Welke Parrot / handsfree installeren in Volvo V90

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 19:12 #1087979 door V700 register
Hallo Volvo-vrienden,
Sinds kort ben ik in bezit van een prachtige Volvo V90 met slechts 240.000 km op de klok. Boekjes, en alle onderhoudshistorie aanwezig. Heerlijk rijden is dit!
Nu wil ik graag een Parrot handsfree carkit inbouwen omdat mijn vrouw een Samsung Galaxy S heeft kan een "normale" carkit niet. Nu is mijn vraag welke Parrot moet ik kiezen. Ik heb er absoluut geen ervaring mee. Het ding moet het alleen doen bij bellen of gebeld worden. De radio in mijn V90 is een originele SC-805 radio. Kan ik zo'n Parrot straffeloos aansluiten op deze radio of moet ik ergens rekening mee houden. Wat zijn jullie ideeën hierover?
O ja. Ik wil graag een foto van mijn auto plaatsen, maar deze site maakt het mij niet makkelijk... Krijg het steeds niet voor elkaar...
Groet,
André  Sobat

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 19:31 #1322689 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic In mijn 960/v90 had ik een
In mijn 960/v90 had ik een Parrot 3100 op de originele radio. Werkt geweldig goed! De auto heb ik niet meer (de parrot is wel mee verhuisd naar de S80). Er zijn ook parrots waar je I-pod mee kunt aansluiten. Da's natuurlijk ook mooi.
Let op dat je er meteen kabels voor een Volvo-radio bij koopt. Kosten ook enkele tientjes.
De 3100 is de goedkoopste parrot.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 19:36 #1322692 door V700 register

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 19:39 #1322694 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bury of Dabendorf
Hallo Andre
Heb je <a href=" www.bury.com/nl " target="_blank">Bury of www.funkwerkdabendorf.de " target="_blank">Funkwerkdabendorf al bekeken?