? Maar kan dat goedkoper als de dealer de toegang naar GPC benut ?
Of is het geen onderdeel van Volvo maar besteld Volvo daar ook ?
Moderators: Jerry Stam