Kosten spuiten ivm blanke lak
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
24-08-2016 19:16 #1105775
door Pascal Kogelman
Kosten spuiten ivm blanke lak is gemaakt door Pascal Kogelman
Heeft iemand hier een indicatie wat het kost om een 940 estate '98 te spuiten waarvan de blanke lak op meerdere plaatsen loslaat?
De auto heeft een rode metallic kleur (Garnet Red), maar tevens een blanke lak los laat probleem (met name op het dak, maar ook op meerdere kleinere plekjes).
Ik zou graag willen weten wat het opnieuw spuiten daarvan zou gaan kosten. Wie heeft hier ervaring mee en kan een prijsindicatie geven?
groet,
Pascal
De auto heeft een rode metallic kleur (Garnet Red), maar tevens een blanke lak los laat probleem (met name op het dak, maar ook op meerdere kleinere plekjes).
Ik zou graag willen weten wat het opnieuw spuiten daarvan zou gaan kosten. Wie heeft hier ervaring mee en kan een prijsindicatie geven?
groet,
Pascal
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2016 22:08 #1430133
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Denk heel afhankelijk
Denk dat je hiervoor het beste bij een schadeherstelbedrijf of iets in die trant langs kan gaan met de wagen. Die kunnen het denk ik het beste zeggen. En qua prijs zal het denk eerlijk gezegd heel erg afhankelijk zijn van hoeveel werk ze moeten doen. Lees hierbij voornamelijk voorbereidend werk.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
25-08-2016 06:33 #1430140
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Ik
Heb toevallig vorige week een prijs opgave laten doen bij een spuiter die in zijn vrije tijd ook voor zichzelf auto's spuit. Als ik de 945 zo kaal mogelijk oplever dan schuurt hij zelf. Trekt hem strak waar nodig. En levert hem af in de originele kleur.
Kosten €2000 euro.
Kosten €2000 euro.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2016 07:26 #1430141
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Prijsopgave vragen
Gewoon een paar autospuiterijen mailen met een paar foto's van de 940 en een prijsopgave vragen.
Hierbij vragen naar de auto zo brengen, gestript of gestript en geschuurd. Dan kan je ook een keuze maken in wat je wel of niet zelf wilt doen.
Zien we het resultaat hier?
Hierbij vragen naar de auto zo brengen, gestript of gestript en geschuurd. Dan kan je ook een keuze maken in wat je wel of niet zelf wilt doen.
Zien we het resultaat hier?
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2016 10:26 #1430147
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Als je de auto laat spuiten,
Als je de auto laat spuiten, kun je rustig de tijd nemen om een goed bedrijf uit te zoeken. Ook kun je het meest gunstige moment bepalen, als het daar effe rustig is. Dat scheelt natuurlijk ook weer in de prijs.
Als de auto die je wilt hebben in essentie goed is, is dat natuurlijk het belangrijkste.
O ja, garnet red is wel een hele mooie kleur!!!!
Als de auto die je wilt hebben in essentie goed is, is dat natuurlijk het belangrijkste.
O ja, garnet red is wel een hele mooie kleur!!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2016 10:50 #1430152
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik weet niet waar je woont,
Ik weet niet waar je woont, maar je kunt een offerte laten maken bij Schildersbedrijf Van den Berg Elst B.V. in Elst (Utr.).
Ik laat schade en spuitwerk altijd daar doen tot mijn volle tevredenheid. Hij duur is ie zeker niet.
Ik laat schade en spuitwerk altijd daar doen tot mijn volle tevredenheid. Hij duur is ie zeker niet.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2016 02:12 #1430188
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Wijzen naar de ander
Hallo Volvisti
"Zelf schuren" kan je een hoop geld besparen. Maar als er straks iets fout gaat bij het spuiten, loop je het risico dat ze gaan zeggen "dat ligt aan het schuurwerk".
groetjes
Mathy
"Zelf schuren" kan je een hoop geld besparen. Maar als er straks iets fout gaat bij het spuiten, loop je het risico dat ze gaan zeggen "dat ligt aan het schuurwerk".
groetjes
Mathy
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2016 12:17 #1430198
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Zelf schuren is te doen, zelf
Zelf schuren is te doen, zelf strakmaken zou ik niet proberen, en elke spuiter die een klus met "zelf strakmaken" aanneemt, die zou ik heel erg wantrouwen.
Je kan als handig amateur een boel voorwerk doen, maar een koets zo strak maken dat je 'm netjes kan spuiten is echt vakwerk. Als je dat zelf kunt, dan ben je vakman, geen amateur.
Je kan als handig amateur een boel voorwerk doen, maar een koets zo strak maken dat je 'm netjes kan spuiten is echt vakwerk. Als je dat zelf kunt, dan ben je vakman, geen amateur.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
26-08-2016 14:49 #1430202
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Een echte
Prof spuiter wil geen geschuurde auto hebben van een amateur. Dat is niet vanwege de centen maar een prof heeft de juiste schuur middelen, kennis, en hij heeft zijn naam hoog te houden.
- Cor Jan van Rhijn
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-08-2016 15:35 #1430265
door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic Demonteerbaar
Zelf geef ik er geloof ik de voorkeur aan om tweedehands demonteerbaar plaatwerk te kopen en dat los in te leveren bij de spuiterij van de volvo-dealer hier. Vinden ze geen probleem. Omdat het losse delen zijn die ik helemaal gestript aanlever scheelt het demontage-werk en dus kosten. Het schuren, strak maken en spuiten laat ik aan de vaklui over. Uit ervaring weet ik: dat kan ik niet. Maar goed voor je dak helpt dit natuurlijk niet.
Cor-Jan
Cor-Jan
Moderators: Jerry Stam