Portierverlichting is toch 12V ????
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
2 voordeuren zijn doorgebrand ( de ledjes ).1 achterdeur is perfect.En de andere achterdeur brand zwak.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lijkt mij trws ook wel een grappig setje. De compatliteitschrck zegt dat het er niet is voor de 960-II. Welke heb jij besteld daar?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rendering Error in layout Message/Item: Kunena\Forum\Libraries\BBCode\KunenaBBCodeLibrary::renderEbayLayout(): Argument #1 ($ItemID) must be of type int, string given, called in /var/www/vhosts/volvoklassiekervereniging.nl/domains/volvoklassiekervereniging.nl/public_html/libraries/kunena/src/BBCode/KunenaBBCode.php on line 304. Please enable debug mode for more information.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Probeer eens of je een foto kunt maken terwijl je met de camera tegen de auto steunt. Of pak er iets bij, dat een lange steel heeft.volvo 960r schreef : En vooral op een stand waarmee je het wel redelijk kan, maar een vaste hand voor nodig hebt.
Vanwege dit soort gelazer heb ik een tijdje terug bij ibood een statief gekocht. Sinds ik dat binnen heb, heb ik 'm nog niet nodig gehad. De wet van Murphy zullen we maar zeggen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nog best aardig gelukt die foto trouwens: die dingen lijken meer licht te geven dan origineel. Kan dat logo nog gedraaid worden? Want als ik uitstap, staat hij op z'n kop.