Vakantie verhalen gezocht voor de Factor

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-08-2010 16:06 #1082495 door V700 register
Vakantie verhalen gezocht voor de Factor is gemaakt door V700 register
De deadline voor de komende Factor is 1 september. Helaas is de hoeveelheid kopij dramatisch klein.
Daarom deze oproep, ik ontvang graag vakantieverhalen over de belevenissen met de Volvo vergezeld met een zwikkie leuke foto's (hoeven niet allemaal de Volvo als onderwerp te hebben).
Zo kan ik het komende nummer toch weer vullen met leuke belevenissen van de leden.
Natuurlijk zijn andere verhalen ook van harte welkom.
Bijdragen kunnen gestuurd worden aan mderijke apendingus gmail.com
Belangstellenden graag opstellen in rijen van 3.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-08-2010 09:52 #1285893 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tussen
Staan hier niet leuke stukjes tussen? www.volvo700vereniging.nl/node/32687

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-08-2010 12:20 #1285912 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verhaal
ik heb wel een verhaal, weet niet of het factorwaardig is. Indien gewenst kan ik de tekst aanpassen en als de deadline eind deze week mag zijn dan zal de koppakking revisie er ook nog bij kunnen. Heb je toch weer twee/drie pagina's materiaal.
<a href="/node/33976" target="_blank"> www.volvo700vereniging.nl/node/33976
 ik hoor het wel
gr Alex

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-08-2010 15:34 #1285920 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad
Er staan best wel leuke stukjes tussen, maar ik kan er niets mee want de foto's zijn te "klein". De website verkleint de foto's te veel zodat de kwaliteit in druk niet om aan te zien is.
<a href="/node/33688" target="_blank">DIT</a> is ook een heel leuk verhaal, heb ook gevraagd om een reisverslag, helaas niets gehoord.
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-08-2010 15:36 #1285921 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Triest
Aan de ene kant een triest verhaal maar aan de andere kant wel een mooi stuk voor de Factor.
Desnoods in twee delen als de boel weer echt helemaal op orde is, dus ik zou zeggen, stuur maar op.
Foto's altijd maximale kwaliteit, dus full size, niet verkleinen a.u.b.
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-08-2010 19:58 #1285950 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Factor
Hoi Maarten, ik ben het topic gestart over de vakantieverhalen.
Er zou toch wat leuks tussen moeten zitten.
Desnoods schrijf ik je mijn eigen verhaal.
Maar dan komt het volgende probleem, hoe krijg ik de foto,s onverkleind bij je dan?
Ook via mijn e-mail account worden de te grote bestanden altijd verkleind, laat staan via deze site.
Moet je wel eerlijk bekennen dat het allemaal niet zo spannend was hoor.
Maar ja mischien kunnen we er iets van maken.
En als er een ander leuker verhaal tussen zit, kun je ze toch gewoon benaderen lijkt me.
Nou ja ik hoor het wel.
Groetjes Peter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-08-2010 02:15 #1285993 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mailen

peter2801 schreef : Maar dan komt het volgende probleem, hoe krijg ik de foto,s onverkleind bij je dan?
Ook via mijn e-mail account worden de te grote bestanden altijd verkleind, laat staan via deze site.

Afhankelijk van de Windows versie hoef je wel of niet op te geven of de foto's verkleind moeten worden.
Bij Win 7 (en ik meen Vista) als je de foto rechts klikt en kiest voor verzenden met e-mailontvanger dan krijg je een keuze om de foto te verkleinen. Die keuze open je en dan kies je voor "originele" grootte verzenden.
Je kan ook een e-mail aanmaken en dan met de paperclip de gewenste foto bijvoegen, dan verkleint windows de boel ook niet.
De meeste providers ondersteunen geen berichten die groter zijn dan 5 à 6 Mb.
Kortom, mogelijkheden genoeg om de foto's full-size te versturen. Alleen wel stuk voor stuk, dus het koste een paar e-mailtjes, maar die kosten gelukkig geen postzegels.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-08-2010 21:17 #1285999 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic www.yousendit.com
<!--[if !mso]> <style> v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} </style> <![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} p {mso-margin-top-alt:auto; margin-right:0cm; mso-margin-bottom-alt:auto; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> <!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standaardtabel; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]--> Via de handige site www.yousendit.com kan je gratis tot 100mb versturen. Gebruik het zelf ook vaak (privé en zakelijk) voor het versturen van tekeningen, Artist Impressies, foto´s etc. Site werkt als volgt: Je upload je bestand naar de site (foto´s allemaal in 1 map en vervolgens inpakken tot 1 bestand) De ontvanger krijgt een mailtje dat hij binnen 7 dagen het bestand kan downloaden.  Moet lukken <!--[if gte vml 1]><v:shapetype id="_x0000_t75" coordsize="21600,21600" o:spt="75" o:preferrelative="t" path="m@4@5l@4@11@9@11@9@5xe" filled="f" stroked="f"> </v:shape><![endif]--><!--[if !vml]--><!--[endif]-->

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-08-2010 22:57 #1286056 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Clou?
Hallo Postma

Postma schreef : <!--[if !mso]> <style> v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} </style> <![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} p {mso-margin-top-alt:auto; margin-right:0cm; mso-margin-bottom-alt:auto; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> <!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standaardtabel; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]-->
<!--[if gte vml 1]><v:shapetype id="_x0000_t75" coordsize="21600,21600" o:spt="75" o:preferrelative="t" path="m@4@5l@4@11@9@11@9@5xe" filled="f" stroked="f">

</v:shape><![endif]--><!--[if !vml]--><!--[endif]-->

Wat wil je hiermee zeggen?
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-09-2010 08:24 #1286070 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch duidelijk?

Mathy schreef : Hallo Postma

Postma schreef : <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} p {mso-margin-top-alt:auto; margin-right:0cm; mso-margin-bottom-alt:auto; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->
&lt;!--[if !vml]--&gt;&lt;!--[endif]--&gt;

Wat wil je hiermee zeggen?
groetjes
Mathy

Dat lijkt me volkomen duidelijk toch?
Eerlijk gezegd geen idee hoe die tekens in mijn bericht komen. Ook al geprobeerd ze weg te krijgen maar zoals je ziet is dit nog niet gelukt,.... Dus asl jij of een ander weet hoe dit kan?,....
&#160;

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC