folder 700 vereniging
- Jeroen Kok (GAST)
- Nieuw lid
-
Is er ook een folder van de vereniging? Vorige week kwam er een mevrouw op mij af die het volvo schildje van de vereniging op mijn grill zag zitten en die was zeer geinteresseerd in lidmaatschap voor haar volvo 700 gekke man. Ik dacht als ik nou een foldertje had... Wel doorverwezen naar de website natuurlijk . Ik wil wel een paar folders in de auto leggen.
groeten, Sebastiaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er is een folder. Ik heb er ook een paar in de auto liggen. Als je naar de Nieuwjaarsreceptie gaat, het even aan Maarten de Rijke vragen. Die heeft dacht ik een voorraad. Of anders aan één van de andere bestuursleden.

- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
wat zijn de mogelijkheden van een on line versie. En dan in de documentatie zetten. Dan kunnen alle leden die er gebruik van willen maken hem uitprinten en verspreiden. Ik wil er ook nog wel een aantal uitgeven.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal het eens nakijken. Volgens mij hadden we toe ook al besloten, dat er een online versie moest komen.....enfin, ik kijk het na.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Persoonlijk vind ik de huidige folder mooier zoals de drukkerij hem maakt, dan wanneer ie uit de printer komt. Daarnaast is de folder "van de drukkerij" iets beter bestand tegen weer en wind dan een bedrukt velletje A4 papier.strij003 schreef : Dan kunnen alle leden die er gebruik van willen maken hem uitprinten en verspreiden. Ik wil er ook nog wel een aantal uitgeven.
Ik zou er dus zelf niet voor kiezen om ze uit te printen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar ik ben het mat Mathy eens, de drukkwaliteit is vele malen beter dan een gewoon A4'tje uit een laserprinter.
Maar voor nood mag de online versie gebruikt worden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt, de boelvliep vast toen ik de link wilde toevoegen.......Baseman schreef : De online flyer, <a href="/files/Folder%20V700%202007.pdf" title=" www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl...er%20V700%202007.pdf ">staat dan dus hier.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Er zit bij mij toch wel een paar keer per jaar een flyer onder de ruitenwisser; wilt U deze auto verkopen, bel Blá blá..
Als het een klein beetje vochtig is, is de inkt uitgelopen