Groupbuy: NGK Laserline Iridium LPG 2, limited edition.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2010 21:21 #1081030 door V700 register
(Inventarisatie tijdelijk in het clubhuis gezet, in afwachting van de reactie van NGK, die ik net een mailtje gestuurd heb met oa ook een linkje naar deze site.)
Zoals de titel al doet vermoeden, heb ik naar aanleiding van Boy zijn topic over nieuwe bougies, ook maar eens gekeken naar de opties en Laserline Iridium LPG bougies van NGK lijken een heel goed (het beste?) alternatief, naast origineel.
Normaal bezien hebben NGK bougies een 5 tot 8 cijferige/letterige codering, maar deze niet, en dat vond ik vreemd, dus heb ik die vraag aan NGK gesteld.

NGK schreef : thank you for your interest in our products. You are perfectly alright, concerning the new program of LPG Laserline spark plugs there is no other identification than (for example) the LPG2 . The program consists of 8 different types (LPG1 -LPG8) only bearing this short code to simplify the handling process for dealers, garages and consumers.

NGK vertelt over de bougie, het volgende:

Website NGK schreef : Een specifiek bougie-assortiment voor auto’s die rijden op  autogas (LPG/CNG) was er tot voor kort niet. NGK Spark Plug Europe biedt nu het passende antwoord.Voor auto’s die rijden op autogas: LPG en CNG Uitvoering met dubbel edelmetaal: lasergelast Speciale laag: beschermt en vereenvoudigt demontage Probleemloze montage: elektrodenafstand correct ingesteld Met slechts zeven typen 95 % marktdekking

Dus, vervolgens heb ik de verkoper een mail gestuurd, met de vraag wat er aan de prijs kan gebeuren, als ik meerdere sets zou bestellen.
Het antwoord was 15,75 per stuk, afgeleverd bij mij op de stoep.Qua formaat passen ze in de brievenbus, qua gewicht is er vast wel op te plakken wat nodig is, namelijk 2,64 euro.Een set van 4, komt dan op 4 x 15,74 + 2,64 = 65,64 euro afgeleverd op je eigen deurmat/brievenbus.
Ik heb mijn best gedaan, maar kan ze per set van vier, nergens voor minder krijgen.
Enfin, het worden dus Laserline Iridium LPG bougies, maar die zijn er nog in 8 smaken.In onderstaande tabel, staat toevallig de Volvo 940 zelfs genoemd (en een brutoprijs van bijna twee keer zo veel trouwens, maar dat terzijde) en die geeft vervolgens op, dat er LPG2 nodig is.
Ter ondersteuning heb ik de complete specsheet voor dit type bougie, als PDF toegevoegd, afkomstig van de website van de fabrikant
Ik wil de groupbuy eigenlijk sluiten met 10 sets, op vrijdag 21 mei, of zoveel eerder als de 10 sets zijn ingetekend.Mocht er nou overweldigende belangstelling zijn, kijk ik even wat ik ermee doe.
Dus: 1Baseman 1 set  2Harnt1 set 3Mart 1 set  4hsanders1 set  5michielockeloen 1 set  6peter67 1 set  7   8   9   10   Komt u maarrr......Nog een plaatje om het af te leren?

Fabrikant: www.NGK.de

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2010 22:08 #1276675 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic LPG2

Beste Bas,
1 x LPG2  voor mij.

Groet Mart, lidnummer.: 950

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2010 22:25 #1276683 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lpg2
Hallo Bas,Graag voor mij een lpg2.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2010 09:52 #1276728 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Taart?
Heren aspirant kopers,
als pilotkoper juich ik natuurlijk van harte toe dat er zodirect 10 andere pilots bij zijn gekomen, maaruh, Bas bespaart jullie zo'n slordige 33 euries op de prijs die ik er voor betaald heb (en ik kreeg al 33% korting:-) tijd voor een taart?
Groet Boy, (die wel van een beetje stoken houd:-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2010 10:02 #1276730 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lekker.

Boy Bakhuys schreef : tijd voor een taart?

Ja, da's goed, stuur maar op, ik PB mijn adres wel even.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2010 10:40 #1276732 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Snap het niet helemaal
Moet me er nog even in verdiepen maar ik rijd LPG én benzine. Sowie de eerste x-kilometers.
Wat ik me dus afvraag, als ik weer eens enkele tientallen km op benzine rijd, (in het buitenland of 's-avonds als ik vergeten ben te tanken. Zelden, maar....) hoe het dan uitwerkt. Voor CNG auto's is benzine geen alternatief dus daar speelt het probleem niet zo.
En mijn bougies heb ik nooit hoeven aanpassen, en Timen volgens mij ook niet. Wel moeten ze regelmatig vervangen worden, maar deze zullen ook geen eeuwig leven hebben.64 euro is de prijs waarvoor ik 5 sets van 4 bougies koop. Waar ligt dan de besparing?
Wat ik nog minder begrijp: als je er zoveel moet hebben kunnen we dan niet beter direct bij HGK bestellen? is voor hen een mooie referentie groep!
Mocht het duits een probleem zijn, ik zit af en toe daar in de buurt.
Groetend
JohnPeter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2010 10:50 #1276733 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Thanks.

JP Elverding schreef : Wat ik nog minder begrijp: als je er zoveel moet hebben kunnen we dan niet beter direct bij HGK bestellen? is voor hen een mooie referentie groep!

Dat is een geweldige tip, daar ga ik even wat mee doen.Soort van sponsoring....;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2010 11:20 #1276738 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1 setje graag, als je er ook op benzine mee kan rijden :-)
Beste Bas,
1 x LPG2  voor mij, als je er af en toe ook zonder problemen wat kilometers op benzine mee kan rijden, tenminste. 
Is dat mogelijk?

Dank voor jouw actie, leuk initiatief. 
Groetjes, Michiel 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2010 11:56 #1276744 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic technisch ben ik meestal een zwart gat....

Baseman schreef :

JP Elverding schreef : Wat ik nog minder begrijp: als je er zoveel moet hebben kunnen we dan niet beter direct bij HGK bestellen? is voor hen een mooie referentie groep!

Dat is een geweldige tip, daar ga ik even wat mee doen.Soort van sponsoring....;-)

.... maar gelukkig heb ik ook nog wel mijn heldere momenten :)
JohnPeter (JP) Elverding -lid 700 ----Blauwe Geweldenaar 945 aut. Bj 95 lpt aut, lpg, polar30-4-2010 op een paar tikjes na over de 815.000

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2010 21:04 #1276836 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Gasbougies
Misschien dat een andere fabrikant ook nog een optie is. Ik heb dat maar in een ander draadje gezet.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC