wielen laten balanceren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik leverde de wielen los ,maar ook al zaten de wielen nog onder de auto waren de kosten niet hoger geweest.
ik kan pas na de winter zeggen of het echt goed gebeurt is maar op basis van mijn ervaring tot nu toe wilde ik toch laten weten dat balanceren niet duur hoeft te zijn.
groeten
peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was het druk ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder is het monteren pas goed, als de monteur zijn luchthamer loslaat als de moer nog net niet vast zit en daarna de momentsleutel pas gebruikt. Vaak zie je dat de luchthamer gewoon ingedrukt blijft totdat de moer vastzit en daarna voor de show nog even de momentsleutel er op gezet, alsof dat zin zou hebben als de moer al met meer dan 200 nm vast zit.
( heb vanavond een flesje azijn op )
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moment verlengstukken zijn levens gevaarlijk, voor je het weet vliegt het ijzer je om de oren(of er in!!!) en heb het met eigen ogen gezien.
Maar als Peter Blij en gelukkig is met dit Adres waarom niet alleen maar handig om alle goede ervaringen van bedrijven te lezen, In Emmeloord kan ik de Euromaster aan bevelen, banden wisselen en uitlijnen 30 minuten en ik reed weer weg, koffie werd gebracht kon gewoon met de monteur mee lopen, geen gezeur erg vriendelijk. en wil je op en top luxe top service ga je lekker naar de Dealer toe waar mij de zelfde offerte 237,78 ex btw duurder was.
Tom.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Een enkel keertje heb ik wel eens één gebroken, maar dat de stukken door de lucht vliegen?
Als ze kapot gaan, is dit meestal na duizenden keren gebruik, het zeskant en het vierkant zijn dan al helemaal uitgesleten.
Je kan dit dan ook eigenlijk wel aan zien komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een voordeel is dat er geen luchtsleutel en momentsleutel nodig waren,zelf thuis gedemonteerd.
groeten Peter uit Ugchelen
- André Struis
- Nieuw lid
-
Morgen even een foto trekken/plaatsen.
19 mm/110 Nm
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Een band op de velg leggen, balanceren en het wiel op de auto monteren kost gemiddeld zo'n 12,50 a 15 euro in Nederland voor een 'normale' maat. Dan vind ik 9 euro voor alleen het balanceren toch stevig aan de prijs.
- V700 register
- Nieuw lid
-
+ 1Pierre van Aert schreef : Goed is het pas, als de monteur zonder te vragen de plakstrips aan de binnenkant van de velg plakt en de balanceertolerantie van het apparaat op 1 gram staat en niet standaard op 5 gram.
Verder is het monteren pas goed, als de monteur zijn luchthamer loslaat als de moer nog net niet vast zit en daarna de momentsleutel pas gebruikt. Vaak zie je dat de luchthamer gewoon ingedrukt blijft totdat de moer vastzit en daarna voor de show nog even de momentsleutel er op gezet, alsof dat zin zou hebben als de moer al met meer dan 200 nm vast zit.
( heb vanavond een flesje azijn op )
Groeten Willem,
Volvo 745T op 1,1 barrr