Verkenner gezocht
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik kwam op het internet een 960 tegen die mijn interesse heeft gewekt. Ben al een tijdje op zoek naar een mooie 960 3.0 204pk sedan. Nu kwam ik dus <a href=" www.autoprimair.nl/index.php?page=3D77D2...4D90B541C4FDF764D00F " target="_blank">deze tegen. Op het internet lijkt hij er mooi uit te zien. Maar ja, dat heb ik al vaker gehad en dan vallen ze van dichtbij nog wel eens tegen....
De auto staat in Sittard, wat voor mij redelijk ver uit de slinger is. Is er iemand die toevallig in de buurt van deze garage woont die eens wil gaan kijken? Of heeft iemand hem toevallig al bekeken? Dan ben ik erg benieuwd naar de bevindingen.
Nou weet ik inmiddels wel dat de redblocks doorgaans pas ingedraaid zijn boven de 200k, maar de zespitters ken ik nog niet zo goed. Kunnen de kenners misschien aangeven of ik op bepaalde zaken extra moet letten bij een 3.0 204pk versie die 298k km achter de kiezen heeft? Ik weet wel dat, mits ze goed onderhouden zijn, ook deze blokken een hoop kunnen hebben, maar toch... Zijn er specifieke zaken die ik in de gaten moet houden, buiten wat er in de aankooptips vermeld wordt?
Groeten,
Richard
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alhoewel ik bij zulke vergissingen, altijd mijn vraagtekens bij de deskundigheid van de verkoper zet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb al wat zitten googelen, maar op zicht komen er over deze garage overwegend positieve reacties boven.
Groeten,
Richard
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Martin (12many14) woont in Sittard. Je zou hem eens kunnen vragen.
BTW is ie voor erbij of doe je Indy weg? (Nee, geen interesse)
Is helemaal in het begin op ergens ter wereld in die configuratie geleverd. Hedwig weet daar meer over.Je schreef : Je ziet ze vaker, <a href="/glossary/term/854"><acronym>V6</acronym></a> in een <a href="/taxonomy/term/1723"><acronym>960</acronym></a> enzo...
Groetjes
Mathy
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
 EndlessQuest schreef : Goedenavond medeleden,
Ben al een tijdje op zoek naar een mooie 960 3.0 204pk sedan. Nu kwam ik dus <a href=" www.autoprimair.nl/index.php?page=3D77D2...4D90B541C4FDF764D00F " target="_blank">deze tegen. Op het internet lijkt hij er mooi uit te zien. Maar ja, dat heb ik al vaker gehad en dan vallen ze van dichtbij nog wel eens tegen....
Groeten, Richard
Wat zoek je precies qua 960 Richard, die van mij komt/is ook te koop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
hij zou voor erbij zijn. Indy gaat niet weg.
Dat er een V6 in de 960 heeft gelegen wist ik niet. Weer iets geleerd.
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
hij is voor erbij, dus ik zoek een benzine-uitvoering. Ik wil de 3.0 205pk versie. Bij voorkeur in het donkerblauw met creme lederen bekleding (met biesje) of een blackberry pearl met zwarte of creme lederen bekleding (ook met biesje). Bij voorkeur voorzien van een open dak, electrisch verstelbare stoelen, alle originele assecoires, geen gaten in de consoles etc.
Het allerliefste wil ik een Executive Level 2 of 3. Maar ja, die liggen niet voor het oprapen. Er staat er op het moment 1 en die gaat boven budget....
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
of zijn er meer met de biesjes ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten,
Richard
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Tevens hebben de Oxford en Stockholm meegespoten onderste randen aan de bumpers en dorpels enz. en softlederen bekleding (met gekleurde piping) Ook dat heeft de Ambassedor niet.
Volgens mij gaat het hier om een Oxford uitvoering, geen Prestige line. De velgen, meegespoten randen, de paarse pearl lak, bekleding met biesje enz. verraden dat.