auto invoeren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat kost het invoeren van een auto uit 1987 uit Duitsland naar ons land
ben dat misschien van plan ,maar wil eerst eens weten wat de eventuele
kosten daarvan zijn ,ben wel van plan om hem zelf op te halen en in te voeren.
Groeten Ted.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De laaste keer dat wij een auto hebben ingevoerd (3 maand terug) waren we in 20 minuten klaar.... (RDW Heerenveen)
Vrgr Björn
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Totale kosten: 140 euro, voor het invoeren van de Litouwer.
Het stelt maar weinig voor..Koffie is er ook gratis.
Groeten,Gerben
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
<p class="MsoNormal">Inschrijving EU-voertuig + vrijwillige APK € 84,00<p class="MsoNormal"> <p class="MsoNormal">Groeten Henk<p class="MsoNormal">
- V700 register
- Nieuw lid
-
groet will
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" importkenteken.nl/diensten/tijdelijk-kenteken-5-daags-kenteken "> importkenteken.nl/diensten/tijdelijk-kenteken-5-daags-kenteken
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat waren ook de prijzen die ik in mijn hoofd had.H Huisman schreef : Invoer personenauto kost Voertuigbewijs deel 1a € 38,00Tenaamstellingbewijs deel 1b € 9,25Inschrijving voertuig € 53,00
Inschrijving EU-voertuig + vrijwillige APK € 84,00
Even afhankelijk van de staat van de auto, moet je even overwegen of je de auto meteen APK laat keuren.
Hij kan dan op een niet werkend kentekenplaatlampje of ruitensproeiertje worden afgekeurd en dan kost het je 2x geld.
Dan kun je hem na ontvangst van je kentekenbewijs gewoon laten keuren bij iedere gewone garage. .
Zo heb ik het gedaan bij mijn 240.
Kenteken aangevraagd. Niet laten keuren bij de RDW. Daarna neergezet bij de garage, daar APK klaar laten maken, Bij ontvangst van mijn kentekenbewijs de APK laten doen. Platen er op en Tuffen maar!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor alle reacties,zal het voorzichtig brengen richting mijn echtgenote moet
tenslotte eerst nog de Volvo 850 GLE zien kwijt te raken,heb wel alle tijd,staan in Duitsland nou eenmaal veel Volvo,s te koop en de vraagprijzen zijn toch in de regel toch een stuk minder als in ons land.Heb al wel een hele mooie gezien.
Zal jullie wel op de hoogte houden.
Groeten Ted.
Ga ook naar de nieuwjaar receptie 700/900 vereniging.
- V700 register
- Nieuw lid
-
wel compleet zijn in uw info. Ook al zal het bedrag € 0,00 zijn er moet wel een aangifte worden ingediend bij de douane inz BPM en evt. BTW.