adres gezocht voor controle airco
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
in dordrecht zit autokoeling rio.
ben er in het verleden (in de tijd dat ik in het westen woonde) regelmatig geweest.
zij vulde ook r12 systemen met alternatief gas r413 (uit mijn hoofd) ipv om bouw naar r314
ook heb ik er eens een thema dag geregeld voor de vereniging.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- Coen de Voogd
- Premium lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mocht ie nou leeglopen dan zou ik het filter/droger wel vervangen.
Tip voor het langer mee laten gaan van de airco is. Bij hele korte ritjes de airco niet aan zetten. Dit i.v.m. de olie voor de compressor die weer terug moet lopen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben ook een paar keer hier in Zoetermeer bij dé Volvo dealer geweest, daar kijken ze je toch wat meewarig aan als je niet in een V70/S60?V50 rijdt, maar in een ouder model. Beetje vreemd, want ook ik ben gewoon klant die geld wil besteden aan het onderhgoud van zijn Volvo.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Wel geregeld het pollen filter / verdamper schoon gemaakt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wil ik toch even op reagerenclassiconero schreef : Ben ook een paar keer hier in Zoetermeer bij dé Volvo dealer geweest, daar kijken ze je toch wat meewarig aan als je niet in een V70/S60?V50 rijdt, maar in een ouder model. Beetje vreemd, want ook ik ben gewoon klant die geld wil besteden aan het onderhgoud van zijn Volvo.
Dat ben ik totaal niet met je eens. Mijn S90 is daar in onderhoud en ze doen het altijd heel zorgvuldig en goed.Ik wordt altijd fantastisch geholpen als ik onderdelen nodig heb. Zelfs voor een Volvo 440 doen ze nog moeite..
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik er al jaren kom en in onze familie hebben we een groot aantal Volvo's in het assortiment gehad.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook zonder Volvo's in de familie wordt ik meer dan uitstekend geholpen, en dan kom ik alleen maar onderdelen halen.
De tijd die de magazijn man besteed aan het zoeken naar, vaak wat exotische, onderdelen is meestal niet verhouding tot het order bedrag.
En ten overvloede, de prijzen zijn voor het overgrote deel van de onderdelen zeer schappelijk.
Groet
Bert