Verkenner gezocht

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2008 22:21 #1066369 door V700 register
Verkenner gezocht is gemaakt door V700 register
Goedenavond medeleden,
ik kwam op het internet een 960 tegen die mijn interesse heeft gewekt. Ben al een tijdje op zoek naar een mooie 960 3.0 204pk sedan. Nu kwam ik dus <a href=" www.autoprimair.nl/index.php?page=3D77D2...4D90B541C4FDF764D00F " target="_blank">deze tegen. Op het internet lijkt hij er mooi uit te zien. Maar ja, dat heb ik al vaker gehad en dan vallen ze van dichtbij nog wel eens tegen....
De auto staat in Sittard, wat voor mij redelijk ver uit de slinger is. Is er iemand die toevallig in de buurt van deze garage woont die eens wil gaan kijken? Of heeft iemand hem toevallig al bekeken? Dan ben ik erg benieuwd naar de bevindingen.
Nou weet ik inmiddels wel dat de redblocks doorgaans pas ingedraaid zijn boven de 200k, maar de zespitters ken ik nog niet zo goed. Kunnen de kenners misschien aangeven of ik op bepaalde zaken extra moet letten bij een 3.0 204pk versie die 298k km achter de kiezen heeft? Ik weet wel dat, mits ze goed onderhouden zijn, ook deze blokken een hoop kunnen hebben, maar toch... Zijn er specifieke zaken die ik in de gaten moet houden, buiten wat er in de aankooptips vermeld wordt?
Groeten,
Richard

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2008 22:40 #1208116 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik neem aan dat de
Ik neem aan dat de vermelding :  voorwielaandrijving, dan even een vergissing is.
 Alhoewel ik bij zulke vergissingen, altijd mijn vraagtekens bij de deskundigheid van de verkoper zet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2008 22:56 #1208118 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hm was mij nog niet eens
Hm was mij nog niet eens opgevallen. Ik ben ook nooit zo happig op zulke vergissinkjes. Je ziet ze vaker, V6 in een 960 enzo....
Ik heb al wat zitten googelen, maar op zicht komen er over deze garage overwegend positieve reacties boven.
Groeten,
Richard

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2008 00:39 #1208123 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Martin
Hallo Richard
Martin (12many14) woont in Sittard. Je zou hem eens kunnen vragen.
BTW is ie voor erbij of doe je Indy weg? (Nee, geen interesse)

Je schreef : Je ziet ze vaker, <a href="/glossary/term/854"><acronym>V6</acronym></a> in een <a href="/taxonomy/term/1723"><acronym>960</acronym></a> enzo...

Is helemaal in het begin op ergens ter wereld in die configuratie geleverd. Hedwig weet daar meer over.
Groetjes
Mathy

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2008 01:08 #1208128 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic 960 sedan

EndlessQuest schreef : Goedenavond medeleden,
 Ben al een tijdje op zoek naar een mooie 960 3.0 204pk sedan. Nu kwam ik dus <a href=" www.autoprimair.nl/index.php?page=3D77D2...4D90B541C4FDF764D00F " target="_blank">deze tegen. Op het internet lijkt hij er mooi uit te zien. Maar ja, dat heb ik al vaker gehad en dan vallen ze van dichtbij nog wel eens tegen....
Groeten, Richard

&#160;
Wat zoek je precies qua 960 Richard, die van mij komt/is ook te koop. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2008 08:52 #1208135 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Mathy, hij zou voor
Hé Mathy,
hij zou voor erbij zijn. Indy gaat niet weg.
Dat er een V6 in de 960 heeft gelegen wist ik niet. Weer iets geleerd.
Groeten,
Richard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2008 08:54 #1208136 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Leon, hij is voor
Hé Leon,
hij is voor erbij, dus ik zoek een benzine-uitvoering. Ik wil de 3.0 205pk versie. Bij voorkeur in het donkerblauw met creme lederen bekleding (met biesje) of een blackberry pearl met zwarte of creme lederen bekleding (ook met biesje). Bij voorkeur voorzien van een open dak, electrisch verstelbare stoelen, alle originele assecoires, geen gaten in de consoles etc.
Het allerliefste wil ik een Executive Level 2 of 3. Maar ja, die liggen niet voor het oprapen. Er staat er op het moment 1 en die gaat boven budget....
Groeten,
Richard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2008 09:01 #1208137 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic biesjes
gezien de biesjes dus alleen een oxford uitvoering ?

of zijn er meer met de biesjes ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2008 09:08 #1208138 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik dacht in ieder geval ook
Ik dacht in ieder geval ook de ambassador en de stockholm? Maar ik ben nog niet zo heel erg thuis in de uitvoeringen, dus zeker weten doe ik dit allemaal niet. Oh en in dit geval gaat het om een prestige line en deze heeft het ook. Maar misschien kon het als optie op alle modellen geleverd? Weet iemand daT?
Groeten,
Richard

• Jeroen Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2008 12:41 #1208141 door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Biesje
Het biesje is voorbehouden aan de Oxford en Stockholm uitvoering. De Ambassador heeft dit niet.
Tevens hebben de Oxford en Stockholm meegespoten onderste randen aan de bumpers en dorpels enz. en softlederen bekleding (met gekleurde piping) Ook dat heeft de Ambassedor niet.
Volgens mij gaat het hier om een Oxford uitvoering, geen Prestige line. De velgen, meegespoten randen, de paarse pearl lak, bekleding met biesje enz. verraden dat.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC