onderdeel 1380536 deurscharnier
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marco
- Nieuw lid
-
Partnr 9447268 is de vertaling/vervanging voor 1380536. Het originele Partnr is gewoon in de Vida terug te vinden.
Even opgezocht en staat in de prijslijst voor 108,- Euro ex btw
Staat ook bij Scandix op de site: <a href=" www.skandix.de/en/spare-parts/body/bootl...t-rear-left/1012328/ " target="_blank" title="Scharnier 9447268">Link
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
krots4 schreef : Rij even fijn naar de sloper en haal er daar een op. Of bel naar AutoRima ...
Goed idee, zat ik ook aan te denken.Maar dit is nu juist een onderdeel die altijd versleten is, dacht ik zo. Of er moet een op de sloop staan met nog geen 2 ton op de klok. Of denk jij dat het wel te vinden is? Is toch hetzelfde als de 940?
Kon hem bij Rima overigens niet vinden in de webshop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had een prima exemplaar uit een sloper voor een tientje. Probeer er wel één van een achterportier te krijgen, die zijn vaak minder gebruikt (er van uitgaande dat het bij jou ook het bestuurdersportier is waarvan de scharnier stuk is).krots4 schreef : Rij even fijn naar de sloper en haal er daar een op.
Ik heb destijds ook een <a href="/node/40549" target="_blank">infopagina </a>over scharnieren/deurvangers gemaakt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat lijkt me een handige uitleg. Inderdaad kun je een goed exemplaar van het achterportier krijgen. Ik dacht eerst dat die verschillend waren. Ik zal eens wat sloperijen benaderen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-