Evenementen niet zichtbaar in de kalender ?? Nu weer wel..
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2015 20:20 #1103604
door Willem Veneboer
Evenementen niet zichtbaar in de kalender ?? Nu weer wel.. is gemaakt door Willem Veneboer
Ik was even in de kalender aan het kijken wanneer de sleuteldagen nu ingepland staan.
Ik kan de berichten wel terugvinden als agenda item, maar zijn niet zichtbaar in de kalender ?
@Edit, nu ineens wel weer, bericht mag van mij naar de Kliko..... zal beter opletten.
Ik kan de berichten wel terugvinden als agenda item, maar zijn niet zichtbaar in de kalender ?
@Edit, nu ineens wel weer, bericht mag van mij naar de Kliko..... zal beter opletten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2015 20:35 #1417327
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Kalender?!
Ik zie wel items in de kalender staan Willem, volgende week zaterdag sleutelen bij Ad Janse en de week daarop Taxatiedag.
Ik heb overigens wel moeten zoeken naar de evenementenkalender, die zou toch ook onder Vereniging&Agenda moeten staan?
Groeten,
Ton.
Ik heb overigens wel moeten zoeken naar de evenementenkalender, die zou toch ook onder Vereniging&Agenda moeten staan?
Groeten,
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2015 20:42 #1417328
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 mei
En 2 mei Bij Nordicar Ton. Vanochtend was e.e.a wel weer zichtbaar maar waren de aanmeldingen verdwenen. Sindsdien niet meer gekeken...
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2015 21:04 #1417329
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Kalender
Ik heb even de evenementenkalender aangezet onder snelmenu. Is dat wat jullie zoeken?
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2015 21:33 #1417330
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ja!
Die zat verstopt achter de "activiteiten 2015" knop.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2015 21:41 #1417331
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Laatste reactie
Kun jij dan ook een knop "Laatste reacte" aan het snelmenu toevoegen Jerry?
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2015 22:13 #1417333
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic @Ton
Wat bedoel je dan precies?
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2015 09:05 #1417343
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Laatste reactie
Ik bedoel het volgende Jerry:
Je bent in snelmenu, klikt op recente discussies, daarin staat helemaal rechts jawel, laatste reactie. Als je daar één maal op klikt krijg je de oudste reacties eerst, dan moet je weer een keer klikken en dan krijg je pas te zien waar die knop voor bedoeld is namelijk de laatsta reactie(s) , jongste boven.
Kan er geen knop in het snelmenu komen voor die "laatste reactie"?
En dan in één keer jongste boven?
Groeten,
Je bent in snelmenu, klikt op recente discussies, daarin staat helemaal rechts jawel, laatste reactie. Als je daar één maal op klikt krijg je de oudste reacties eerst, dan moet je weer een keer klikken en dan krijg je pas te zien waar die knop voor bedoeld is namelijk de laatsta reactie(s) , jongste boven.
Kan er geen knop in het snelmenu komen voor die "laatste reactie"?
En dan in één keer jongste boven?
Groeten,
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2015 15:19 #1417352
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic @Ton
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2015 21:31 #1417356
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Goed kijken Jerry!
De bovenste, FF, daar staat in het blauwe vlak de tekst Volvo 700 Vereniging TUSSEN het logo en het woord snelmenu.
En kijk nu eens goed naar jouw schermprint van Explorer 10, daar staat de tekst Volvo 700 Vereniging ONDER het logo!
Het moet jou toch ook opvallen dat het blauwe vlak in FF veel minder hoog is dan in explorer10?
Dat het in FireFox goed staat wist ik al, die kan ik in Linux ook gebruiken zou ik dat willen, maar jij schrijft in een PB het volgende:
Dat de website anders of slecht(er) werkt op oude(re) browsers is vervelend, maar daar kan ik niet veel aan doen.
Dat geldt dan wat jou betreft ook voor Explorer10 dus?
En in beide schermprints staan de onderwerpen NIET goed gesorteerd, de meest rechtse kolom heet "Laatste reactie", in beide voorbeelden begint het bovenaan met twee dagen, loopt op tot een maand en een week oud om in de laatste twee regels over te gaan in 1 min 1 sec en 37 min en 57 sec. Die laatste twee horen toch boven te staan in een kolom die "laatste reactie" heet?
Groeten,
En kijk nu eens goed naar jouw schermprint van Explorer 10, daar staat de tekst Volvo 700 Vereniging ONDER het logo!
Het moet jou toch ook opvallen dat het blauwe vlak in FF veel minder hoog is dan in explorer10?
Dat het in FireFox goed staat wist ik al, die kan ik in Linux ook gebruiken zou ik dat willen, maar jij schrijft in een PB het volgende:
Dat de website anders of slecht(er) werkt op oude(re) browsers is vervelend, maar daar kan ik niet veel aan doen.
Dat geldt dan wat jou betreft ook voor Explorer10 dus?
En in beide schermprints staan de onderwerpen NIET goed gesorteerd, de meest rechtse kolom heet "Laatste reactie", in beide voorbeelden begint het bovenaan met twee dagen, loopt op tot een maand en een week oud om in de laatste twee regels over te gaan in 1 min 1 sec en 37 min en 57 sec. Die laatste twee horen toch boven te staan in een kolom die "laatste reactie" heet?
Groeten,
Moderators: Jerry Stam