Even voorstellen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2020 17:54 #1110195
door V700 register
Even voorstellen is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal!
Ik zou me graag willen voorstellen. Ik ben Martijn, 19 jaar, en ben sinds kort de trotse bezitter van een Volvo 740 '89 GL sedan B230F.
Tja, je zal wel denken; nu al zo'n auto? Ik heb helaas het virus van mijn vader opgelopen. Nou, helaas wil ik het niet noemen, 't is natuurlijk een hele leuke hobby! Die ik nu ook met hem kan delen. Het enige vervelende is wellicht dat ik in de nabije toekomst waarschijnlijk geen centen meer over houd voor een vriendin...
Maar dat terzijde, ik ben heel erg geïnteresseerd in de techniek van de auto, en zou er veel over willen leren. Mijn vader zei al dat ik daarvoor de oneindige kennis van dit forum zou kunnen gebruiken, dus dat ben ik dan ook zeker van plan!
De auto heeft vooral cosmetisch wat aandacht nodig, en heb momenteel een klein probleempje met de motor. Daar wilde ik nog een ander draadje voor aanmaken, dus wordt nog vervolgd.
Verder heb ik mijn inschrijving als lid ook al verzonden, dus dat is ook nog maar een kwestie van tijd!
Ik hoop met iedereen verder kennis te maken op verschillende clubdagen, zodra dat weer mogelijk is natuurlijk.
Groetjes!
Martijn Liefrink
Ik zou me graag willen voorstellen. Ik ben Martijn, 19 jaar, en ben sinds kort de trotse bezitter van een Volvo 740 '89 GL sedan B230F.
Tja, je zal wel denken; nu al zo'n auto? Ik heb helaas het virus van mijn vader opgelopen. Nou, helaas wil ik het niet noemen, 't is natuurlijk een hele leuke hobby! Die ik nu ook met hem kan delen. Het enige vervelende is wellicht dat ik in de nabije toekomst waarschijnlijk geen centen meer over houd voor een vriendin...
Maar dat terzijde, ik ben heel erg geïnteresseerd in de techniek van de auto, en zou er veel over willen leren. Mijn vader zei al dat ik daarvoor de oneindige kennis van dit forum zou kunnen gebruiken, dus dat ben ik dan ook zeker van plan!
De auto heeft vooral cosmetisch wat aandacht nodig, en heb momenteel een klein probleempje met de motor. Daar wilde ik nog een ander draadje voor aanmaken, dus wordt nog vervolgd.
Verder heb ik mijn inschrijving als lid ook al verzonden, dus dat is ook nog maar een kwestie van tijd!
Ik hoop met iedereen verder kennis te maken op verschillende clubdagen, zodra dat weer mogelijk is natuurlijk.
Groetjes!
Martijn Liefrink
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2020 22:15 #1463520
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom!
En je 740 ziet er mooi uit. Ik heb er ooit precies zo een in bezit gehad in station versie. Heel mooie combi deze kleur met Draco's. Leuk dat je zo jong al bij de juiste auto uitkomt. Succes!
Groet, Ånne
Groet, Ånne
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-10-2020 18:39 #1463553
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom.
Een mooie Volvo heb je daar! Leuk dat er nog iemand van de ''00 periode op het forum is gekomen en lid is geworden van de vereniging.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2020 21:09 #1463578
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tja
Hoe kan het lopen allemaal. Mijn vader stak mij aan met het volvovirus en ik geef het door aan mijn oudste. Is geen vaccin tegen bestand (alhoewel, mijn dochter denkt daar anders over....
). We gaan er weer een gezellige boel van maken!

- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2020 01:31 #1463580
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Laat me raden...
Je dochter is niet de oudste ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2020 11:45 #1463583
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvovirus
Er zijn tegenwoordig minder leuke virussen om op te lopen...
Als ik moest kiezen ging ik ook voor het Volvovirus
Als ik moest kiezen ging ik ook voor het Volvovirus

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2021 21:14 #1466242
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuke 740
Leuk mijn oude 740 nog is terug te zien!
Heb ik toen ergens in Kerkrade gekocht met een kapotte waterpomp rotte uitlaat en alarm wat een eigen leven had.
De 740 stond al een jaar stil zonder APK.
De eigenaar van wie ik hem had had de 740 al 18 jaar maar moest hem weg doen.
Ik heb er toen het volgende aan vervangen.
Uitlaat org Volvo.
Waterpomp org Volvo.
Centrale vergrendeling set gemonteerd
Grote beurt met distributieriem org volvo.
Airco laten vullen R12.
Witte knippers voor die er nu weer uit zijn zie ik.
En nog wat dingentjes.
De 740 had toen iets van 240.000 km op de klok staan.
Ben benieuwd wat voor moois jij er van gaat maken.
In elk geval veel plezier van deze mooie bolide.
Ik heb deze 740 in 2016 verkocht voor een Volvo 850R die ik toen vrij goedkoop kon aanschaffen.
Heb ik toen ergens in Kerkrade gekocht met een kapotte waterpomp rotte uitlaat en alarm wat een eigen leven had.
De 740 stond al een jaar stil zonder APK.
De eigenaar van wie ik hem had had de 740 al 18 jaar maar moest hem weg doen.
Ik heb er toen het volgende aan vervangen.
Uitlaat org Volvo.
Waterpomp org Volvo.
Centrale vergrendeling set gemonteerd
Grote beurt met distributieriem org volvo.
Airco laten vullen R12.
Witte knippers voor die er nu weer uit zijn zie ik.
En nog wat dingentjes.
De 740 had toen iets van 240.000 km op de klok staan.
Ben benieuwd wat voor moois jij er van gaat maken.
In elk geval veel plezier van deze mooie bolide.
Ik heb deze 740 in 2016 verkocht voor een Volvo 850R die ik toen vrij goedkoop kon aanschaffen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2021 11:54 #1466248
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuke bak!
Ha Martijn! Leuke bak en ook leuk om te zien dat er nog een 19 jarige in zo'n oude baksteen rijdt! 
Wellicht een keer een tourtje wagen?
Groet Tygo

Wellicht een keer een tourtje wagen?
Groet Tygo
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2021 23:32 #1466260
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Jong
Hallo Martijn en Tygo
Ik zie dat jullie alle twee nog geen lid zijn. Er is ooit geprobeerd om een jongerenafdeling van onze club op poten zetten. Helaas is daar door omstandigheden niks van gekomen. Misschien iets voor jullie?
groetjes
Mathy
Ik zie dat jullie alle twee nog geen lid zijn. Er is ooit geprobeerd om een jongerenafdeling van onze club op poten zetten. Helaas is daar door omstandigheden niks van gekomen. Misschien iets voor jullie?
groetjes
Mathy
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2021 00:44 #1466264
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Jongeren
Ik denk dat jongeren en oudere niet uit elkaar moeten worden gehaald. Je leert namelijk veel van ervaren rijders, zoals ik uit ervaring weet. En bovendien is het een erg prettige ervaring je kennis over te dragen aan nieuwkomers. Bovendien vergrijst je vereniging dan niet. En als oudere kun je vaak ook veel leren.
Met andere woorden, welkom!
Met andere woorden, welkom!
Moderators: Jerry Stam