Dashboard reparatie met "Dash Cover" of "Coverking"
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben nu enige tijd op jullie forum aan het rondkijken en met zeer veel interesse lees ik jullie berichten.Sinds een paar weken ben ik de trotse beziter van een 740 GL Diesel en ben hem aan het opknappen.In mijn Dashboard-bovenkant zitten een paar flinke scheuren en ik ben de verschillende mogelijkheden aan het uitzoeken:- Een tweedehands dashboard kost ongeveer 60 euro en aardig wat werk.- Een overzet dashboard van hard materiaal kost ongeveer 130 euro, maar de verzendkosten komen hier nog bij en zijn erg hoog.- Dr. Vinyl vraagt ongeveer 250 euro.- Nu kwam ik met googlen twee bedijven tegen in de Verenigde Staten die een zogenaamde "Dash Cover" maakt van Poly-Carpet. Hieronder een link naar Ebay waar het wordt aangeboden voor 43,50 inclusief verzendkosten naar Nederland.<a href=" cgi.ebay.com/ebaymotors/1983-1990-VOLVO-...fPartsQ5fAccessories "> cgi.ebay.com/ebaymotors/1983-1990-VOLVO-...fPartsQ5fAccessories
Heeft iemand ervaring met bovenstaand of zijn er andere oplossingen?Vriendelijke groet,Frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Omdat het totaal meer dan 45 euro is, krijg je, op het moment dat ze het af bij de Douane ontvangen, nog een naheffing, ter hoogte van de verschilbelasting, dus als ze de doos bekijken, komt er nog 10 euro bij.Frank007 schreef : Totaal ben ik dan $67,45 en dat is ongeveer € 50,75 en een beetje werk.
Aangezien dit topic al een paar keer is langsgekomen in het verleden, zou een informatiepagina inderdaad een welkome bijdrage zijn, met foto's van vóór en na, en mogelijk een beschrijving erbij, zodat we dit op de site kunnen zetten als soort van instructie.Volgens mij was er nog 1 iemand dit een dergelijke cover had, maar weet niet of die zich nog onder de leden bevind.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
www.ipdusa.com/Volvo-700/Interior/Molded...Covers/p-70-197-401/