Welke Parrot / handsfree installeren in Volvo V90

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 19:12 #1087979 door V700 register
Hallo Volvo-vrienden,
Sinds kort ben ik in bezit van een prachtige Volvo V90 met slechts 240.000 km op de klok. Boekjes, en alle onderhoudshistorie aanwezig. Heerlijk rijden is dit!
Nu wil ik graag een Parrot handsfree carkit inbouwen omdat mijn vrouw een Samsung Galaxy S heeft kan een "normale" carkit niet. Nu is mijn vraag welke Parrot moet ik kiezen. Ik heb er absoluut geen ervaring mee. Het ding moet het alleen doen bij bellen of gebeld worden. De radio in mijn V90 is een originele SC-805 radio. Kan ik zo'n Parrot straffeloos aansluiten op deze radio of moet ik ergens rekening mee houden. Wat zijn jullie ideeën hierover?
O ja. Ik wil graag een foto van mijn auto plaatsen, maar deze site maakt het mij niet makkelijk... Krijg het steeds niet voor elkaar...
Groet,
André  Sobat

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 19:31 #1322689 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic In mijn 960/v90 had ik een
In mijn 960/v90 had ik een Parrot 3100 op de originele radio. Werkt geweldig goed! De auto heb ik niet meer (de parrot is wel mee verhuisd naar de S80). Er zijn ook parrots waar je I-pod mee kunt aansluiten. Da's natuurlijk ook mooi.
Let op dat je er meteen kabels voor een Volvo-radio bij koopt. Kosten ook enkele tientjes.
De 3100 is de goedkoopste parrot.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 19:36 #1322692 door V700 register

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 19:39 #1322694 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bury of Dabendorf
Hallo Andre
Heb je <a href=" www.bury.com/nl " target="_blank">Bury of www.funkwerkdabendorf.de " target="_blank">Funkwerkdabendorf al bekeken?
Parrot (CK3100) hebben we op het werk.  Om de haverklap doet er minstens één het niet.
Je kunt trouwens ook voor een carkit kiezen, die je op je zonneklep kunt schuiven.  Die zijn er inmiddels van meerdere merken.  Is alleen minder geschikt als je iedere 10 minuten uit de auto moet (en niet iedere keer de verbinding handmatig wilt verbreken), want dan trekt ie de accu van je telefoon leeg.
groetjes
Mathy

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 20:12 #1322703 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Parrot 3100
Ik heb ook zo'n ding en helemaal geen enkel probleem....
Al 4 jaar in de V70 en ik moet zeggen geen enkel probleem en super heldere verbinding, 

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 20:39 #1322712 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic 110708_Parrot
Ik heb een Parrot CK-3100 in de auto, bevalt uitstekend.Inbouw duurde ca. 50 minuten. (verzorgd door iemand die het vaker had geinstalleerd)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 20:40 #1322713 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank jullie wel voor de
Dank jullie wel voor de reacties.
Ik denk dat ik ook overga tot aanschaf van de CK-3100.
Groet,
André    Sobat

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 22:24 #1322731 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook ik heb hele goede
Ook ik heb hele goede ervaringen met de diverse Parrot carkits. Zijn eenvoudig te updaten via bluetooth en dus altijd geschikt voor de nieuwste toestellen.
Groet Paul

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-07-2011 09:53 #1322773 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic parrot
ALs je er dan meteen een nieuwe radio bij wil hebben kan ik je een kenwood bt61u aanraden rond de 200 euro en radio omklikken en klaar niet weer vanalles extra  inbouwen. en er zit ook een parrot in de radio werkt prima met externe microfoon.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-07-2011 18:33 #1322808 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic twingo
Omdat ze voor haar werk mobiel bereikbaar moet zijn is er in de twingo ook een parrot ingebouwd.
Werkt uitstekend, zowel met haar blackberry als met diverse van mijn speeltjes. Ook is voice dial met Nokia ondersteund.Zal straks even kijken welk type het is.
&gt; update &lt;
Helaas, geen type aanduiding op de Parrot.Het wordt probleemloos gekoppeld aan een VDO Dayton cd2737b (siw ook blietooth heeft, maar niet helemaal foutloos werkte).

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC