Weer te laat met opzeggen? Welnee, ik blijf liever
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2011 11:41 #1090101
door V700 register
Weer te laat met opzeggen? Welnee, ik blijf liever is gemaakt door V700 register
Zoals sommigen van jullie weten hebben we de laatste jaren een paar forse dreunen gehad maar gelukkig bleven we redelijk gezond en was de liefde sterk genoeg, oftewel, het kon erger.
4 tientjes voor de volvo club was soms het equivalent van een week eten/boodschappen; ik was dan ook niet de beste betaler bij de club, waarvoor mijn excuses.
Inmddels zijn sommige dingen wat lichter geworden en stond ik vanmorgen voor de keuze: opzeggen of niet.Was ik begin dit jaar wel van plan, maar ja, te laat en dus een boterhammetje minder (niet slecht voor de lijn, medelijden met mij hoeft niet hoor....)
Op dit moment kan ik die 45 euro of zo minder moeilijk missen, ik hoef er geen boterham minder om te eten, neem ik gewoon wat minder beleg! Maar toch, het is afwegen van kosten en baten.
Kosten:
45 euro (of zo iets)
Baten:
sleuteldagen. Doe er weliswaar geen moer, leer wel wat en geniet van de sfeer. Als er geen geld is kan ik er niet naartoe rijden maar dan lees ik wel een hoofdstuk uit Haynes.
clubblad. Mooi, leesbaar en interessant, respect voor de mensen er achter
GroupbuyIs niet uitsluitend voor leden maar wel heel handig (als je handig bent) en kan een hoop schelen.
ForumHet uitsluitend leden gedeelte is handig om iets na te kijken (hoe zit die ruitenwisser eigenlijk) en soms vind ik er belangrijke informatieHet algemene gedeelte is nuttig, biedt inzicht in technische vragen (vooral van anderen, daarvan steek ik wat op en raak ik niet in paniek als er iets fout gaat)
Maar misschien wel het belangrijkste is dat het forum als geheel betaald wordt vanuit de club. En ik schrijf club niet alleen als een verzameling van "oudere mannen met jongere klassiekers" maar als een verzameling mensen die af en toe steun vragen en verlenen, daar waar het verder gaat dan een lekkend schuifdak of vastgerotte achterruitenwisser.
En daarom ben ik blij dat ik die 45 euro kan gaan betalen!
4 tientjes voor de volvo club was soms het equivalent van een week eten/boodschappen; ik was dan ook niet de beste betaler bij de club, waarvoor mijn excuses.
Inmddels zijn sommige dingen wat lichter geworden en stond ik vanmorgen voor de keuze: opzeggen of niet.Was ik begin dit jaar wel van plan, maar ja, te laat en dus een boterhammetje minder (niet slecht voor de lijn, medelijden met mij hoeft niet hoor....)
Op dit moment kan ik die 45 euro of zo minder moeilijk missen, ik hoef er geen boterham minder om te eten, neem ik gewoon wat minder beleg! Maar toch, het is afwegen van kosten en baten.
Kosten:
45 euro (of zo iets)
Baten:
sleuteldagen. Doe er weliswaar geen moer, leer wel wat en geniet van de sfeer. Als er geen geld is kan ik er niet naartoe rijden maar dan lees ik wel een hoofdstuk uit Haynes.
clubblad. Mooi, leesbaar en interessant, respect voor de mensen er achter
GroupbuyIs niet uitsluitend voor leden maar wel heel handig (als je handig bent) en kan een hoop schelen.
ForumHet uitsluitend leden gedeelte is handig om iets na te kijken (hoe zit die ruitenwisser eigenlijk) en soms vind ik er belangrijke informatieHet algemene gedeelte is nuttig, biedt inzicht in technische vragen (vooral van anderen, daarvan steek ik wat op en raak ik niet in paniek als er iets fout gaat)
Maar misschien wel het belangrijkste is dat het forum als geheel betaald wordt vanuit de club. En ik schrijf club niet alleen als een verzameling van "oudere mannen met jongere klassiekers" maar als een verzameling mensen die af en toe steun vragen en verlenen, daar waar het verder gaat dan een lekkend schuifdak of vastgerotte achterruitenwisser.
