diefstalbeveiliging
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2015 12:26 #1104614
door V700 register
diefstalbeveiliging is gemaakt door V700 register
Hallo elektrodeskundigen.
Ik heb een vraag t.a.v. het blokkeren van het aanslaan van de motor.
Ik wil graag, als diefstalbeveiliging, een draad onderbreken van het elektrosysteem, zodat het aanslaan van de motor voorkomen wordt. Wil dit doen middels een ergens te verstoppen schakelaar. Vroeger deed je dat door de + draad van de ontsteking te onderbreken. Is er nu bij een 960 II van 1995 ook nog zo'n mogelijkheid of slaat de zaak dan op tilt?
Gr. Joop
Ik heb een vraag t.a.v. het blokkeren van het aanslaan van de motor.
Ik wil graag, als diefstalbeveiliging, een draad onderbreken van het elektrosysteem, zodat het aanslaan van de motor voorkomen wordt. Wil dit doen middels een ergens te verstoppen schakelaar. Vroeger deed je dat door de + draad van de ontsteking te onderbreken. Is er nu bij een 960 II van 1995 ook nog zo'n mogelijkheid of slaat de zaak dan op tilt?
Gr. Joop
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2015 12:29 #1423170
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het
Het kan vast. Maar heb je geen immobilizer? Rood LED je dat uitgaat als je m met de sleutel op contact zet?
Ik zou me persoonlijk niet zo druk maken over diefstal.
Ik zou me persoonlijk niet zo druk maken over diefstal.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2015 19:41 #1423178
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee heb ik niet. ehhhhh of
Nee heb ik niet. ehhhhh of het werkt niet.
Ik heb rechts op het dashbord een klein grijs vierkantje zitten met een rood ledje. Zit boven op het raster van de luidspreker. Ledje heeft nog nooit wat gedaan.
Gr. Joop
Ik heb rechts op het dashbord een klein grijs vierkantje zitten met een rood ledje. Zit boven op het raster van de luidspreker. Ledje heeft nog nooit wat gedaan.
Gr. Joop
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2015 19:57 #1423179
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rechts
Rechts zit de zonnekracht sensor van de airco, die hoort ook niet te knipperen.
Ik denk dat je het wel op dezelfde manier kan doen.
Ik denk dat je het wel op dezelfde manier kan doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2015 11:01 #1423188
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Henk wat bedoel je met: op
Henk wat bedoel je met: op dezelfde manier ???
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2015 12:13 #1423189
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic De 960II is voorbereid op een
De 960II is voorbereid op een Guard II alarm. Niet de goedkoopste maar wel de meest originele oplossing is daarom dat je een guard II relais met 2 afstandsbedieningen op de kop tikt. Relais er in steken en klaar. Heb je gelijk afstandsbediening op de portieren
Als je de schopplaat bij de bestuurder weghaalt zie je achter de midden console een aantal relais. Een ervan is een 210/211 relais of alleen een 210 relais. Kijk een wat er nu in zit en wat voor kleur, of post een foto
Piet
Als je de schopplaat bij de bestuurder weghaalt zie je achter de midden console een aantal relais. Een ervan is een 210/211 relais of alleen een 210 relais. Kijk een wat er nu in zit en wat voor kleur, of post een foto
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2015 13:22 #1423216
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Begrijp dat dit inderdaad de
Begrijp dat dit inderdaad de mooiste oplossing is. Blijft het antwoord op mijn vraag echter nog openstaan 
Gr. Joop

Gr. Joop
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2015 19:33 #1423224
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Dummy
Hallo Joop
Er zit nu een dummy op de plek waar anders het door Piet22 genoemde relais zit. Die dummy zorgt voor een doorverbinding, waar anders het relais voor zorgt. Je zou dus de dummy eruit kunnen halen en vervangen door een schakelaar. Maar het gemakkelijkste is inderdaad het genoemde relais. Dat is er in twee variaties als ik me niet vergis: "alleen afstandsbediening" en "alarm".
groetjes
Mathy
Er zit nu een dummy op de plek waar anders het door Piet22 genoemde relais zit. Die dummy zorgt voor een doorverbinding, waar anders het relais voor zorgt. Je zou dus de dummy eruit kunnen halen en vervangen door een schakelaar. Maar het gemakkelijkste is inderdaad het genoemde relais. Dat is er in twee variaties als ik me niet vergis: "alleen afstandsbediening" en "alarm".
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2015 20:09 #1423239
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk, dat zou een eenvoudige
Kijk, dat zou een eenvoudige oplossing zijn. Als het weer het toelaat ga ik een dezer dagen eens op zoek. (moet dit buiten doen)
Bedankt.
Gr. Joop
Bedankt.
Gr. Joop
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-11-2015 10:14 #1423253
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Met zo'n
Met zo'n guard relais moet je denk ik nog wel een 5 draads motortje/schakelaar voor de vergrendeling in het bestuurdersportier plaatsen. Anders gaat juist die deur niet van het slot.
Realiseer je wel dat het met de Guard remotes een aflopende zaak is. Ze zijn nieuw niet meer te krijgen, 2e hands nog wel maar niet goedkoop. De remotes zijn nu allemaal zo oud dat ze gewoon op leeftijd/slijtage er mee op houden.
Realiseer je wel dat het met de Guard remotes een aflopende zaak is. Ze zijn nieuw niet meer te krijgen, 2e hands nog wel maar niet goedkoop. De remotes zijn nu allemaal zo oud dat ze gewoon op leeftijd/slijtage er mee op houden.
Moderators: Jerry Stam