Plaatwerk boek gezocht ter inzage
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
16-03-2012 17:58 #1091944
door Wytze Broerze
Plaatwerk boek gezocht ter inzage is gemaakt door Wytze Broerze
Wie heeft er een plaatwerkboek van een 700 of 900 serie?
Het gaat mij dan om de plaatjes van de rechter voorkant/A stijl
En de bodemplaat ter hoogte van de kriksteun links achter.
Als de plaatjes en nummers ergens digitaal staan ben ik daar natuurlijk ook mee geholpen.
Als ik het boek moet inscannen als tegen dienst voor het beschikbaar stellen is dat geen probleem. Er van uit gaande dat het geen tientallen pagina's zijn.
Het gaat mij dan om de plaatjes van de rechter voorkant/A stijl
En de bodemplaat ter hoogte van de kriksteun links achter.
Als de plaatjes en nummers ergens digitaal staan ben ik daar natuurlijk ook mee geholpen.
Als ik het boek moet inscannen als tegen dienst voor het beschikbaar stellen is dat geen probleem. Er van uit gaande dat het geen tientallen pagina's zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2012 12:38 #1352154
door Wim de Jong
Beantwoord door Wim de Jong in topic plaatjes?
Ik zal eens een schot wagen, kom je met deze plaatjes wat verder:
<a href=" www.volvopartswebstore.com/showAssembly....e=0&searchString "> www.volvopartswebstore.com/showAssembly....e=0&searchString =
<a href=" www.volvopartswebstore.com/showAssembly....e=0&searchString "> www.volvopartswebstore.com/showAssembly....e=0&searchString =
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
17-03-2012 15:40 #1352169
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Aha, dat ziet er goed uit aan het aantal linkjes te zien.
Kan nu niet kijken maar ga dat vanavond eens doen
Thanks!
Thanks!
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2012 17:54 #1352173
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Wytze
Ik heb ook al gezocht, ik moet zo'n boek hebben.........origineel Volvo.
Nergens te vinden (uitgeleend....)
Nergens te vinden (uitgeleend....)
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
17-03-2012 20:23 #1352181
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Geen probleem Andre, ik heb alvast de basis gegevens.
Geen probleem Andre, ik heb alvast de basis gegevens. De linkjes staan hierboven.
Daarbij ga ik er van uit dat of rudiger of het verenigingslid die het boekje vandaag van Rudiger heeft gekocht zich even zal melden om de informatie breed ter beschikking te stellen door het even in te scannen.
www.volvo700vereniging.nl/node/43457
Dat is immers de door elk lid onderschreven doelstelling van deze vereniging.
Ik wacht even op de reactie van Rudiger of de afnemer van zijn boekje.
Daarbij ga ik er van uit dat of rudiger of het verenigingslid die het boekje vandaag van Rudiger heeft gekocht zich even zal melden om de informatie breed ter beschikking te stellen door het even in te scannen.
Dat is immers de door elk lid onderschreven doelstelling van deze vereniging.
Ik wacht even op de reactie van Rudiger of de afnemer van zijn boekje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2012 20:31 #1352183
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Link
De link werkt niet Wytze.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2012 20:37 #1352184
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
Ik wil toch even (op persoonlijke titel) naar voren brengen dat er voor zover ik weet geen enkele verplichting is om informatie beschikbaar te stellen. Niet vanuit vanuit de vereniging of door actief te zijn op de site.
Elke informatie die toegevoegd wordt en de moeite daar in gestoken wordt natuurlijk wel zeer gewaardeerd. De site kan niet kunnen uitgroeien tot wat het nu is zonder mensen die zich hiervoor hebben ingezet.
Elke informatie die toegevoegd wordt en de moeite daar in gestoken wordt natuurlijk wel zeer gewaardeerd. De site kan niet kunnen uitgroeien tot wat het nu is zonder mensen die zich hiervoor hebben ingezet.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
17-03-2012 20:49 #1352185
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Hoi Henk
Hoi Henk
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk.
Maar Rudiger mag ik toch wel rekenen tot die leden die jouw stelling over het aanleveren van informatie op de site zal onderschrijven?
Hee Jee.
Rudiger heeft de advertentie waarin hij het door mij gevraagde boekje vanmorgen heeft aangeboden en inmiddels heeft verkocht aan een lid van de vereniging er al afgehaald. Netjes natuurlijk om de verwachtingen te managen.
Maar ik nu twee kansen op mensen die aan mijn verzoek kunnen voldoen.
OPROEP:
WIE HEEFT VANDAAG HET BOEKJE BETREFFENDE 700/900 PLAATWERK VAN RUDIGER GEKOCHT?
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk.
Maar Rudiger mag ik toch wel rekenen tot die leden die jouw stelling over het aanleveren van informatie op de site zal onderschrijven?
Hee Jee.
Rudiger heeft de advertentie waarin hij het door mij gevraagde boekje vanmorgen heeft aangeboden en inmiddels heeft verkocht aan een lid van de vereniging er al afgehaald. Netjes natuurlijk om de verwachtingen te managen.
Maar ik nu twee kansen op mensen die aan mijn verzoek kunnen voldoen.
OPROEP:
WIE HEEFT VANDAAG HET BOEKJE BETREFFENDE 700/900 PLAATWERK VAN RUDIGER GEKOCHT?
- K. Lelievre
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2012 23:40 #1352192
door K. Lelievre
Beantwoord door K. Lelievre in topic Bedoel je
Bedoel je dit deel:
img853.imageshack.us/img853/3524/snc00140g.jpg
Ik heb zowat alle groene boeken van de 740/760/940/960. Maar alles inscannen is onbegonnen werk.
img853.imageshack.us/img853/3524/snc00140g.jpg
Ik heb zowat alle groene boeken van de 740/760/940/960. Maar alles inscannen is onbegonnen werk.

- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2012 00:37 #1352197
door Wim de Jong
Beantwoord door Wim de Jong in topic groene boekjes.
Als je wat over groene boekjes wilt weten......
hier is een linkje, waar je misschien niet alle, maar toch 99% van alle groene boekjes zo kan downloaden. In ieder geval alles van de 200 / 700 / 900 series
<a href=" www.k-jet.org/documents/greenbooks/ "> www.k-jet.org/documents/greenbooks/
succes.
hier is een linkje, waar je misschien niet alle, maar toch 99% van alle groene boekjes zo kan downloaden. In ieder geval alles van de 200 / 700 / 900 series
<a href=" www.k-jet.org/documents/greenbooks/ "> www.k-jet.org/documents/greenbooks/
succes.
Moderators: Jerry Stam