Grote dank
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2015 09:15 #1103518
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Grote dank is gemaakt door Marc Jarmuszewski (GAST)
Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de grote eer die mij te beurt viel bij gelegenheid van mijn afscheid als bestuurslid afgelopen zaterdag. Voor mij volkomen onverwacht ben ik tot erelid benoemd van deze mooie vereniging en ik ben er nog steeds een beetje beduusd van. In de afgelopen 10 jaar heb ik ook veel te danken gehad aan jullie, hetzij in de vorm van mentale ondersteuning, hetzij door sleutelhulp of iets anders. Door alle positieve respons werd mijn werk nog leuker; het afkicken zal een stuk lastiger zijn. Gisteren werd ik erop gewezen dat ik het over "wij zijn bezig met" had, waar ik het natuurlijk had moeten hebben over "het bestuur is bezig met", en ik vermoed dat ik de eerstkomende tijd nog wel vaker in die fout zal vervallen, maar corrigeer me dan gerust.
Zoals ik in mijn dankwoord tijdens de ALV al zei gaat het er niet om wat de vereniging kan doen voor jou, maar wat jij kan doen voor de vereniging, en als ik de geluiden op de ALV goed opgevangen heb zit het daarmee best goed. Een eerste aanzet is al elders op het Forum gegeven, en het zou zomaar kunnen dat ik me daar ook tegenaan ga bemoeien, want het bloed kruipt waar het niet gaan kan, maar eerst ga ik proberen te genieten van al die extra vrije tijd die er nu op me af komt (dacht het niet).
Ik wens Paul vanaf deze plek nogmaals alle succes en hoop vooral dat hij kan rekenen op dezelfde steun die ik altijd van jullie heb mogen krijgen. Wij gaan elkaar nog regelmatig zien in de toekomst, te beginnen aanstaande zaterdag in Langezwaag.
Nogmaals hartelijk dank voor deze grote eer,
Zoals ik in mijn dankwoord tijdens de ALV al zei gaat het er niet om wat de vereniging kan doen voor jou, maar wat jij kan doen voor de vereniging, en als ik de geluiden op de ALV goed opgevangen heb zit het daarmee best goed. Een eerste aanzet is al elders op het Forum gegeven, en het zou zomaar kunnen dat ik me daar ook tegenaan ga bemoeien, want het bloed kruipt waar het niet gaan kan, maar eerst ga ik proberen te genieten van al die extra vrije tijd die er nu op me af komt (dacht het niet).
Ik wens Paul vanaf deze plek nogmaals alle succes en hoop vooral dat hij kan rekenen op dezelfde steun die ik altijd van jullie heb mogen krijgen. Wij gaan elkaar nog regelmatig zien in de toekomst, te beginnen aanstaande zaterdag in Langezwaag.
Nogmaals hartelijk dank voor deze grote eer,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2015 09:54 #1416873
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Beste Marc,
Beste Marc,
Het komt je toe! Je hebt je meer dan een decennium met volle energie positief ingezet voor onze vereniging.
Het komt je toe! Je hebt je meer dan een decennium met volle energie positief ingezet voor onze vereniging.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2015 12:19 #1416878
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dus wel!
Helemaal verdiend, en het "wij" strekt je tot eer!
Oh, en blijf je gerust "ertegenaan bemoeien"
Oh, en blijf je gerust "ertegenaan bemoeien"
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2015 19:08 #1416893
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd
Ook langs deze weg van harte gefeliciteerd. De vele, vele uren die je als secretaris in de weer bent, kun je er alleen in steken indien je intrinsiek daartoe bent gemotiveerd. Dat is bij jou beslist tien jaar lang het geval geweest!
Geniet van de zeeēn van tijd en kruip niet achter Geraniae...
Groet,
Lieme Huib
Geniet van de zeeēn van tijd en kruip niet achter Geraniae...

Groet,
Lieme Huib
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2015 19:14 #1416896
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Beste Marc,
Beste Marc,
Denk er aan: noblesse oblige
Groeten uut Drenthe,
Denk er aan: noblesse oblige

Groeten uut Drenthe,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2015 21:45 #1416904
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook gefeliciteerd
Was er niet bij afgelopen vergadering maar ik wil je ook feliciteren. Je inzet voor deze club vond ik altijd fantastisch.
Terecht dat je nu erelid bent.
Terecht dat je nu erelid bent.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2015 23:15 #1416911
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb
begrepen dat je vanaf a.s zaterdag pas echt aan de bak moet ,dus geen handen meer in de zakken ,maar uit de zakken,smerige handen en echt aan het werk tijdens de sleuteldag in Langezwaag.
Zie je daar,groeten Ted.
Zie je daar,groeten Ted.
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2015 08:22 #1416923
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Heb ik ook begrepen
Klopt Ted, dat is geroepen tijdens de ALV (bedankt Henk!), dus kan ik daar niet onderuit. Heb er nu al slapeloze nachten van
.
Tot zaterdag,

Tot zaterdag,
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
25-03-2015 13:09 #1416933
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic No worries
We helpen je zaterdag wel Marc, no worries!
Ik ben nog niet zo lang lid van de vereniging, maar van mijn kant ook waardering en dank voor je vrijwillige inzet al die jaren.
groet,
Pascal
Ik ben nog niet zo lang lid van de vereniging, maar van mijn kant ook waardering en dank voor je vrijwillige inzet al die jaren.
groet,
Pascal
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2015 14:42 #1416936
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Bedankt voor je inzet, paar jaar geleden als nieuweling bij de vereniging gekomen en jij filterde dat er altijd wel uit om de nieuwe mensen ook even een steuntje te geven om hun draai binnen de vereniging te vinden. Mijn dank daarvoor
Maarten
Maarten
Moderators: Jerry Stam