Gezocht: 745/945 met B230FT (De HPT) voor Factor artikel (En GEVONDEN !!!!)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben voor een artikel voor de komende Factor 700 op zoek naar een nette 745 of 945 met B230FT blok. De HPT uitvoering dus.
/EDIT\ Een Estate met B204FT (als dat er is) mag ook, ook heel gaaf. /END EDIT\
Het is de bedoeling om op zondag 21 november een fotoshoot te doen met voornoemde 745/945.
Dit is helaas de enige vrije zondag de komende tijd voor mij, dus de datum staat gewoon vast, de deadline is dan al verstreken en ik kan de boel dan nog net meesturen naar de drukker.
Wie heeft een nette, mooie 745/945 en wil meewerken?
Als je een Turbo Plus kit gemonteerd hebt, dan is dat een dikke pré.
(Ja ik weet het, Jeroen Haring heeft er éénmaar die kan echt niet dat weekend, daar zijn we al mee bezig geweest.)
Verder is e.e.a. ook afhankelijk van aangeboden kleuren. (sorry, ik moet een beetje kritisch zijn)
Stuur maar een mail, PB of bel.
Ik hoor graag van je.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Goed dat je dat erbij hebt gezet, moest meteen aan Jeroen denken :)Hedwig heeft een mooie rode 780 met een FT, ik dacht ook met +pakket. Maar dat is natuurlijk weer geen x45. Zelf val ik ook niet onder de criteria, met mn sedan-LPT. Kan een andere fotograaf misschien uitkomst brengen ? Volgens mij struinen hier wel een paar fotografen rond met behoorlijke ervaring en apparatuur.In ieder geval een goede teaser voor de komende factor !mderijke schreef : (Ja ik weet het, Jeroen Haring heeft er éénmaar die kan echt niet dat weekend, daar zijn we al mee bezig geweest.)
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb btw een B200FT, mocht dat je iets doen.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Hoewel ik zelf beide typen heb. Prefereer ik een sedan boven een estate, behalve dan wanneer er een hoop spullen mee moeten.wp001 schreef : Herman Sanders heeft een hele mooie.
Bovendien mijn vrouw wil nu eenmaal niet in een "hondenhok" rijden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daarnaast, als het "zeik" weer is, heb ik de mogelijkheid om een agrarisch tintje aan de fotoshoot te geven door gebruik te maken van één van de schuren van de Buurboer, komt er gewoon ook een tractor en een combine en een ploeg en zo bij op de foto. Ruimte genoeg om er ook een 745/945 bij te prakken (en dan ook nog rondjes kunnen rijden)
Heeft ook wel iets aparts denk ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar het is wel een goede tip, dus Estate eigenaren met een 7 of 9 estate met een B204FT mogen zich ook melden.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb dan wel niet de genoemde types, maar wel een 760 estate met turbo + kit.
Lijkt me leuk om aan mee te werken.
Ik hoor het wel.
Groetjes Peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daaronder is het eerste de B230FT met 165PK.
Was domweg de B204FT vergeten.