Helup !!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2013 17:12 #1097693
door V700 register
Helup !! is gemaakt door V700 register
Beste Volvoisten,
Zou iemand mij een pb'tje willen sturen hoe ik mijn startblokkering kan verwijderen; mijn Volvo 945 uit '98 staat 2 dorpjes verderop en wil niet meer starten. Dit euvel heb ik al een aantal malen gehad; toen startte ie wel na ± 10 minuten. Maar nu wil ie echt niet meer. Voordat ik de startmotor ga vervangen, wil ik eerst dit proberen.
Alvast dank,
gr. Bart
Zou iemand mij een pb'tje willen sturen hoe ik mijn startblokkering kan verwijderen; mijn Volvo 945 uit '98 staat 2 dorpjes verderop en wil niet meer starten. Dit euvel heb ik al een aantal malen gehad; toen startte ie wel na ± 10 minuten. Maar nu wil ie echt niet meer. Voordat ik de startmotor ga vervangen, wil ik eerst dit proberen.
Alvast dank,
gr. Bart
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2013 17:33 #1387418
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Alarm
Welk alarm zit er in? Euroalarm, Guard II?
Piet
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2013 17:35 #1387420
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beste Piet,
Volgens mij
Beste Piet,
Volgens mij is het een Guard II. De ab heeft 2 knopjes, een kleine en een iets grotere.
Bart
Volgens mij is het een Guard II. De ab heeft 2 knopjes, een kleine en een iets grotere.
Bart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2013 16:31 #1387583
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Omzeilen!
Probeer het startrelais op de startmotor eens direct te voorzien van spanning met een draadje vanaf de accu. Zo omzeil je de startblokkering en weet je meteen of de startmotor het wel of niet doet.
Wel de auto in zijn vrij zetten, natuurlijk!
Groet, Lieme Huib
Wel de auto in zijn vrij zetten, natuurlijk!
Groet, Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2013 21:19 #1387610
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook gehad
Man van ANWB heeft toen de draad van de brandstofpomp overbrugd omdat de stroom door de pomp te hoog was en de contacten in de startonderbreker verbrand zijn.
De startmotor gaat nog wel via de onderbreker.
De startmotor gaat nog wel via de onderbreker.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2013 21:40 #1387614
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Blauwe
Je zou kunnen proberen het guard 2 relais te vervangen door een niet guard 2 relais.
Ik heb vast wel een extra guard 2 relais of een standaard blauw relais hier liggen in Utrecht
Ik heb vast wel een extra guard 2 relais of een standaard blauw relais hier liggen in Utrecht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2013 01:08 #1387627
door V700 register
Of doet de startmotor het wél gewoon, maar slaat ie niet aan?De omschrijving "doet niks" is een beetje aan de ruime kant, tenzij je echt bedoeld, dat het doodstil blijft, in sleutelpositie KPIII.....
Beantwoord door V700 register in topic ???
Want? Die is stuk?Of is het het startrelais, en bekrachtigd ie de startmotor niet?inmijneendje schreef : Voordat ik de startmotor ga vervangen, wil ik eerst dit proberen.
Of doet de startmotor het wél gewoon, maar slaat ie niet aan?De omschrijving "doet niks" is een beetje aan de ruime kant, tenzij je echt bedoeld, dat het doodstil blijft, in sleutelpositie KPIII.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2013 09:29 #1387632
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waar
Waar staat hij? In de buurt van magnetisch veld, zoals aanwezig in parkeergarages en tankstations?
Dan is uit de buurt slepen al voldoende, vertelde een ANWB man mij, toen ik in een zelfde situatie in een parkeergarage stond.....
SUcces!
Dan is uit de buurt slepen al voldoende, vertelde een ANWB man mij, toen ik in een zelfde situatie in een parkeergarage stond.....
SUcces!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2013 10:45 #1387638
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jep
Zoals Alwin aangeeft kan dat voorkomen, echter als een van je buren een nieuwe WIFI router hebben met een heel sterk signaal kan die ook voor storing zorgen, is de ervaring van mijn collega met zijn V70, 10 meter verplaatsen was voldoende om hem te de-activeren en hij kon naar zijn werk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2013 10:57 #1387639
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik dacht dat het een grapje
Ik dacht dat het een grapje was van Alwin,
Maar kan dat echt?
Maar kan dat echt?
Moderators: Jerry Stam