Radio met ingebouwde bluetooth handsfree kit, SD lezer en RDS

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 13:07 #1081612 door V700 register
Tja, er wordt wel wat over geschreven maar wie heeft er nu goede ervaringen met zo'n combinatie?
Daarbij wil ik dan ook nog voice-dialing voor mijn Nokia E90. De HTC gaat in de verkoop, ik heb een probleem met de touchscreens van de HTC, met de Iphone, de Nokia 5800, het navigatiesysteem en het trackpad van de nieuwe Apple laptops. Ligt dus duidelijk aan mij, mijn dames hebbener geen problemen mee!
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
JohnPeter
PS: Henk, bedankt voor de opmerkingen:Het gaat om enkeldins en het budget is beperkt.Aan de andere kant heb ik geen bezwaar tegen dubbeldin, alhoewel ik dan wel ergens anders de opladers in moet kunnen steken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 13:13 #1280722 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik
Ik gok per sé enkeldins (mogelijk met uitklapscherm) ? Wat is je budget (ongeveer) ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 14:04 #1280727 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zie je dubbel?

JP Elverding schreef : Aan de andere kant heb ik geen bezwaar tegen dubbeldin,

Nee, dat snap ik, maar dan wel graag met de juiste auto eromheen en een strikje erbij?Dubbeldin, welke variant dan ook, past niet, niet, ECHT NIET, in een 940.

Mijn ervaring met BT is dat ik telkens vergeet BT aan te zetten als ik in de auto stap, als ik mijn headset nodig heb.Vraagt altijd om een code, met BT aan is in twee dagen mijn batterij leeg, dus geef mij maargewoon een oortje met snoer, maar dat ligt dus aan mijn discipline, die ik duidelijk, wat dat bellen aan gaat, niet heb.Consequentie is dat ik in de auto niet bel of opneem, maar enkel als ik stilsta.
RDS, als je nog een radio kan vinden zonder RDS, zou ik het heel knap vinden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 14:30 #1280732 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic knap

Baseman schreef : RDS, als je nog een radio kan vinden zonder RDS, zou ik het heel knap vinden.

<a href=" link.marktplaats.nl/355628387 " target="_blank">deze bijvoorbeeld

Ik heb een parrot in de auto en die hoef ik niet handmatig te koppelen. In veel nieuwe autoradio's zit BT van Parrot en het lijkt me dus dat je niet elke keer opnieuw moet koppelen als je in de auto stapt.Ik zoueen betere auto-audiowinkel binnen lopen op eenrustige middag en daar eens lekker gaan kijken wat er allemaal is en kan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 14:34 #1280733 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opladen en in mijn oor houden
Blijft lastig!
ik had en heb een Jabra gekoppeld aan mijn E90 en dat gaat redelijk goed qua aanmelden. Kan me niet herinneren dat ik de code opnieuw moest invoeren, ook na een lange tijd van batterij (bijna) leeg niet. Waar ik heel blij mee ben is voice dialing, even de juiste naam uitspreken of een pakkende nickname kiezen werkt fijn. Zeker met de e90 opengeklapt op een "matje" van de action; vast als een huis. Kan ik zien wie me belt, soms heel handig!
Ik ben van plan om in het achterdeel een soort hoedenplank te maken met een 230V aansluiting. Kan ik o.a. mijn macboek en diverse andere dingen opladen. Kan ik ook meteen proberen een aantal dingen uit het zicht te houden!
Wat dubbeldin betreft, Henk noemde dat en ik heb er geen bezwaar tegen. Maar als het niet past is de keuze dus duidelijk.
Dank voor je reactie!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 14:37 #1280735 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Instelling
Het koppelen kan inderdaad automatisch. Is een instelling.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 14:51 #1280737 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BT
Mijn telefoon-accu loopt sneller leeg als ik BT laat aanstaan, dus die doe ik dan uit als ik hem, meeste tijd van de week, niet nodig heb. Anders heb je in de auto alsnog een snoer nodig, namelijk een oplaadsnoer. Overigens vergeet ik BT, net als Bas, weer aan te zetten als ik wel een keer in de auto zit. En aanzetten tijdens een telefoongesprek is gevaarlijker dan het hele stuk met de handen bellen, ALS het al lukt. Want dat automatisch aanmelden is leuk en werkt op zich wel bij het instappen (en deze optie staat meestal standaard aan), maar als hij om een of andere reden zijn verbinding verliest (niet zelden met de combi Parrot-Nokia), moet je de telefoon uit en aanzetten en met een beetje pech het contact erafhalen (ook als zo'n veilig klusje tijdens het rijden).
Kortom, het is net als met de computer, het liefste heb je een kabel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 17:07 #1280750 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic alpine
Hallo
Ik heb er 1 van alpine en die werkt super!!
Let op:neem er 1 met externe microfoon anders is het bagger

• Ad Honcoop
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 21:37 #1280779 door Ad Honcoop
Beantwoord door Ad Honcoop in topic handsfree
ben in het bezit van een clarion FB289RBT
 met BT/aux/mini sd en een externe microfoon werk perfect met een nokia 5800 Xpress music/nokia 5530 Xpress music.
microfoon net achter het stuur geplakt op het platte stuk waar de richting aan wijzers en zo aan ziten.
gr Ad

• Ad Honcoop
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 21:40 #1280780 door Ad Honcoop
Beantwoord door Ad Honcoop in topic oja was ik vergeten hij
oja was ik vergeten hij heeft ook een geheugen om naar ik meen 10 nr in op te slaan kun vanaf de radio bedienen.
gr ad

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC