Animo-check: uitleg iPod/MP3 ingang aan Volvo cassette-radio maken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Prijs tussen de 3 en 10 euro indien zelf uitgevoerd. In overleg kan ik dit ook uitvoeren, maar moeilijk is het niet.
Mijn vraag is dus of het voor mij de moeite loont en documentje te maken, waarin uitgelegd staat (met foto's) hoe dit uit te voeren is.
Roept u maar, vanaf 10 ga ik schrijven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Had je vroeger niet de mogelijkheid om met een aangepast cassettebandje een soort extra ingang te creeeren? Bedoel je zoiets Bas? Of wordt het toch solderen aan je bigfront?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, dat bedoel ik niet, want dat is niet storingsvrij.MSuidgeest schreef : Had je vroeger niet de mogelijkheid om met een aangepast cassettebandje een soort extra ingang te creeeren? Bedoel je zoiets Bas?
Ja dus.MSuidgeest schreef : Of wordt het toch solderen aan je bigfront?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil wel weten hoe het moet.
Ik werkte tot nu toe via een cassettebandje maar sinds enige tijd werkt het niet goed meer.
Goed idee.
Groeten Rob Albert
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Uiteraard ben ik voorstander van "nieuwe ontwikkelingen" in mijn baksteentje. Alleen ben ik zo huiverig van boren en losse draden. Dit zal wel niet onoverkomelijk zijn vermoed ik. Voor de prijs hoeft niemand het te laten, denk ik. In eerste instantie doe ik mee, voor die paar euries neem ik de gok wel. Wacht wel even de montage mogelijkheden af.
Gr., geejee
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Niet dat ik interesse heb, maar misschien is het handig om te vermelden:
- Of je cassettespeler naderhand nog als zodanig te gebruiken is
- Of dit alles volledig omkeerbaar is (zowel elektrisch als mechanisch)
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, dat is ie, gewoon zoals het hoort, bandje erin en draaien/spelen, geen probleem.Mathy schreef :
- Of je cassettespeler naderhand nog als zodanig te gebruiken is
Ja, 100 %. De steker die uit de radio komt, kun je afplakken en wegfrommelen, of erafknippen of weer verwijderen.Mathy schreef :
- Of dit alles volledig omkeerbaar is (zowel elektrisch als mechanisch)
En om GJ zijn vraag te beantwoorden: In de radio/dashboard wordt niet geboord, hou ik niet van.Ik wil bij voorkeur enkel modificaties die onzichtbaar weer ongedaan te maken zijn. Deze dus ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar weer anders dan Bas bedoelt volgens mij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben tijden aan het nadenken over de perfecte manier, om mijn CR-101 gereed te maken voor mijn iPod. Dus ik vind je geweldig als jij <u>de</u> manier hebt gevonden.
Dat denk ik ook. Als Bas mijn kant op denkt, dan verwacht ik, dat hij het signaal van de iPod via een schakeling (vergelijkbaar met de manier waardoor het geluid over de speakers wordt onderdrukt op het moment dat je een koptelefoon in een draagbare radio plugt) laat lopen zoals het signaal van de kop van een cassettespeler loopt.960 estate 1996 schreef : <a href=" auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-...or-v70-xc70-s60.html ">Hier staat ook zoiets.</a>
Maar weer anders dan Bas bedoelt volgens mij.
Eh...hak de voorgaande zin in drieën, en ik ben te volgen.
Ik meld me aan Bas!