aankoop van Volvo 740 automaat of handgeschakeld
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben Emile heijn en overweeg zeer ernstig over te stappen van Volvo 240 naar Volvo 740. De uitvoering met automaat trekt mij enorm.
Vraag is echter wat het degelijkst is, waarmee de minste problemen en dus kosten. Wie oh wie kan mij van advies dienen?
AUTOMAAT OF SCHAKELBAK????????????????????????????????????
Ik hoor graag van jullie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik hier de auto's zie en hun km standen heb ik niet het idee dat de een of de ander het langer volhoudt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had 'm precies zo kunnen schrijven...astax schreef : Volgens mij (en volgens iedereen op dit forum dacht ik) zijn 940's supersterke auto's (en superfijn!).
).
Het gebruik van de vorige eigenaar/eigenaren en het onderhoud zouden voor mij daarom meer bepalend zijn dan de transmissie (rij alleen automaat, maar dat geheel terzijde
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ongekende luxe, geen trillingen, resonanties en andere bijgeluiden !!! Veel comfortabeler dan mijn vorige Volvo 245.
Wat een geweldige ervaring om weer automaat te rijden en soepel op snelheid te komen....heerlijk.
Echter.... ik wil 'n gasinstallatie inbouwen en vraag mij af wat het meest geschikt is voor deze wagen. Ik heb vroeger wel gas ingebouwd maar nooit in 'n injectie wagen.
Wie heeft goed advies wat te doen. Ik wil zoveel mogelijk zelf doen als dat haalbaar is.
Alvast bedankt.
Emile Heijn