Inbouwverslag ECC, zal handleiding verworden. UPDATE Op de melodie van We zijn er bijna
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Aangezien ik ook mijn vloerbedekking ga vervangen en dus maar eens de hele binnenkant ga reinigen ben ik vrij grondig te werk gegaan.
Overigens, kleine tip voor wie dat nog niet doet: Schroef al je boutjes en schroefjes terug op de plek waar ze in horen na demontage van het onderdeel! Dan ben je ze niet kwijt en weet je welke waar hoort.
Het volgende is eruit in genoemde volgorde:
Schopboorden onder dashDashboardkastjeAsbakRadiosleeBak onder handremArmsteun met handremombouw, overigens alleen los, niet eruit.Zijkanten middenconsul direct onder dash, verwijder het verbindingsplaatje tussen beide!Relaistray los en zijwaarts gemanouvreerdRelaisbakVervolgens alle bekleding van de dorpels en B-stijlen verwijderdZittingen achterbank verwijderdUpdate:
ECC, alarm, turbo en vloerbedekking ingebouwd.
Turbo doet het overigens nog steeds niet, dus er wordt binnenkort een nieuwe wga besteld via Turbomeck.Los van dat het veel werk is, is het niet moeilijk. Gewoon een kwestie van rustig kijken en je volgorde van installeren van te voren bepalen. Ik zal die uiteraard in de handleiding verwerken, maar daar heb ik nog even geen tijd voor.
Wel stel ik jullie hierbij op de hoogte dat de wagen op dit moment in rotjeknor staat om gevuld te worden. Wat een fijna pa heb ik toch! Hopelijk is hij niet lek gegaan door transport ed.
So, fingers crossed en bericht van vaders afwachten.
Update II:
WE HEBBEN AIRCO! WE HEBBEN AIRCO! MIJN PA RIJDT NU NAAR HUIS!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Denk ook aan de bouten die onder de paravent zitten en de 2 moeren met grote sluitringen in de motorruimte tegen het schutbord aan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Petervanluijk_740-1992 schreef : Aangezien ik ook mijn vloerbedekking ga vervangen en dus maar eens de hele binnenkant ga reinigen ben ik vrij grondig te werk gegaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Je moet nog een slangetje naar de plafonniere leggen, dus die B-stijlen moeten wel leeg zijn, en de daklijsten gaan er ook nog af, om dan de hemel wat te mobiliseren voor dit slangetje.henk 940LPT schreef : Waarom moeten voor ECC de B-stijl bekleding losgehaald worden ? Ben wel benieuwd. Bij mijn weten komt ECC niet verder dan uitblaasopeningen bij de voeten van de passagiers, onder de voorstoelen. Kom je bij de B-stijl ook nog de pyrotechnische gordelspanners tegen ?
En ja, daar zitten mooie gordelspanners. Kun je verder prima omheen werken.
@ WillemV Die bouten onder de paravent ga ik inderdaad niet vergeten, maar vond het iets te gortig om te gokken op geen regen en zonder paravent te gaan rijden. En ook die bouten tegen het schutbord weet ik van, edoch dank, want die moeten zeker in de beschrijving genoemd gaan worden.
Daarnaast, foto's zullen zeker volgen. Ik ga met name proberen de knelpunten te fotograferen.
PM: Vul vooral aan waar je ooit tegenaan gelopen bent, misschien vind ik het logisch, maar moet het in de handleiding. Misschien heb ik er wel niet aan gedacht en moet ik er nog iets mee.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Heb je al een nieuwe pakking voor de afdichting tussen de bak en het schutbord ? Wat er nu zit, kan wellicht al een heel eind verpulverd zijn. En voor de kosten hoef je het niet te laten, zou jammer zijn als je er op mis pakt.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Ik neem aan dat je alle beschikbare handleidingen al vanuit VADIS hebt uitgeprint ? Er staan af en toe best wel wat wat handige zaken in.
Zo niet, of als je VADIS niet hebt, geef even een seintje dan stuur ik ze per mail wel even op.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Indien nee, dan heb ik er twee liggen, een zwarte en een grijze, beide overbodig, omdat beide auto's waar ik ze in wilde zetten, nu een dakraam hebben, wat niet meer samen gaat met die unit.
Succes en als je hulp nodig hebt bij het samenvoegen of plaatsen van de handleiding, weet je me te vinden.