Hulp op 15 november bij distributieriem vervangen van een 16V
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Op 15 november as. mag ik, op de sleuteldag bij Carlo Schmidt, mijn distributieriem en balansriem gaan vervangen. Het betreft hier een B234F 16V.
Ik heb dit zelf echter nog nooit gedaan, vandaar dat ik jullie (lees: de mensen met ervaring hierin) hulp inroep.
Hier een kopie van hoe Bas, in een ander draadje, de vraag omschreef, ik kan het niet beter verwoorden:

Wat mij betreft is het een Go, Carlo schat in dat het wel te doen moet zijn, ergens tussen de 2 en drie uur, mits een beetje hulp van medeleden, dus die vraag bij deze: Kan iemand Miquel een beetje bijstaan?
Daarbij is de grootste zorg inderdaad dat hij weer op tijd gezet moet worden, dus als iemand zich daar over kan buigen, rijdt Miquel niet voor jan doedel een hele tank leeg....

Ik heb gelukkig geen twee linker handen, maar gewoon een linker en een rechter, maar het 'op tijd zetten' van een db riem is mij nieuw! En als het even kan wilde ik de 15e 's middags toch wel gewoon naar huis......
Oh ja, mocht er nou iemand bij mij uit de buurt (N-H) die wel wil/kan helpen maar niet (zelf) naar Gemert wil/kan rijden dan bied ik uiteraard een lift aan, en vv.

Alvast mijn dank en uiteraard een
Gulle Groet,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Wauw, nadat je me al hebt geholpen bij Nordicar, ook nog dit aanbod! Helemaal te gek!
Ik had mezelf inmiddels ook al wat verdiept in deze klus maar zou het zonder hulp niet aandurven dus ben ik echt héél erg blij dat je wilt helpen!
Ik weet niet waar jij vandaan moet komen maar als je met mij mee wilt rijden naar Gemert de 15e, dan spreekt dat uiteraard voor zich.

Nogmaals alvast heel erg bedankt!!!

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Tot de 15e.
Groet, Roderik
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten Bart.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de aangegeven klussen en de daarbij benodigde onderdelen opgegeven in een excel-sheet en deze naar Carlo gezonden.Ik zal hem woensdag even bellen om te zien of ie expliciet aan de 16v gedacht heeft en wat ie van die koppakking vindt.snoek38 schreef : Ik zou wel even na vragen of Carlo alle onderdelen in huis heeft zoals de looprollen en niet alleen voor de DB maar ook voor de ballansassen.
Groeten Bart.
Enne Bart, ook namens mij bedankt voor het aanbod van assistentie dit geld ook voor de rest van de aanbieders, dank.Gezamenlijk komt het nu vast goed.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Toen ik in Heerhogowaard mijn DB zag, schrok ik ook een beetje ( hij zit er nu 56dkm op) maar was inderdaad aan vervanging toe, daarom dat ik dat daar toen ook eigenlijk wilde doen. Ik ben héél maar dan ook héél erg blij dat ik dit de 15e mag gaan doen!!!

En Bart, misschien is het wel leuk om ergens bij A'dam af te spreken, en dan samen op te rijden naar Gemert? Moeten we maar even over contacten voor de 15e.

Nogmaals, ik vind het echt geweldig zoals mensen elkaar de helpende hand bieden hier binnen de vereniging!! En euh Mathy, ik met suiker graag!

Gulle Groet,

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Heb je ook al een fotograaf geregeld? Lijkt me een mooi verhaal voor de site of het verenigingsblad.
Groetjes
Mathy (die meestal niet vroeg is en meestal z'n camera niet bij zich heeft)
- V700 register
- Nieuw lid
-