Factor
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2014 19:26 #1102042
door V700 register
Factor is gemaakt door V700 register
Heden 'schoof' de actuele uitgave van de Factor naar binnen. Op het resultaat kan de club weer trots zijn, dankzij de inzet van diverse leden onder ons, niet in de laatste plaats die van het Bestuur en die van de redactie. Super. Het kost een hele boel werk en tijd om het verenigingsblad qua inhoud en uitstraling op niveau te houden. Kortom: chapeau!
Het moge dan niet geheel binnen de tijdslimiet (???) verzonden zijn (dat heeft het Bestuur en de redactie natuurlijk ook al lang vastgesteld) en als dat reden geeft voor leden dit als punt op tijdens de eerstvolgende ALV ter discussie te stellen, dan is dat het goede recht van hen. Ik zou op het forum ook geen behoefte hebben aan een discussie die steeds bozer wordt van toon die gericht is op personen en met name op degene binnen de club die zich inzetten om de club overeind te houden.
Opmerkingen maken, ja natuurlijk; aanmerkingen, de maat nemen, neen.
Volgens de redactie is er behoefte aan meer kopij, daarom is al eerder verzocht volgens mij. Op een tekort daaraan mag een ieder zich aangesproken voelen, want het gaat, ook hier, om de .......................... inhoud!
Heb allen een goed weekend.
Groet,
Frans Welsch (lid 555, V90 '97, XC90 '10).
Het moge dan niet geheel binnen de tijdslimiet (???) verzonden zijn (dat heeft het Bestuur en de redactie natuurlijk ook al lang vastgesteld) en als dat reden geeft voor leden dit als punt op tijdens de eerstvolgende ALV ter discussie te stellen, dan is dat het goede recht van hen. Ik zou op het forum ook geen behoefte hebben aan een discussie die steeds bozer wordt van toon die gericht is op personen en met name op degene binnen de club die zich inzetten om de club overeind te houden.
Opmerkingen maken, ja natuurlijk; aanmerkingen, de maat nemen, neen.
Volgens de redactie is er behoefte aan meer kopij, daarom is al eerder verzocht volgens mij. Op een tekort daaraan mag een ieder zich aangesproken voelen, want het gaat, ook hier, om de .......................... inhoud!
Heb allen een goed weekend.
Groet,
Frans Welsch (lid 555, V90 '97, XC90 '10).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2014 21:47 #1410084
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi gesproken
Mooi gesproken Frans, ik sluit me geheel bij je mening aan. Het lijkt in de praktijk haast een soort mode te worden om vanaf de zijlijn zoveel mogelijk kritiek te hebben op de mensen die geheel op vrijwillige basis proberen onze vereniging in stand te houden. Dat is jammer en leidt tot onnodige discussies en een hoop negativisme. Mochten mensen vinden dat zij het beter kunnen, laten ze dan vooral een positieve bijdrage leveren.
Steef
Steef
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2014 08:04 #1410089
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Mooie Factor!
Mooie Factor!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2014 09:36 #1410091
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dit wordt
Dit wordt weer een fijn weekend, best wel mooi weer (voorspelling) en een nieuwe faktor om te lezen. Gisteren even snel gebladerd, maar dat ziet er weer erg goed uit.
Goed weekend allemaal.
Groetjes Wouter
Goed weekend allemaal.
Groetjes Wouter
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2014 14:27 #1410095
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Genoten.
Weer een mooie Factor en heb genoten van de inhoud.
Groeten, Jan.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2014 18:24 #1410099
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lekker gelezen
Lekker gelezen.
Dankjewel Maarten!!
Groet, Lieme Huib
Dankjewel Maarten!!
Groet, Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2014 19:36 #1410101
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opmerking
Jammer dat ik ook deze keer geen Factor heb ontvangen. Sinds april ben ik (weer) lid. Behalve het 1e nummer heb ik daarna geen Factor meer in de bus gehad.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2014 22:04 #1410111
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er is ook maar 1 factor
Er is ook maar 1 factor geweest Gerard, de tweede zal wel in de bus vallen. Zit bij Sandd nog wel eens wat daagjes tussen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2014 22:24 #1410113
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt
Kan dinsdag nog komen, als er vrijdag nog niets is, even een mailtje naar het secretriaat, wordt er eentje nagestuurd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2014 20:15 #1410176
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn verontschuldigingen
Sorry aan allen die dat aangaat. Het misverstand berust geheel bij mij. Ik meende dat Factor ieder kwartaal uitkwam. Ik ga er vanuit dat de komende week de nieuwe Factor bij mij op de deurmat ligt.
Moderators: Jerry Stam