koude start inrichting
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wie heeft foto`s hoe ik de was kan vervangen of wie kan mij helpen dit te vervangen ?
Ton
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als het element vandaag binnen is doe ik dat vanmiddag nog. Hopen dat het helpt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
<a href="/?q=node/814" target="_blank">Hier staat de "handleiding" voor het vervangen van de was</a>. Ik zal straks eens kijken of ik nog meer kan vinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ken je een adres waar je het kunt kopen ?
Ton
En ken je ook iemand die kan helpen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hallo Ton,bellen schreef : Dank je Willem,
Ken je een adres waar je het kunt kopen ?
Ton
En ken je ook iemand die kan helpen?
Op de 1e vraag heb je inmiddels al antwoord gehad, dat adres had ik ook nog ergens staan.
Voor de afstelling kun je <a href="/node/9192" target="_blank">hier nog eens teruglezen</a>. Op zich is het niet zo moeilijk. Bij een warme motor moet de handel van de koudestartvervroeging tegen de aanslag aan liggen, bij een koude motor moet er ongeveer 1 cm ruimte zijn tussen de handel en de aanslag.
Ik heb op de planning staan dat ik 4 december naar Nordica ga, wellicht kunnen we dan eens kijken ? Tenminste als er van deze planning niet wordt afgeweken door de toevoeging van eentje uit de categorie "helpjeschoonouwelui".
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ton
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hallo Ton,bellen schreef : 4 december naar Nordica ... wat bedoel je hiermee...wat stel je voor ?
Ton
Ik bedoelde de sleuteldag op 4 december bij Nordicar in Heerhugowaard. Je hebt voor dit klusje geen brug nodig.
Ik heb op de planning staan hier mijn gezicht ook even te laten zien, maar er kan natuurlijk nog van alles tussenkomen. Dan kunnen we samen even kijken en wellicht zijn er ook nog andere "dieselaars" aanwezig die je met raad en daad bij kunnen staan.