Officieel lid van de FEHAC

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-11-2008 00:39 #1070870 door V700 register
Officieel lid van de FEHAC is gemaakt door V700 register
Vanaf hedenavond zijn we officieel lid van de Fehac. Op de ALV van hedenavond van de <a href=" www.fehac.nl/ " target="_blank">FEHAC zijn we officieel welkom geheten door het bestuur, na een praatje/ introductie van mijn kant over de vereniging. Ook stelden ze het op prijs om een ( belastingvrije) auto van de vereniging in de zaal te hebben, dus de 760 heeft vele bewonderende blikken gekregen. Ook veel flyers uitgegeven en wellicht nog twee nieuwe leden geronseld.
Ik ben net thuis, ga het welkomstpakket eens op mijn gemak bekijken, borreltje erbij en dan snel mijn mandje in. Tenslotte moet er morgen gewoon weer gewerkt worden.
Groeten, Jan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-11-2008 08:43 #1218171 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed nieuws
Jan, dat is goed nieuws!
Wellicht moeten we dat permanent kenbaar maken, in enige vorm op de site, door een logo-tje ergens te verwerken.Ik denk dat we er best trots op mogen zijn, toch?
Overigens ook prettig voor de leden in Amsterdam, met een mogelijkerwijs uit te bannen voertuig. FEHAC is daar hard mee bezig, las ik. 
Was het trouwens iets, dat welkomstpakket?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-11-2008 08:47 #1218172 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic V700
What's in for the V700 ? We zijn vast met goede redenen lid geworden, het staat me alleen niet meer bij welke dat waren. Kan dat kort toegelicht worden ?

• Henk Huisman (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-11-2008 10:34 #1218179 door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic FEHAC
Hoi,Jan
dat is goed nieuws aan het einde van het jaar ,  en geniet maar even van het welkomspakket.
Groeten Henk Huisman

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-11-2008 10:55 #1218182 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi
Kijk, dat is mooi nieuws!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-11-2008 11:22 #1218188 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed werk om dat voor
Goed werk om dat voor elkaar te krijgen! Samen zijn we sterk.
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-11-2008 11:40 #1218189 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic FEHAC
Ik zat er toevallig nog aan te denken hoever het gevorderd was met de aanmelding van onze club na het besluit dit te doen tijdens de ALV . En zie hier het is gelukt! Buiten beschouwing gelaten dat de FEHAC met meer leden een steeds luidere stem kan laten horen, ze ook voor de Amsterdamse "net geenoldtimers" hun best doen hebben ze heeeele mooie stickertjes!

Jan, hoe kunnen we nu op de ledensite inloggen van de FEHAC? Of ga ik nu een beetje te snel ;-) ?
gRoet

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-11-2008 13:58 #1218209 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic FEHAC
Gisteren was de officiele toetreding op de ALV. Onze secretaris zal nog even onderzoeken hoe e.e.a. werkt met betrekking tot de website en ook kunnen leden van onze club zich rechtstreeks met vragen tot de Fehac wenden.
Het welkomstpakket behelste een vlag, twee revers-speldjes voor bestuursleden en een flink aantal stickers, zodat onze leden op hun auto' s ook het fehac-lidmaatschap kunnen uitdragen. We zullen de stickers z.s.m. onder de leden verspreiden.
De Fehac is een belangrijke lobby voor old- en youngtimer bezitters. Laatste ontwikkeling is dat de Christen-Unie de vrijstellingsregeling wil bevriezen zodat alle auto' s van na 1983 niet meer belastingvrij zullen zijn. Dit heeft ook de steun van de PvdA en Groen Links zodat de Fehac weer overuren maakt in het autovijandige politiek Den Haag. Verder was er een interessante uiteenzetting van een TNO ingenieur over het aandeel in de luchtvervuiling van oldtimers. We zullen dit nog nader in de Factor afdrukken en van nu af aan zal het periodieke Fehac- journaal ook in de Factor verschijnen.
Ik ben blij dat we op deze manier een vuist kunnen maken voor de belangen van onze oude(re) auto's want dat zal hard nodig zijn de komende jaren. Via de clublidmaatschappen heeft de Fehac nu ruim 70000 leden en dat is dus wel een factor waar de politiek gevoelig voor is. 

Groeten, Jan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-11-2008 14:18 #1218212 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi
Klinkt erg goed dus. Het lijkt me dat we dus zeker wel baat gaan hebben bij de toetreding. Mooi!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-11-2008 17:17 #1218226 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad

Michael Oud schreef : Klinkt erg goed dus. Het lijkt me dat we dus zeker wel baat gaan hebben bij de toetreding. Mooi!

Inderdaad goed nieuws en hebben we als club zeker baat bij.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC