Reactie namens het bestuur op de column op pag. 7 van Factor 59

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2013 10:38 #1099430 door V700 register
Bij deze bied ik als Hoofd- en Eindredacteur mijn excuses aan voor de plaatsing van de column van Bertus Bochelus op pagina 7 van Factor 59. Bij nader inzien ben ik tot de conclusie gekomen dat de column niets met de Volvo 7 en 900 te maken heeft behoudens dat de column, onder pseudoniem, geschreven is door een lid van de vereniging.
De column is bedoeld, zoals ook beschreven door Adrian, om mensen op het verkeerde been te zetten en ook een beetje aan het denken te zetten. Scherp weggezet om juist door het over the top beschrijven duidelijk te maken dat sommige zaken toch wel heel vreemd zijn.
De sneer naar staatssecretaris Weekers (ja, die van de belastingmaatregelen) is door velen gemist. (Ik citeer: Zag u dat arrogante smoelwerk van onze staatssecretaris die "van niks wist, het ook niet had kunnen weten en zelfs niet had moeten weten"? Een motie van wantrouwen haalt het niet en hij "voelt zich gesteund door de meerderheid". Met andere woorden; hij blijft lekker zitten en dat mag van de immorele huichelachtige kliek die hem de hand boven het hoofd houdt.)
Ik zie daarom de column samengevat als volgt: Het is toch te gek dat als je als natie fors en dan ook echt fors moet bezuinigen, je nog steeds geld laat wegvloeien en dan zover moet gaan dat je zelfs eerder gemaakte afspraken met bijv. de “autoliefhebbers” moet laten gaan omdat je nog meer geld nodig hebt en dan maar ook de liefhebbende old- en youngtimer eigenaar in zijn portemonnee moet pakken door aangepaste houderschapsbelasting regels opgesteld door een staatsecretaris die de kamer niet volledig informeert.
Op basis van deze interpretatie heb ik de column geplaatst. Elke rechtstreekse belediging van een mens of een groep door de gebezigde woorden is hier niet van toepassing, was dat wel het geval geweest dan was de column nooit geplaatst.
De mensen die in het draadje hebben aangegeven een concrete bijdrage te willen leveren zullen zo spoedig mogelijk benaderd worden zodat het blad in de toekomst door een team gemaakt wordt en dit soort incidenten voorkomen kunnen worden.
Mede namens het volledige bestuur,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2013 16:24 #1396781 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat mij betreft
Excuses geaccepteerd.
Tip+ Ga niet inhoudelijk op het stuk in, dan open je weer mogelijkheden voor discussie± Escuses zijn aangeboden en lessen voor de toekomst geleerd en KLAAR.
Groet,
Marcel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2013 16:30 #1396785 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eens

M. Kok schreef : Excuses geaccepteerd.
Tip+ Ga niet inhoudelijk op het stuk in, dan open je weer mogelijkheden voor discussie  Excuses zijn aangeboden en lessen voor de toekomst geleerd.

Daar ben ik het mee eens.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2013 16:48 #1396786 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi
Mooi, case closed...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2013 17:49 #1396777 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi
Mooi. Prima, afgehandeld. Slotje erop!

Groeten, Rudiger ( die vanwege de titel het artikel niet eens gelezen had!)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2013 17:58 #1396790 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Biertje
Biertje iemand, proosten we met z'n allen op de toekomst en onze bakstenen.........
PROOST ;-)
Groeten Wouter

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
05-11-2013 19:34 #1396795 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Les geleerd.
<div>Beste Maarten</div>
.
<div>Excuses geaccepteerd.</div>
.

<div>Feitelijk hield ik jouw al niet alleen verantwoordelijke voor deze toch wel behoorlijke miskleun.</div>
.

<div>Al eerder is gezegd dat uitleg verder niet nodig is en alleen maar voer voor nieuwe discussie zou kunnen geven. Ik sluit me daar volledig bij aan.</div>
.
<div>Hopelijk hebben we er met zijn allen van geleerd dat het geschreven woord op een publiekelijk domein als dit forum, en nu helaas ook de factor, eenmaal zo zijn beperkingen heeft en ook vraagt om duidelijke regels.</div> <div>Nadeel van de regels is dat die altijd gehandhaafd moeten worden.</div> <div>We weten allemaal hoe moeilijk dat is.</div>
.
<div>Hopelijk hebben velen die regelmatig populistische taal uitslaan nu ook gezien dat het dus niet gewenst is.</div> <div>Of je het er nu wel of niet mee eens bent maakt niet uit.</div> <div>Als we ons beperken tot Volvo zaken en onderwerpen die daar aan gerelateerd zijn is er genoeg plezier te beleven.</div> <div>Dan zullen ook leden die zich nu te kort gedaan voelen ook weer meer aansluiting vinden.</div>
.
<div>Ik ben ook op andere fora actief waar dit soort populistische teksten echt nooit voorkomen en de sfeer is daar zo veel ontspannener.</div>
.
<div>Hoop dat je na de inzet van de hulp die je aangeboden hebt gekregen ons ook eens laat zien hoe de redactie nu gaat werken over een paar exemplaren.</div> <div>Een “how is it made” van de Factor.</div> <div>Dan zal iedereen de factor ook weer meer gaan waarderen.</div> <div>Mogelijk zal het dan ook voor anderen een uitdaging zijn om op termijn het stokje over te nemen.</div> <div>Al mag je het van mij tot ver na je pensioengerechtigde leeftijd blijven doen.</div>
.
<div>Good luck!</div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2013 21:58 #1396837 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zand
Maarten en andere bestuursleden zand erover en we gaan weer vrolijk verder.
Je maakt al jaren een mooie factor voor ons V700 leden.
Moet een foutje kunnen toch.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2013 23:13 #1397000 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onbewust van de reeds
Onbewust van de reeds lopende discussie mengde ik mij vanavond in deze discussie door een nieuwe draad te starten. Nu lees ik alles en ben toch niet gerust met de reactie van Maarten. De gedachte dat het bestuur vindt dat er geld wegvloeit wat beloftes aan de autoliefhebbers benadeeld en die daad simpelweg vergelijkt met rampen elders in de wereld, is echt een ongehoorde daad. De kern bij het excuus blijft namelijk overeind: er vloeit geld weg en daar hebben wij zielige Volvo-rijders last van. Bij welke bank heeft onze vereniging eigenlijk zijn rekeningen?
Ik ben er niet gerust op dat het met mij en de vereniging nog goed gaat komen.
Roel
lid 942

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2013 23:35 #1397003 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vloeien
Roel, voor zover het mij bekent is vloeit er bij onze vereniging geen geld weg, en de laatste cijfers bekeken te hebben heb ik daar ook niets in terug kunnen,
Dus als je zo vriendelijk wil zijn en zou willen uitleggen waar je dat uit opmaakt zou ik daar al blij mee zijn want dat wegvloeien is uiteraard niet de bedoeling.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC