Schakelaar Centrale Vergrendeling
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gewoon het pinnetje naarbeneden drukken, weetjewel, het pinnetje waaraan je kunt zien of de deuren op slot of niet zijn. Dan gaan alle deuren op slot. Als je de auto van binnenuit opendoet, gaan ze vanzelf weer open.
Michael, Volvo 940 Se
- André Struis
- Nieuw lid
-
Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP
Ik weet nog uit de tijd dat GJ hein ontvoert was, lieten veel Bo Bo's het zo aansluiten dat de deuren alleen van slot waren wanneer de auto in z'n N stond.
Andr�©
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jammer alleen dat dat pinnetje bij mij verzonken ligt. Heb je alweer een pen oid nodig om dat in te drukken. Ik dacht dus meer aan een klein schakelaartje in het deurpaneel. Nog andere sugesties ??Cojones schreef : Gewoon het pinnetje naarbeneden drukken, weetjewel, het pinnetje waaraan je kunt zien of de deuren op slot of niet zijn. Dan gaan alle deuren op slot. Als je de auto van binnenuit opendoet, gaan ze vanzelf weer open.
Michael, Volvo 940 Se
Grtzzzz Henk vG
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Henk vG schreef : Jammer alleen dat dat pinnetje bij mij verzonken ligt. Heb je alweer een pen oid nodig om dat in te drukken. Ik dacht dus meer aan een klein schakelaartje in het deurpaneel. Nog andere suggesties ??
Ja.
Deurpaneel loshalen en kijken, waarom dat pinnetje zo laag zit. Pinnetje terugbrengen in originele positie. Probleem opgelost.
Groetjes
Mathy (bij wie een van de pinnetjes wel eens te hoog kon zitten)
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ik maar denken dat dit tegen inbraak was bedoeld.Mathy schreef : Hallo Henk
Ja.Henk vG schreef : Jammer alleen dat dat pinnetje bij mij verzonken ligt. Heb je alweer een pen oid nodig om dat in te drukken. Ik dacht dus meer aan een klein schakelaartje in het deurpaneel. Nog andere suggesties ??
Deurpaneel loshalen en kijken, waarom dat pinnetje zo laag zit. Pinnetje terugbrengen in originele positie. Probleem opgelost.
Groetjes Mathy (bij wie een van de pinnetjes wel eens te hoog kon zitten)
Grtzzzz...... Henk vG
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij zijn de deurpinnen wanneer opslot precÃ?Âes gelijk met de rest van mn deur. Wanneer geopend steken ze ongeveer een cm erbovenuit. Ik kan de deuren dus opslot doen met de pinnetjes, en om de deuren te ontgrendelen moet ik gewoon de deurhendel gebruiken, dan gaan alle deuren van slot.
Michael, Volvo 940 Se
- V700 register
- Nieuw lid
-
In de stand op slot ligt de bovenkant van het pinnetje gelijk met de bovenkant van het paneel. Dus hengelen etc heeft dan al geen nut meer.Henk vG schreef : En ik maar denken dat dit tegen inbraak was bedoeld.
Paneel verwijderen en pinnetje omhoog schroeven, zit waarschijnlijk gewoon erop geschroefd.
Maarten
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als je 41 euro over hebt, kun je ook <a href=http://www.podlech.de/sessid/63695aa55aecb4770a3ef548f2dea03d/id/87/shopKat/7/shopModell/26/item/206/index.php?start=10&order=%20item_vk_netto&dir=ASC>deze pinnetjes erop zetten. De firma Podlech heeft trouwens meer "interessante" Volvo-accessoires, helaas vaak voor minder interessante prijzen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
<font size="2">Bovenstaande mechanische oplossingen zijn uiteraard het meest eenvoudige, en zo doe ik het ook. Maar het kan toch nooit h�©�©l erg moeilijk zijn om het elektrisch op te lossen? Als je centrale deurvergrendeling hebt en je doet de bestuurdersdeur 'op slot', gaan de anderen ook mee. Dus zit er in de bestuurdersdeur ergens een schakelaar die dat signaal afgeeft. En die schakelaar zal je dan toch ook met een andere schakelaar (elektrische ramen o.i.d.) kunnen sturen zodat die hetzelfde signaal geeft als het naar beneden duwen van het knopje? Moet dan wel een hotelschakeling worden als je begrijpt wat ik bedoel...</font>
<font size="2">Zal binnenkort (morgen/dinsdag?) eens in Haynes kijken.</font>
<font size="2">Dr�©</font>