En daarom ben ik blij dat ik die 45 euro kan gaan betalen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22-11-2011 12:36 #1337887
door Alexander Satter
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Beantwoord door Alexander Satter in topic geweldig!!!!!!!
heb ook jaren steeds die afweging gemaakt, maar ook steeds weer gebleven.
en zoals de motivatie ....... gewoon geweldig.
overigens heb ik (gelukkig) dit jaar niet getwijfeld, waarschijnlijk te druk met het werk en plannen van de sleuteldag.
en zoals de motivatie ....... gewoon geweldig.
overigens heb ik (gelukkig) dit jaar niet getwijfeld, waarschijnlijk te druk met het werk en plannen van de sleuteldag.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2011 12:41 #1337890
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klasse
klasse dat het je wat beter gaat :}
groet will
groet will
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2011 17:37 #1337934
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lid zijn
Goeie afweging gemaakt,respect aan allen die dit mogelijk maken en als je iets niet zelf weet ,hup een vraagje op deze site en gegarandeerd binnen een half uur een antwoord,klasse .
Groet Ted
Groet Ted
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2011 18:25 #1337938
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic fijn
dat je lid blijft
Veel succes met je km vreter
Veel succes met je km vreter
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2011 18:46 #1337939
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nee!
Opzeggen, nooit aan gedacht.
Afgelopen zaterdag nog op de sleuteldag in HHWaard geweest bij Nordicar, nuttig en gezellig.
Een super forum waar een hoop behulpzame leden actief zijn, een prachtig clubblad en een bestuur die er alles aan doet om deze vereniging nog beter te maken voor alle leden.
Nee, ik blijf lid.
Afgelopen zaterdag nog op de sleuteldag in HHWaard geweest bij Nordicar, nuttig en gezellig.
Een super forum waar een hoop behulpzame leden actief zijn, een prachtig clubblad en een bestuur die er alles aan doet om deze vereniging nog beter te maken voor alle leden.
Nee, ik blijf lid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2011 20:48 #1337971
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo700/900 Noodfonds
Mocht je nog eens voor die onmogelijke keuze staan JP: ik heb na het lezen van jouw bericht (chapeau, dat je dit zonder schroom hier durft te delen) hier en nu ter plekke het Volvo700/900 Noodfonds opgericht.
Een ieder die voor deze keuze staat, krijgt van mij het lidmaatschap cadeau. Dit stinkend rijke land, hoort geen armoei te kennen. Deze club dus zeker niet.
En ik ben vast niet de enige hier bij de club die dit Volvo700/900 Noodfonds wil steunen.
Een ieder die voor deze keuze staat, krijgt van mij het lidmaatschap cadeau. Dit stinkend rijke land, hoort geen armoei te kennen. Deze club dus zeker niet.
En ik ben vast niet de enige hier bij de club die dit Volvo700/900 Noodfonds wil steunen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2011 22:36 #1337997
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gaaf plan! Chapeau
Heel mooi gebaar Victor,
maar ik ben blij dat ik er dit jaar geen beroep op hoef te doen!
Met een beetje geluk kan ik wat storten...
JohnPeter
maar ik ben blij dat ik er dit jaar geen beroep op hoef te doen!
Met een beetje geluk kan ik wat storten...
JohnPeter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-11-2011 07:50 #1338019
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja, ik he die afweging ook
Tja, ik he die afweging ook enkele jaren gemaakt. En nu de knoop doorgehakt om op te zeggen. Da's best lastig en ik kan me goed vinden in je redenatie om toch lid te blijven. Ook respect als ik zo lees dat je er echt wat voor moet laten.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-11-2011 10:03 #1338119
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Noodfonds
Moderators: Jerry Stam