Kentekenplaathouder
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarde clubgenoten,
Ik ben al jaren lid en rijd al evenzolang met een sticker achterop. Nog nooit overgegaan tot het monteren van een verenigingskentekenplaathouder. Dat moet er nu maar van komen, maar hoe kom ik daaraan? Wie kan mij dat vertellen?
groet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou zeggen stuur een mailtje naar het secretariaat. Misschien hebben ze ze nog liggen. Ze liggen overigens ook vaak op de stand van de vereniging op de Volvo Klassieker Beurs die er weer staat aan te komen.
Groet,
Tamas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bart, heb je zaterdag nog met de voorzitter gesproken? Die had ze achter in de Benz liggen om te verkopen.
Jammer, blijkbaar gemist.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
MSuidgeest schreef :
Bart, heb je zaterdag nog met de voorzitter gesproken? Die had ze achter in de Benz liggen om te verkopen.
Jammer, blijkbaar gemist.
Da's heel erg jammer! Ik heb z'n benz kort gezien, maar was gehaast. Wel een hele mooie auto Jan, zeker als er verenigingskentekenplaathouders in liggen! Maar ook zonder dat i sdie wagen absoluut een groot compliment waard.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Bart,
dank je wel voor het compliment. Inderdaad is mijn oude 200dieseltje, bij ons liefkozend gedoopt met de naam "olie-stel" , in een zeer goede conditie voor een auto van 25 jaar oud. Maar goed, dat mag ook wel met maar 46000 km op de teller.
Mijn s90 stond bij de spuiter en Coos( 740 Turbo) was bij mijn zoon in Utrecht. En aangezien mijn s80 zakelijk is en ik deze NIET gebruik voor privéritten vanwege de bijtelling, en daar ben ik zeer consequent in, had ik de keus: ofwel thuis blijven of per Ster naar Heerhugowaard.
Dus ik ga er van uit dat de leden er in dit geval begrip voor hebben dat de keus om toch even naar deze sleuteldag te komen belangrijker was dan het ( voor de club) juiste vervoermiddel en mij deze provocerende actie vergeven.
Op de VKB kun je i.i.g. de kentekenplaathouders kopen en ook op 3 november bij Van Hemert heb ik de welbekende doos met clubartikelen bij me.
Groeten, Jan
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar je hebt de juiste keuze gemaakt, en persoonlijk vind ik het in ieder geval erg leuk dat je wel gekomen bent! En mijn mening over de 200D was wel duidelijk lijkt me...
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Plagen jullie maar. De voorzitter kan wel tegen een stootje.
De kentekenplaathouders vonden het een hele eer om eens in een echte Benz te mogen rijden. Ook de schildjes voor op de grill en de petjes en de sjaals waren aangenaam verrast over de rijkwaliteiten van zo een oude diesel en ze vonden het voor herhaling vatbaar.
Wellicht kunnen we de prijs dus iets verhogen voor deze clubartikelen
Volgend evenement zal ik weer met Brutus verschijnen.
@ Henk, leuke site, die Dalhuisen & Fontijn. Kijk ook eens op www.nijkamp-vaassen.nl . Zit bij jou om de hoek en is vijf jaar geleden in Epe begonnen met zijn autohandel in schuurtje bij een oude boerderij. Daar kocht ik toen de eerste keer bij Eric Nijkamp een auto en ben nog steeds tevreden klant. Overigens krijg ik het idee dat jij stiekum een bijbaantje hebt met de handel in oude MB's en Volvo's, gezien de naam van het bedrijf, maar durf je niet goed uit de kast te komen
Groeten, Jan.