Airco lampje begint te knipperen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2013 12:26 #1096305
door V700 register
Airco lampje begint te knipperen is gemaakt door V700 register
Wat me gisterenavond nou gebeurd... Ik rij over de A12, begint opeens het lichtje van de airco te knipperen en wordt een golf koude lucht over me heen gegooid! Die koude lucht kon ik aanvankelijk niet thuisbrengen, want de airco is stuk! Later bedacht ik me, dat de buitenlucht nogal koud is, dus dat verklaard de koude lucht wel. Wat ik niet snap is waarom dat lampje gaat knipperen (airco staat altijd uit) en wat ik ook druk op het knopje, het blijft knipperen. De koude lucht valt bij regelmaat weer en komt dan onverklaarbaar opeens weer naar binnen.
De ecc staat nagenoeg altijd op "auto".
Iemand enig idee wat dit kan zijn???
De ecc staat nagenoeg altijd op "auto".
Iemand enig idee wat dit kan zijn???
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2013 13:41 #1379439
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Airco lampje
Het Airco lampje geeft waarschijnlijk een Foutcode aan, zoek maar even op de
webside.
webside.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2013 14:51 #1379442
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb e.e.a. gevonden en ga
Heb e.e.a. gevonden en ga ermee aan de slag als het buiten wat aangenamer vertoeven is.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2013 16:50 #1379447
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic uit of auto
De ECC staat niet uit als ie op 'auto' staat. De airco kan welliswaar niet werken zoals je zegt maar de vacuumkleppen voor re-circulatie werken dan ook, maar bij jou dus niet goed getuige de foutmelding middels het knipperen. Het lijkt erop of de ecc sensor voor ingaande lucht het heeft begeven? maar dat ding zit volgens mij (en VADIS) op een onmogelijke plek. In het inlaatstukje van parafan naar de ECC behuizing en schutbord aan de kant van het dashboardkastje. Ik weet niet of je er bij kan komen zonder de hele ECC unit er uit te slopen. Misschien dat een lid met ECC dat kan toelichten, ik heb maar een gewoon aircotje. Doet je ventilator het BTW?
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2013 19:37 #1379464
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Check de toestand van de
Check de toestand van de zekering. Kan inbranden en dat leidt tot een knipperend lampie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2013 15:08 #1379612
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eindelijk een redelijjke
Eindelijk een redelijjke temperatuur, dus naar buiten en op de airco af. Niks een geknipper meer, doet weer helemaal normaal?!?!? Voor alle zekerheid gezocht naar de zekering, maar die kan ik niet vinden achter de asbak. Kijk ik verkeerd???
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2013 15:14 #1379613
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Even kijken in het boekje
Even kijken in het boekje welk nummer het is.
Bij mijn 780 begon de zekering in te branden na een lang en nuttig leven. Nu is probleem opgelost omdat Dick Koops er een relais tussen heeft gezet. De zekering heeft nu een makkelijke oude dag.
Bij mijn 780 begon de zekering in te branden na een lang en nuttig leven. Nu is probleem opgelost omdat Dick Koops er een relais tussen heeft gezet. De zekering heeft nu een makkelijke oude dag.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2013 15:23 #1379615
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Blower
Als de storing zich weer voor doet even opletten of de blower draait, deze tip had Ries ook al gegeven, alle standen even proberen. Zo niet zit het probleem mogelijk in de kachelweerstand.
Deze zit achter het dashboardkastje, even de zoekfunctie gebruiken, dan wordt het duidelijk.
Deze is bij mij ook niet fris, ik heb hem goed schoongemaakt en hij doet het al weer een paar maanden, maar als hij nu weer stopt gaat er een nieuwe in.
Deze zit achter het dashboardkastje, even de zoekfunctie gebruiken, dan wordt het duidelijk.
Deze is bij mij ook niet fris, ik heb hem goed schoongemaakt en hij doet het al weer een paar maanden, maar als hij nu weer stopt gaat er een nieuwe in.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2013 16:19 #1379619
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lees
Lees ook <a href="/node/46765" target="_blank">DIT </a>maar eens.
Sinds mijn andere kachelweerstand geen problemen meer gehad.
Sinds mijn andere kachelweerstand geen problemen meer gehad.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2013 17:35 #1379625
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Frits deJ ????
Moderators: Jerry Stam