Ideëenbus Activiteiten regio Zuid Holland e.o.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2007 20:56 #1062113 door V700 register
Ideëenbus Activiteiten regio Zuid Holland e.o. is gemaakt door V700 register

In overleg met de regiocoördinator heb ik een aantal ideëen te melden aangaande activiteiten in de regio Zuid Holland. Deze activiteiten zullen in de regio Zuid Holland gaan plaatsvinden waar alle clubleden zich kunnen aanmelden als het zover is.

Ik plaats dit draadje om de animo te polsen en eventuele nieuwe ideëen bij een ieder los te weken. De aanzet hiertoe is de Meet & Greet van afgelopen zaterdag (6-10) bij Macs. Dit was zeer gezellig en voor herhaling vatbaar.

Dus:

- <u>Maandelijkse</u> Meet &amp; Greet, eventueel met thema's zoals Sinterklaas (op een zaterdagmiddag met de family), Kerstborrel, Leffemiddag etc. (de meet &amp; Greet van november zal ik zelf organiseren);

<u>En eens per jaar:</u>

- rondrit door de polders, met een eventueel bezoek aan een automuseum (oostvoorne, rotterdam) een autodealer etc;

- puzzelrit, inclusief family. Hierbij zal tevens een "uit de auto" activiteit zijn.

- poetsdag (staat natuurlijk in juni weer op het programma);

- gezamenlijke sloop van een sloop-volvo;

- ............

Graag jullie ideëen en reacties!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2007 20:53 #1180779 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Clubhuis

Een maandelijkse ontmoeting met gelijkgezinden is natuurlijk altijd gezellig. Beetje snoepen van een stukje taart, een glaasje bier, beetje kletsen over auto's, velgen, banden en deurpanelen daar wordt een mens toch vrolijk van, nietwaar?

Maandelijks een vrijwel compleet evenement op poten zetten in de vorm van een puzzeltocht, molentocht, dealerbezoek enz., lijkt mij wat te veel van het goede. Ik denk dat hier een interval van een kwartaal meer op zijn plaats is.

Misschien moeten we eerst maar eens een leuke locatie in het centrum van de regio als "clubhuis" bombarderen. Wie heeft er een idee?

Rob K.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2007 21:52 #1180786 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Clubhuis

Een clubhuis dat zou leuk zijn ja.

Een Volvo plek voor Volvo mensen onder elkaar.

Met Bar en Verlichting dmv Volvo koplampen en achterlichten.

Barkrukken gemaakt van oude Volvo velgen .etc etc.

Als daar dan ook nog een brug in zou kunnen om gezamelijk een auto te slopen of reparen dan is het feest kompleet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2007 21:53 #1180788 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic onderdelen
nabij de onderdelenvoorziening.. ;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2007 21:58 #1180789 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic die
komen er dan vanzelf ook ja.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2007 22:58 #1180800 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet de bedoeling.

R. Korteweg schreef :
Maandelijks een vrijwel compleet evenement op poten zetten in de vorm van een puzzeltocht, molentocht, dealerbezoek enz., lijkt mij wat te veel van het goede. Ik denk dat hier een interval van een kwartaal meer op zijn plaats is.

Rob K.

Rob,

Het is ook niet de bedoeling maandelijks een heel evenement te organiseren. Het moet wel leuk blijven. De puzzelrit, toertocht, sloopactie is eens per jaar, net als de poetsdag. De maandelijkse bijeenkomsten moeten eenvoudig, kort en toegankelijk zijn. Een clubhuis is een goed idee.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2007 00:16 #1180808 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Clubske Deel II

Hans,

Mee eens dat een 'groot' evenement maar 1 x per kwartaal maximaal zou moeten, want we hebben allemaal wel wat te doen en wordt ook gauw een verplichting en dat was nou juist de bedoeling niet. Als Hans en ik zei de gek nou voor zeg maart 2008 eens wat opzetten, een mooie voorjaarsrit o.i.d. dan houden we het overzichtelijk. Dan kun je in juni een poetsdag organiseren en dan weer in september wat anders. Dan hou je het leuk denk ik. De sinterklaas in december dit jaar vind ik ook een leuk idee.

Daarbij 1 x per maand informeel ergens neerstrijken is natuurlijk helemaal fantastisch. Wil geen zeikerd zijn, maar pas op voor een overkill, zowel voor bezoekers als organisatoren! Een eigen clubhuis zou natuurlijk leuk zijn, maar denk ook aan de praktische kanten (en kosten).

Wat een zeikerd ben ik hé, maar... Resultaten in het verleden geven soms wel garanties in de toekomst.

Over de maandelijkse meet &amp; greet moet ik nog eens een enkel nachtje slapen. Erg leuk!

Hans, je wist/weet het wel, in mij heb je een mede compaan.

Maurits

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2007 17:59 #1180833 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toertocht

Toertocht is leuk maar kijk even goed wanneer je dit wil doen.

Ivm andere evenementen zoals de Var Fard toertocht(die is heel leuk en doe ik ook zeker in 2008 weer aan mee)

( Enne voor mij persoonlijk ben ook nog lid van andere club dus of het altijd gaat passen voor mij is de vraag )

Maar dat mag voor jullie de pret niet drukken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2007 18:13 #1180834 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt als een zwerende vinger

960 estate 1996 schreef :
Toertocht is leuk maar kijk even goed wanneer je dit wil doen.

Ivm andere evenementen zoals de Var Fard toertocht(die is heel leuk en doe ik ook zeker in 2008 weer aan mee)

Inderdaad, en we hebben zelf ook de nodige evenementen en het zou vervelend zijn als er dingen dubbel staan.

Enige afstemming is dus duidelijk wel gewenst. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2007 18:33 #1180835 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic agenda
Zaak om de agenda op de site goed (vroegtijdig) bij te houden! en daarnaast nog steeds te overleggen natuurlijk.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC