Het blijft feest! Nog een nieuwe R.C.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
ik ben dolgelukkig dat ik jullie vandaag nog een nieuwe regio-coördinator mag voorstellen. Hoewel velen van ons hem al kennen als mede-initiatiefnemer van de H&M-loods: per heden zal Hans Lieferink voor de regio Zuid-Holland optreden als R.C.
Hans, geweldig dat je je op deze manier voor de vereniging verdienstelijk wilt maken en ik heet jou ook van harte welkom en wens je veel plezier en succes toe in je nieuwe functie.
Groeten, Jan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leuk Hans, dat je besloten hebt je op deze wijze in te zetten voor de vereniging, heel veel succes.
Collega.....

BasemanRegiocoordinator Brabant & Limburg
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
Veel succes en plezier!
Groeten, Maarten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bert
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Er is nog een oplossing voor dat probleem. Als jij je aanmeldt als regiocoördinator België ....Exeres schreef : Goed initiatief! Hopelijk komen er nu (voor wij als belgen) iets meer sleuteldagen in Zuid-Nederland. Waardoor de afstand iets kleiner wordt!
groetjes
Mathy
PS Hans en Miquel, veel succes met de nieuwe uitdaging!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hartelijk dank voor deze woorden. Ik zal me sterk gaan maken voor een actieve regio. Een regio waar het prettig toeven is binnen volvominnend Nederland, maar in de eerste plaats voor onze club. Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik goede en plezierige hulp heb, dus ik zie het allemaal met veel vertrouwen tegemoet. En de tijd? Komt helemaal goed.
We zien en spreken elkaar snel. Ik ga nu eerst eens de agenda raadplegen en op zoek naar een geschikte sleuteldag locatie. Er zijn al een paar opties, dus die ga ik eerst maar eens bezoeken. Naast de sleuteldag zullen ook andere evenementen georganiseerd worden, maar daar over via de agenda en de factor meer.
Overigens begreep ik dat de vacature voor RC Zuid Holland reeds enige tijd bestond. Wie het voor mij was, ik heb het geweten maar ik weet zn naam niet meer.