AB op CV aansluiten........& WERKEND

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2010 01:56 #1081456 door V700 register
AB op CV aansluiten........& WERKEND is gemaakt door V700 register
Technische medeleden,
Ik heb via groupbuy een ab voor cv gekocht. Cv heb ik al, alleen die ab moet er op aangesloten. Inmiddels is het een principe kwestie geworden, dus werken zal het.
Ik heb alles geprobeerd en ook welwillende medeleden hebben hun best gedaan. VANDAAG MET VEEL SUCCES. HEEL VEEL SUCCES.
Dankzij Bas. Die is best handig met draadjes.
Bas bedankt !!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2010 02:28 #1279610 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Installatie
Hey Jeroen,
Heb het bij mij ook al geinstallerd, inclusief kleine extra functies [zoals de knippers]En desnoods kan ik zelfs de binnenverlichting aansturen [vertraging]
Friesland is alleen wel een stuk weg bij jou..
Maaar...ik ben komende Dinsdag bij Miquel in Warmenhuzen.
Misschien een idee?
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2010 09:00 #1279617 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoge beloning?
Dat trekt toch figuren aan die denken dat ze het kunnen? Heb je na afloop nog niks.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2010 09:23 #1279623 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Combi?

Jee schreef : Wie o wie, wil en kan mij helpen ???

Ik dacht dat we daar nog een combi-afspaak voor zouden maken, samen met die wisselaar?
Ik stuur even een antwoord op je PB.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2010 10:27 #1279633 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien

krots4 schreef : Dat trekt toch figuren aan die denken dat ze het kunnen? Heb je na afloop nog niks.

Maar het is wel zo netjes als iemand je uit de brand kan helpen met de beste bedoelingen. Die lopen hier zat rond. Dan is het weer fatsoenlijk dat als je uit de brand bent geholpen <u>de helper na afloop niet met niks achterlaat</u>. Ik kan technisch niets terugdoen, nog niet assisteren.
Maar je kunt ook hard "bedankt he" uit het raam roepen en 2 x toeteren.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2010 10:40 #1279637 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic dinsdag?
Hoi Jeroen,

misschien handig om dinsdag als Gerben er is even langs te komen? Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het een en ander nou eigenlijk aangesloten moet worden.

GG,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2010 10:58 #1279640 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maandag.
Miquel, ik had met Jee net maandagavond afgesproken.Als qua locatie bij jullie beter uit komt, is dat ook prima hoor.
Ik heb nog een set over, de set van Jee die bij jou ligt, komt dan later wel.Kom jij dinsdag niet toevallig in de buurt van Brabant? Dan kun je hem meenemen.Dan wisselen we gelijk de instaplampjes uit, scheelt Jee weer een ritje.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2010 12:07 #1279645 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic AB op CV
Hoi Bas,
Mochten jullie nog behoefte hebben aan hulpslaven, nee niet ondergetekende, maar die actuators van het HAWK setje van de groupbuy, heb ik nog een drietal 2-draads liggen met montagemateriaal. Gezien de aanschafwaarde uiteraard voor peanuts (kop koffie dan)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2010 12:20 #1279649 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Compleet,.
Volgens mij is de auto van Jee uitgerust met CDV, maar miste de afstandsbedieningsfunctie.
Die Hawk set heeft een 5-draads motortje die in de deur moet en dat kastje, wat ergens in moet, de rest zit er al in.
Dus, wat mij betreft niet nodig maar bedankt voor het aanbod, wat niet wegneemt, dat als je tijd over hebt, je van harte welkom bent.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2010 12:31 #1279650 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Makkelijkst voor Jee!

Baseman schreef : Miquel, ik had met Jee net maandagavond afgesproken.Als qua locatie bij jullie beter uit komt, is dat ook prima hoor.
Ik heb nog een set over, de set van Jee die bij jou ligt, komt dan later wel.Kom jij dinsdag niet toevallig in de buurt van Brabant? Dan kun je hem meenemen.Dan wisselen we gelijk de instaplampjes uit, scheelt Jee weer een ritje.

Hoi Bas,
&#160;
het gaat er mij om wat voor Jee het makkelijkste is. Gerben is dinsdag bij mij en ik ben wel nieuwsgierig hoe de boel nou aangesloten moet worden, vandaar mijn voorstel. Als jij het voor Jee kan doen en maandag komt hem het beste uit, geen probleem. Ik kom maandag niet echt in de buurt van Den Bosch.... maar ik heb niet echt haast met de lampjes, ze lagen tenslotte bij mij ook al een hele tijd op de plank.
Ik denk dat Jee meer geholpen is wanneer hij naar jou toe gaat, ik had begrepen dat er nog een paar dingetjes waren die jij wilde doen. Anders geef je de lampjes aan Jee mee, komen ze vanzelf wel weer bij mij terecht.
&#160;
GG,
&#160;

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC