Achterlichten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jarl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
volgens mij zo even uit het hoofd heb ik een half jaar geleden €58,- per stuk betaald voor (nieuwe) immitatie achterlichten.
Dan zou €40,- voor een setje niet onaardig zijn, maar per stuk is wel wat aan de hoge kant, kan je ze net zo goed nieuw aanschaffen.

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb geen idee hoelang die imitatie's mooi blijven (vóór heb ik ze nu anderhalf jaar en die zien er nog goed uit) <strike>maar als je echte (en goeie) voor 40 kan krijgen, lijkt me dat niet onredelijk.</strike>
Ik zie nu dat ze per stuk 40,= zijn bij jouw leverancier: dan is ebay toch wel veel goedkoper als de verzendkosten meevallen.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 mbroeren schreef : ......dan is ebay toch wel veel goedkoper als de verzendkosten meevallen.
En die verzendkosten kunnen vanuit de USA soms behoorlijk tegenvallen, ik spreek uit ervaring, dus echt goed op letten!!

GG,
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vond het nogal meevallen.UPS is verreweg de duurste, denk ik. Die rekende 178 dollar voor een pakketje van 2 kilo, en 20x20x20 cm, zelf afgeven op een UPS-punt. Ditwas dan gelijk het goedkoopste tarief trouwens, liep zelfs op tot over de 300 dollar.Miquelangelo1969 schreef : En die verzendkosten kunnen vanuit de USA soms behoorlijk tegenvallen, ik spreek uit ervaring, dus echt goed op letten!!
Ik heb het met USPS laten versturen, dat kostte me 'maar' 38 dollar, wat allessinds schappelijk is, voor een vliegtuigreis.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik had iets op E-bay gekocht van iemand uit de states, en ik schrok toen nogal van de verzendkosten. Maar ik had gewoon niet goed opgelet!
Dus om dat leed hem te besparen wees ik er maar even op.....
Maar je hebt helemaal gelijk hoor, en beetje zoeken en het scheelt je zo een slok op een borrel!

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Die heb ik meen ik voor 65 euro verkocht, origineel Volvo, witte knippers, die op mijn Sedan zaten vóór de verkoop.Dat was dan best schappelijk, 40 dollar dan ook.Als ie ook witte knippers heeft voor de Estate, kunnen we de kosten delen.mbroeren schreef : Zie nu dat het om een sedan gaat. Het buitenste gedeelte staat voor 40 dollar per stuk te koop op Ebay.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben ook op zoek naar een setje mooie glaasjes voor op mijn achterlichten (940 estate).
Ik vraag me af of de glaasjes ook apart verkocht worden, dus zonder de rest van de lamp-unit, dat zou toch veel goedkoper moeten zijn, of niet?
Groeten, Frans