Automaat vervangen voor handgeschakelde bak??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is een beetje een open/brede vraag, wat zou je precies aan willen passen ?gvanminnen schreef : Is het in het interieur ook makkelijk aan te passen
Veel (eigenlijk alles) van het interieur van de 780 is anders dan bij de andere modellen van de 700 serie. Daar kun je dus niet gemakkelijk andere spullen scoren. Wat bevoorbeeld anders is zijn de deurpanelen, achterbank, voorstoelen (rugleuning kan klappen). Volgens mij middenconsole ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus ombouw= ook ander aandrijfas !!
Misschien heeft flip_21 nog de "ombouwset" voor de V6
Ervaring, nee, maar ik heb hier een handgeschakelde 780 TDic staan die zo af fabriek geleverd is, dus moet kunnen. Ik gok dat je de 'normale' pedalenbox kan gebruiken.gvanminnen schreef : Het gaat om een 2.3 turbo. Is het in het interieur ook makkelijk aan te passen, misschien iemand ervaring?
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Iemand nog een site waar ze veel volvo's van de 700 serie hebben staan.
Is importeren slim met een auto van rond de 4000 euro? Wil het zowiezo laten doen door een bedrijf, want zou zelf totaal niet weten hoe het in ze werk gaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stelt werkelijk waar geen reet voor, doodsimpel schroef werk.
Heb het zelf ook gedaan in mijn 780 drifter.
Gvanminnen, klinkt bekend! Toevallig de Gvanminnen van extreme machines/ Volvo 440 turbo / golf V6 (nee geen vr6)?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jij bood mij er toen een aan op extreme machines, maar wilde toen wat anders. Wil een belastingvrije oldsgool rwd turbo kar. Vind de volvo's gewoon mooi met die vierkante lijnen en ruimte binnenin.
Heb jij er toevallig nog 1 over
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb er momenteel geen een 'over' maar zal eens rondkijken voor je ;)En als je hulp of onderdelen nodig heb weet je me te vinden